Renault Megane E-Tech Electric: Ένα μοντέλο-σταθμός για τη Renault
To Renault Megane έχει ιστορία 3 δεκαετιών, και το νέο, ηλεκτρικό Renault Megane E-Tech Electric έρχεται να ταράξει τα νερά, με εφόδια την εντυπωσιακή εμφάνιση, τις γρήγορες επιδόσεις και την μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία. Θα καταφέρει να αποτελέσει ένα θρύλο της ηλεκτρικής εποχής;
Το Renault Megane E-Tech Electric είναι το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας
Η ονομασία «Renault Megane» έχει ιστορία 27 ετών, αφού τα πρώτα μοντέλα έκαναν το ντεμπούτο τους στα τέλη του 1995. Κάνοντας fast-forward σχεδόν 3 δεκαετίες, βρισκόμαστε πλέον στην αυγή μιας νέας εποχής, με τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα να κάνουν ολοένα και περισσότερο πιο συχνή την σιωπηλή παρουσία τους στους δρόμους.
Η γαλλική εταιρεία με σήμα το Ρόμβο δεν είναι άπειρη σε αυτό τον τομέα, αφού το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της ήταν το Fluence Z.E, το οποίο κυκλοφόρησε το 2011. Θέλοντας να κάνει το επόμενο βήμα, εξέλιξε το Megane E-Tech Electric, το οποίο αναμένεται να έρθει στη χώρα μας πολύ σύντομα.
Με εκδόσεις 130 και 218 ίππων το Renault Megane E-Tech Electric
Το νέο Renault Megane E-Tech Electric είναι ήδη διαθέσιμο στην πατρίδα του τη Γαλλία, με τιμή έναρξης 35.200 ευρώ. Αυτό το κόστος αγοράς είναι προ της κρατικής έκπτωσης που ισχύει στη χώρα.
Το αυτοκίνητο προσφέρεται σε 2 εκδόσεις κινητήρων, καθώς και 2 επιλογές σε μπαταρίες. Στη βασική, βρίσκουμε ένα μοτέρ με ισχύ 130 άλογα και 250 Nm ροπή, το οποίο τροφοδοτείται από μπαταρία 40 kWh.
Η δεύτερη έκδοση έχει τον ίδιο κινητήρα, αλλά μεγαλύτερη μπαταρία, χωρητικότητας 60 kWh, ενώ στην κορυφή της γκάμας υπάρχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ με ιπποδύναμη 218 PS και 300 Nm ροπή. Αυτό τροφοδοτείται από την 60αρα μπαταρία, και στη Γαλλία κοστίζει 41.700 ευρώ.
Αυξημένη απόσταση από το έδαφος, coupe χαρακτήρας στο σχεδιασμό
Η τάση της εποχής είναι τα SUV και τα crossover, και έτσι το επερχόμενο Renault Megane E-Tech Electric απώλεσε τον χαρακτήρα που είχε και... ψήλωσε. Η αύξηση του ύψους έγινε μόνο όσον αφορά την απόσταση από το έδαφος, αφού ο υπόλοιπος σχεδιασμός έχει στοιχεία που παραπέμπουν σε coupe αμαξώματα.
Συνολικά, το αυτοκίνητο έχει φουτουριστική εμφάνιση και διακατέχεται από δυναμισμό. Τα εμπρόσθια φώτα είναι μακρόστενα, χαρίζοντας εντυπωσιακό «βλέμμα» στο ηλεκτρικό Megane. Η γρίλια αποτελεί νοητή προέκταση των φαναριών, και στο κέντρο της βρίσκουμε το λογότυπο της εταιρείας, το οποίο είναι ανανεωμένο και χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο Megane E-Tech Electric. Θέλοντας να ξυπνήσει αναμνήσεις από το παρελθόν, ο «Ρόμβος» της Renault παραπέμπει στο έμβλημα που κοσμούσε τα μοντέλα της περιόδου 1972-1992.
Τα μικρά παράθυρα στο πλάι, σε συνδυασμό με την κεκλιμένη γραμμή της οροφής εντείνει το δυναμισμό του Renault Megane E-Tech Electric. Τα πίσω φώτα, που είναι λεπτεπίλεπτα, μαζί με τις ματ χρυσαφί προσθήκες στους προφυλακτήρες, οι οποίες δημιουργούν αντίθεση με τα μαύρα γυαλιστερά πλαίσια, χαρίζουν στο γαλλικό μοντέλο κομψότητα και «αύρα» πολυτέλειας.
Μοντέρνα, ευρύχωρη καμπίνα με οθόνη 12 ιντσών και 440 λίτρα πορτ-μπαγκάζ
Το εσωτερικό του νέου Renault Megane E-Tech Electric διακατέχεται από έντονο τεχνολογικό «αέρα», οδηγοκεντρικό σχεδιασμό και ευρυχωρία. Το ενδιαφέρον κεντρίζουν οι 2 οθόνες σε διάταξη αντεστραμμένου L, με τη μία να είναι πίσω από το τιμόνι, να έχει διάσταση 12,3 ίντσες και να αποτελεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, και τη δεύτερη να είναι κάθετη, μεγέθους 9 ιντσών στη βασική έκδοση και 12 ιντσών στα πιο πλούσια πακέτα. Με την επιλογή της δεύτερης, το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό και μοντέρνο.
Το σύστημα infotainment έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Google, και ως εκ τούτου ανταποκρίνεται στη φωνητική εντολή «Hey, Google!», ενώ μπορεί να συνδεθεί και σε συσκευές Apple μέσω του Apple CarPlay.
Το μεγάλο μεταξόνιο που αγγίζει τα 2,7 μέτρα, έχει θετικό αντίκρυσμα στην ευρυχωρία του Renault Megane E-Tech Electric. Πίσω μπορούν να ταξιδέψουν με άνεση 2 ενήλικες επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 440 λίτρα, αριθμός που μετατρέπεται σε 1332 λίτρα με την πλάτη του πίσω καθίσματος πεσμένη.
Αρωγός των καλών χώρων είναι και η μπαταρία που έχει χρησιμοποιηθεί στο αυτοκίνητο, η οποία είναι από τις πιο λεπτές της αγοράς και έχει ύψος μόλις 11 εκατοστά!
0-100 χλμ σε 7,1 δευτερόλεπτα, αυτονομία έως 470 χλμ
Στην αγορά της Γαλλίας, το Renault Megane E-Tech Electric είναι διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις: Equilibre, Techno και Iconic.
Όπως αναφέραμε, οι κινητήρες έχουν ισχύ 130 και 218 ίππους, Η ισχυρότερη έκδοση του Megane E-Tech Electric έχει επιδόσεις ανάλογες των GTi, αφού επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 7,1 δευτερόλεπτα, αριθμός εντυπωσιακός αν αναλογιστούμε πως το αυτοκίνητο έχει βάρος 1.624 κιλά.
Όσον αφορά την αυτονομία, η Renault δηλώνει πως το μοντέλο με τη μικρή μπαταρία, 40 kWh, θα μπορεί να διανύσει 300 χλμ με μία φόρτιση, ενώ με τη μεγαλύτερη, χωρητικότητας 60 kWh, η ηλεκτρική εμβέλεια εκτοξεύεται στα 470 χλμ.
Παράλληλα, αναλόγως του πακέτου εξοπλισμού, το Renault Megane E-Tech Electric θα έχει σύστημα φόρτισης 7.4, 22 και 120 kW. Όσο περισσότερα τα kW, τόσο μικρότερος θα είναι και ο χρόνος φόρτισης της μπαταρίας, ο οποίος διαμορφώνεται ως εξής, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας:
• 8 ώρες σε wallbox 7,4 kW: Εμβέλεια μέχρι 400 χλμ.
• 1 ώρα σε δημόσιο σταθμό φόρτισης 22 kW: Εμβέλεια έως 160 χλμ. εντός πόλης.
• 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή 130kW: Εμβέλεια μέχρι 300 χλμ. ή 200 χλμ. σε αυτοκινητόδρομο.
Η Renault προσφέρει 8 χρόνια εγγύηση στις μπαταρίες. Αν μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα η χωρητικότητα μειωθεί στο λιγότερο του 70%, η εταιρεία θα προχωρήσει σε δωρεάν αντικατάσταση του εξαρτήματος.
Μόνο με ηλεκτρικούς κινητήρες πλέον.
Νέα σχεδίαση που θα περάσει σε όλη την γκάμα της Renault.
Νέο λογότυπο για την εταιρεία.
Επιλέγουν ένα ιστορικό μοντέλο για να δείξουν την νέα εποχή.
Τι λέτε, θα συνεχίσει το Megane την επιτυχημένη του πορεία και ως ηλεκτρικό;
Σχολιάστε |