Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Renault Megane E-Tech Electric: Με τι «όπλα» στοχεύει κορυφή
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Renault Megane E-Tech Electric: Με τι «όπλα» στοχεύει κορυφή

Διαβάστηκε από 18937 αναγνώστες - 21/1/2022

Το Renault Megane E-Tech βρίσκεται προ των πυλών, και στην Γαλλία είναι ήδη διαθέσιμο για αγορά. Αναλύουμε τα στοιχεία που κάνουν το νέο ηλεκτρικό crossover να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και θα το βοηθήσουν να στοχεύσει στην κορυφή. Θα τα καταφέρει;

Το Renault Megane E-Tech Electric είναι ήδη διαθέσιμο στην γαλλική αγορά, και αναμένεται να έρθει σύντομα και στη χώρα μας. Στο πνεύμα της εποχής, το αυτοκίνητο είναι αμιγώς ηλεκτρικό, ενώ έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αφού ανήκει πλέον στην κατηγορία των crossover.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Βλέπουμε με λεπτομέρεια τα χαρακτηριστικά του νέου Renault Megane E-Tech Electric, και τα στοιχεία που θα το βοηθήσουν να σημαδέψει την κορυφή, σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία.

Το Renault Megane E-Tech Electric κοστίζει στη Γαλλία 35.200 ευρώ

Το αυτοκίνητο είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στην αγορά της Γαλλίας, με τιμή που ξεκινά από 35.200 ευρώ, χωρίς να υπολογίζουμε την κρατική επιδότηση που, όπως και στην Ελλάδα, ισχύει στη χώρα.
Το Renault Megane E-Tech Electric προσφέρεται με 2 επιλογές σε κινητήρες και 2 διαφορετικές μπαταρίες. Η βασική έκδοση έχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 130 ίππους και 250 Nm ροπή, και συνδυάζεται με μπαταρία 40 kWh. Έπειτα, βρίσκουμε τον ίδιο κινητήρα με μεγαλύτερη μπαταρία, χωρητικότητας 60 kWh, ενώ η κορυφαία έκδοση έχει ισχύ 218 άλογα, ροπή 300 Nm, και διαθέτει τη μεγάλη μπαταρία 60 kWh. Στη Γαλλία, η τελευταία έκδοση κοστίζει 51.400 ευρώ.

Crossover αμάξωμα με coupe χαρακτήρα έχει το Renault Megane E-Tech Electric

Crossover αμάξωμα με coupe χαρακτήρα έχει το Renault Megane E-Tech Electric

Εξωτερικά, το αυτοκίνητο έχει εντυπωσιακή εμφάνιση με φουτουριστικά στοιχεία. Ακολουθώντας την τάση των τελευταίων ετών, το αμάξωμα έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος και χαρακτηρίζεται πλέον ως crossover. Παρόλα αυτά, οι σχεδιαστές έχουν χαρίσει coupe στοιχεία στο αυτοκίνητο, που προσδίδουν επιπλέον δυναμισμό.
Εμπρός, τα φανάρια είναι μακρόστενα και αποτελούν οπτική συνέχεια της γρίλιας, στο κέντρο της οποίας δεσπόζει το ολοκαίνουργιο λογότυπο της εταιρείας. Ο θρυλικός «Ρόμβος» έχει γίνει πιο ρετρό και παραπέμπει στο σήμα της περιόδου 1972-1992.
Τα φώτα ημέρας έχουν ιδιαίτερο σχήμα Ζ, που κάνει το μοντέλο να ξεχωρίζει ακόμα και στο σκοτάδι.

Η πλευρική γραμμή των παραθύρων βρίσκεται ψηλά, κάνοντας τις γυάλινες επιφάνειες πιο μικρές και δίνοντας έτσι έναν επιπλέον δυναμισμό στο νέο Renault Megane E-Tech Electric. Χαμηλότερα υπάρχει ένα τονισμένο νεύρο που ξεκινά από τις εμπρός πόρτες, ακολουθεί ανοδική πορεία και προεκτείνεται νοητά στον πίσω προφυλακτήρα. Πίσω, τα κομψά φώτα είναι επίσης μακρόστενα και φτάνουν ως το έμβλημα της Renault στο κέντρο της 5ης πόρτας, κάτι που τονίζει το πλάτος του αυτοκινήτου. Ο coupe χαρακτήρας ενισχύεται τόσο από τα μικρά παράθυρα, όσο και από το έντονα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ, το οποίο «αγκαλιάζει» η αεροτομή.

Τόσο εμπρός, όσο και πίσω, συναντούμε μαύρα γυαλιστερά πλαίσια στο τελείωμα των προφυλακτήρων, τα οποία φιλοξενούν ματ χρυσά πάνελ. Η όμορφη αντίθεση που δημιουργείται προσθέτει μία premium «νότα» στην εμφάνιση του οχήματος.




