autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Οδηγούμε το νέο Renault Kadjar με τον πετρελαιοκινητήρα 1,5 dCi των 110 ίππων.

Καλοφτιαγμένο, όμορφο και με high-tech στοιχεία είναι το εσωτερικό του Renault Kadjar.

Test: Renault Kadjar 1,5

29/9/2016

Το Renault Kadjar ξεκινά την εμπορική του σταδιοδρομία εφοδιασμένο με όλα τα «συστατικά» επιτυχίας, προκειμένου να διακριθεί ανάμεσα στους υπόλοιπους ανταγωνιστές του.

Η κατηγορία των Crossovers/SUV είναι από τις πιο επιτυχημένες εμπορικά, ικανοποιώντας σημαντικό μερίδιο αγοραστών. Η Renault ήταν ζήτημα χρόνου να παρουσιάσει μοντέλο σε αυτή την κατηγορία και το έκανε παρουσιάζοντας το Kadjar. Σαν μέλος της κοινοπραξίας Renault-Nissan, η γαλλική εταιρεία «εκμεταλλεύτηκε» κατά κάποιο τρόπο την επιτυχία του Nissan Qashqai, κράτησε τα δοκιμασμένα μηχανικά μέρη από αυτό (σε ποσοστό περίπου 60%) και πρόσθεσε την δική της αισθητική και τον high-tech αέρα στο εσωτερικό του. 
 
Σχεδίαση
To Kadjar είναι όμορφο σχεδιαστικά και ταυτόχρονα επιβλητικό. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν η μεγάλη μάσκα και το μεγάλο σήμα της Renault, που συνδυάζονται αρμονικά με το μυώδες καπό. Τα μεγάλα φωτιστικά σώματα προσδίδουν έντονο δυναμισμό. Στο πίσω μέρος, το Kadjar ακολουθεί την σχεδιαστική ταυτότητα της Renault με τα μακρόστενα φώτα και το «κόψιμο» του πίσω παρμπρίζ. 
 
Εσωτερικό
Σχεδιαστικά το εσωτερικό είναι όμορφο και σύγχρονο αισθητικά, με την κεντρική κονσόλα να ξεχωρίζει. Η οθόνη αφής των 7 ιντσών (ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό) προσθέτει μια high tech νότα στο εσωτερικό. Η θέση οδήγησης είναι άνετη, με καλή ορατότητα και τα καθίσματα προσφέρουν επαρκή στήριξη. Στο εσωτερικό του Kadjar θα βολευτούν με άνεση 5 ενήλικες επιβάτες, οι οποίοι έχουν διάθεσή τους αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα. Ο χώρος αποσκευών έχει 472 λίτρα  χωρητικότητα, διαθέτει μεγάλο άνοιγμα αλλά και επιπλέον χώρο κάτω από το δάπεδό του.  
 
Κινητήρας
Το Kadjar εξοπλίζεται με τον 1,5 diesel κινητήρα της Renault, που αποδίδει 110 ίππους και 260 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και η κίνηση μεταδίδεται μπροστά. O κινητήρας αυτός, που είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία, έχει δεχθεί αναβαθμίσεις με αποτέλεσμα να προσφέρει πιο ραφιναρισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας αλλά και χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης και ρύπων. Στην πράξη έχει  πολιτισμένη λειτουργία με πολύ καλή απόκριση από χαμηλά. Οι επιδόσεις που χαρίζει στο Kadjar είναι καλές ενώ η κατανάλωσή του σε πραγματικές συνθήκες δύσκολα ξεπερνά τα 6,5 λτ./100 χλμ. 
 
Οδηγώντας
Το Kadjar, διαθέτει μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης προσφέροντας πολύ καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες του, ενώ επιδεικνύει και πολύ καλή ποιότητα κύλισης καθιστώντας το έτσι ιδιαίτερα άνετο σε πολύωρα και μακρινά ταξίδια. Είναι ιδιαίτερα ευκολοδήγητο ακόμα και στις αστικές καθημερινές μετακινήσεις, ενώ τόσο εκεί όσο και εκτός πόλης αποδεικνύεται ένα ευχάριστο και ασφαλές. Τα φρένα, τέλος, συμπληρώνουν την πολύ καλή του εικόνα με την απόδοσή τους. 
 
Συμπέρασμα
Το Renault Kadjar είναι το πετυχημένο Crossover που πάντα έλειπε από την γκάμα της γαλλικής μάρκας και είναι κατάλληλα εξοπλισμένο για να βαδίσει στον δρόμο της επιτυχίας, που οδηγεί στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων της κατηγορίας. 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις