Με υβριδικούς κινητήρες το Renault Arkana και κατανάλωση 4,9 λτ/100χλμ
Διαβάστηκε από 34248 αναγνώστες - 7/10/2021
Το Renault Arkana έρχεται εξοπλισμένο με δυο διαφορετικά υβριδικά κινητήρια σύνολα. To πρώτο υβριδικό σύνολο βασίζεται πάνω στη τεχνολογία E-TΕCH, που ενσωματώνει πάνω από 150 πατέντες και τεχνογνωσία από τους αγώνες F1, ειδικά στην ανάκτηση λειτουργίας. Το σύνολο E-TECH Hybrid (όπως ονομάζεται) συνδυάζει έναν 4κυλίνδρο 1.600αρι ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα μαζί με 2 ηλεκτρικούς κινητήρες, 36kWh και 15kWh HSW, με τη συνολική απόδοση να φτάνει τους 145 ίππους και τη ροπή να μπορεί να αγγίζει τα 205Νm. Το συγκεκριμένο σύνολο συνεργάζεται αποκλειστικά με ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων πολλαπλών λειτουργιών χωρίς συμπλέκτη. H μπαταρία 1,2kWh, που βρίσκεται στο χώρο των αποσκευών, εξασφαλίζει στο Arkana χαμηλή κατανάλωση και μειωμένους ρύπους, επιτρέποντας του να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά έως και 80% του χρόνου οδήγησης στη πόλη. Συγκεκριμένα η γαλλική εταιρία ανακοίνωσε ότι η μέση κατανάλωση του συνόλου δεν θα ξεπερνάει τα 4,9λίτρα/100χλμ., οι εκπομπές των ρύπων θα κυμαίνονται μεταξύ 112 και 117γρ./χλμ και ότι σε λειτουργία αμιγώς ηλεκτρικά, το μοντέλο της θα μπορεί να ταξιδέψει με ταχύτητες μέχρι 75χλμ./ώρα.
Κοινοποίησέ το »
Η δεύτερη επιλογή για την κίνηση του coupe SUV είναι το ήπια υβριδικό σύνολο micro-hybrid. Εδώ θα συνδυάζεται ένας turbo τετρακύλινδρος κινητήρας 1.300 κυβικών εκατοστών με μια μπαταρία λιθίου 12V, με τη συνολική απόδοση να αγγίζει τους 140 ίππους και τα 260Nm ροπή. Την ισχύ στους τροχούς θα περνάει ένα αυτόματο σασμάν 7 σχέσεων, με την τιμή της μέσης κατανάλωσης να είναι στα 5,8λτ./100 χλμ. Οι επιδόσεις του, σύμφωνα με τη Renault, θα είναι αρκετά ικανοποιητικές, αφού το 0-100χλμ/ώρα θα έρχεται σε 9,8 δευτερόλεπτα και θα έχει τελική ταχύτητα 205χλμ./ώρα.
Με 14 βοηθήματα οδήγησης και υψηλά επίπεδα άνεσης το Arkana
Η Renault βροντοφωνάζει ότι μέσα στο Arkana, οι οδηγοί θα απολαμβάνουν μια αναβαθμισμένη εμπειρία οδήγησης. Αυτό θα οφείλεται αρχικά στο γεγονός ότι το coupe SUV είναι «χτισμένο» πάνω στη νέα πλατφόρμα CMF-B, κάτι που το καθιστά εξαιρετικά ευέλικτο, ιδιαίτερα άνετο στην πόλη με κύκλο στροφής μόλις 11,2 μέτρων και δυναμικό στον ανοιχτό δρόμο. Το σύστημα ανάρτησης του είναι ρυθμισμένο με τέτοιο τρόπο, που οι κλίσεις σε γρήγορες και απαιτητικές φιδίσιες διαδρομές θα είναι περιορισμένες και θα δίνει στον οδηγό την σταθερότητα που χρειάζεται. Το σύστημα διεύθυνση, πάντα σύμφωνα με την εταιρία, θα είναι ακριβές και άμεσο, ενώ θα προσφέρεται στον οδηγό η δυνατότητα επιλογής οδηγικού «mode», ανάλογα με τις ορέξεις τους. Στην εξίσωση της οδηγικής απόλαυσης, η Renault προσθέτει και 14 συνολικά συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης που θα κάνουν την οδήγηση του Arkana ακόμα πια άνετη και ασφαλή.
Η τιμή για την βασική έκδοση του νέου Arkana ξεκινάει από τις 25.290¤ με το ήπιο υβριδικό κινητήρα micro-hybrid, ενώ η τιμή εκκίνησης για τον κινητήρα E-TECH Hybrid είναι τα 29.390¤.
Συμπέρασμα
To Renault Arkana ήταν το SUV που έλειπε από την αγορά. Ο καθαρός coupe σχεδιασμός του, το τεχνολογικό του υπόβαθρό, οι αυξημένες δυνατότητες του και η λογική του τιμή, το κάνουν άκρως ανταγωνιστικό. Δεν είναι τυχαίο ότι στο εξωτερικό το συγκρίνουν με τo Audi Q3 και τη BMW Χ2, και τα καταφέρνει περίφημα. Το γαλλικό coupe SUV είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για αυτόν που θέλει να συνδυάσει την ευρυχωρία των C-SUV με τον αφοπλιστικά όμορφο σχεδιασμό. Περιμένουμε να το δούμε και με περισσότερα άλογα κάτω από το καπό!
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | Renaut Arkana Tce 140 EDC Hybrid MHEV | Renaut Arkana Hybrid Ε-ΤΕCH 145 |
Κινητήρας | | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.334 | 1.598 |
Κύλινδροι/Βαλβίδες | 4/16 | 4/16 |
Τροφοδοσία | Βενζίνη, ήπια υβριδικό | Βενζίνη, ηλεκτρική ενέργεια |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 140 | 145 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 260 | 145(βενζίνη)-205(ηλεκτροκινητήρας) |
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση | 7/αυτόματα/μπροστά | 6/αυτόματα/μπροστά |
Start/Stop | NAI | NAI |
Eπιδόσεις | | |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9.8 | 10.8 |
80-120 χλμ./ώρα με 5/6 | 7.6 | 8.5 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 205 | 172 |
Βάρος με οδηγό (κιλά) | 1.416 | 1.505 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | | |
Μέση εργοστασιακή WLTP | 5.8 | 4.9 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP | 132-138 | 112-117 |
Ρεζερβουάρ (λτ.) | 50 | 50 |
Πορτμπαγκάζ (λτ.) | 513-1.269 | 480-1.263 |
Τιμή από (ευρώ) | 25.290 | 29.390 |