Φουτουριστικό εσωτερικό από ανακυκλώσιμα υλικά και 440 λίτρα πορτ-μπαγκάζ

Περνώντας στο εσωτερικό του Renault Megane E-Tech Electric, παρατηρούμε τον μοντέρνο «αέρα» με εμφάνιση από το μέλλον που έχει η καμπίνα. Παράλληλα, οι ξύλινες επενδύσεις προσθέτουν πινελιές πολυτέλειας. Την παράσταση κλέβουν οι 2 μεγάλες οθόνες σε σχήμα ανεστραμμένου L, μία διάταξη που η εταιρεία ονομάζει «OpenR». Η μία οριζόντια οθόνη αποτελεί τον πίνακα οργάνων και έχει διάσταση 12,3 ίντσες, ενώ η δεύτερη έχει κάθετο προσανατολισμό, χρησιμοποιείται για τον έλεγχο του infotainment, και στις βασικές εκδόσεις έχει διάσταση 9 ίντσες. Στα πιο πλούσια πακέτα εξοπλισμού, η δεύτερη οθόνη έχει μέγεθος 12 ίντσες.
Το σύστημα ψυχαγωγίας έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Google και «πατάει» επάνω στο Android Automotive OS. Υποστηρίζει φωνητικές εντολές, λέγοντας «Hey, Google», ενώ παράλληλα μπορεί να συνδεθεί και με iPhone, μέσω του Apple CarPlay.

Το εσωτερικό διαθέτει minimal αισθητική, ενώ σε σημεία όπως οι υφασμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων και το κάτω μέρος του ταμπλό, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ανακυκλώσιμα. Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία, όταν το Renault Megane E-Tech Electric φτάσει στο τέλος της ζωής του, θα μπορεί να ανακυκλωθεί κατά 95%!

Ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι πως μπορούν να έχουν πιο ευρύχωρο εσωτερικό, αφού ο ηλεκτροκινητήρας έχει μικρότερο όγκο. Το μοτέρ βρίσκεται εμπρός, και η μπαταρία που χρησιμοποιήθηκε στο νέο Renault Megane E-Tech Electric είναι από τις πιο λεπτές της αγοράς, ύψους 11 εκατοστών, κάτι που συνέβαλλε θετικά στην άνεση της καμπίνας. Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 440 λίτρα. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, το ανταγωνιστικό VW ID.3 έχει χώρο αποσκευών 385 λίτρα.
 

Ηλεκτρική αυτονομία έως 470 χλμ και 8ετής εγγύηση στις μπαταρίες

Ηλεκτρική αυτονομία έως 470 χλμ και 8ετής εγγύηση στις μπαταρίες

Το Renault Megane E-Tech Electric διατίθεται στη Γαλλία σε 3 εκδόσεις εξοπλισμού: Equilibre, Techno και Iconic. Η κύρια διαφορά μεταξύ τους είναι ο κινητήρας και η χωρητικότητα της μπαταρίας.
Όπως αναφέραμε, οι κινητήρες έχουν ισχύ 130 και 218 ίππους, με τον δεύτερο να επιταχύνει το βάρους 1.624 κιλών αυτοκίνητο από 0 στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 7,1 δευτερόλεπτα.
Στον τομέα της αυτονομίας, η εταιρεία δηλώνει πως η μπαταρία 40 kWh έχει εμβέλεια 300 χλμ, ενώ με τη μεγαλύτερη, χωρητικότητας 60 kWh, το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει 470 χλμ με μία φόρτιση.
Η Renault προσφέρει 8 χρόνια εγγύηση στις μπαταρίες. Αν μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα η χωρητικότητα μειωθεί στο λιγότερο του 70%, η εταιρεία θα προχωρήσει σε δωρεάν αντικατάσταση του εξαρτήματος.

Όσον αφορά το χρόνο φόρτισης και τα χιλιόμετρα που μπορούν να διανυθούν, η Renault έχει δηλώσει τα εξής νούμερα:
• 8 ώρες σε wallbox 7,4 kW: Μέχρι 400 χλμ.
• 1 ώρα σε δημόσιο σταθμό φόρτισης 22 kW: Μέχρι 160 χλμ. εντός πόλης.
• 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή 130kW: Μέχρι 300 χλμ. ή 200 χλμ. σε αυτοκινητόδρομο.

Η τιμή στη Γαλλία ξεκινά από 35.200 ευρώ.
Έχει γίνει crossover με στοιχεία από coupe.
Ανακυκλώσιμα υλικά στο εσωτερικό και φουτουριστικό look με μεγάλες οθόνες!
Εκδόσεις με 130 ή 218 άλογα και αυτονομία 300 ή 470 χλμ, με εγγύηση μπαταρίας 8 χρόνια.
Θα γίνει best-seller το νέο ηλεκτρικό Renault πιστεύεις; Σου αρέσει που το ψήλωσαν;
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε