Το Renault Megane E-Tech βρίσκεται προ των πυλών, και στην Γαλλία είναι ήδη διαθέσιμο για αγορά. Αναλύουμε τα στοιχεία που κάνουν το νέο ηλεκτρικό crossover να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και θα το βοηθήσουν να στοχεύσει στην κορυφή. Θα τα καταφέρει;
Το Renault Megane E-Tech Electric είναι ήδη διαθέσιμο στην γαλλική αγορά, και αναμένεται να έρθει σύντομα και στη χώρα μας. Στο πνεύμα της εποχής, το αυτοκίνητο είναι αμιγώς ηλεκτρικό, ενώ έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αφού ανήκει πλέον στην κατηγορία των crossover.
Βλέπουμε με λεπτομέρεια τα χαρακτηριστικά του νέου Renault Megane E-Tech Electric, και τα στοιχεία που θα το βοηθήσουν να σημαδέψει την κορυφή, σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία.Εξωτερικά, το αυτοκίνητο έχει εντυπωσιακή εμφάνιση με φουτουριστικά στοιχεία. Ακολουθώντας την τάση των τελευταίων ετών, το αμάξωμα έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος και χαρακτηρίζεται πλέον ως crossover. Παρόλα αυτά, οι σχεδιαστές έχουν χαρίσει coupe στοιχεία στο αυτοκίνητο, που προσδίδουν επιπλέον δυναμισμό.
Εμπρός, τα φανάρια είναι μακρόστενα και αποτελούν οπτική συνέχεια της γρίλιας, στο κέντρο της οποίας δεσπόζει το ολοκαίνουργιο λογότυπο της εταιρείας. Ο θρυλικός «Ρόμβος» έχει γίνει πιο ρετρό και παραπέμπει στο σήμα της περιόδου 1972-1992.
Τα φώτα ημέρας έχουν ιδιαίτερο σχήμα Ζ, που κάνει το μοντέλο να ξεχωρίζει ακόμα και στο σκοτάδι.
Η πλευρική γραμμή των παραθύρων βρίσκεται ψηλά, κάνοντας τις γυάλινες επιφάνειες πιο μικρές και δίνοντας έτσι έναν επιπλέον δυναμισμό στο νέο Renault Megane E-Tech Electric. Χαμηλότερα υπάρχει ένα τονισμένο νεύρο που ξεκινά από τις εμπρός πόρτες, ακολουθεί ανοδική πορεία και προεκτείνεται νοητά στον πίσω προφυλακτήρα. Πίσω, τα κομψά φώτα είναι επίσης μακρόστενα και φτάνουν ως το έμβλημα της Renault στο κέντρο της 5ης πόρτας, κάτι που τονίζει το πλάτος του αυτοκινήτου. Ο coupe χαρακτήρας ενισχύεται τόσο από τα μικρά παράθυρα, όσο και από το έντονα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ, το οποίο «αγκαλιάζει» η αεροτομή.
Τόσο εμπρός, όσο και πίσω, συναντούμε μαύρα γυαλιστερά πλαίσια στο τελείωμα των προφυλακτήρων, τα οποία φιλοξενούν ματ χρυσά πάνελ. Η όμορφη αντίθεση που δημιουργείται προσθέτει μία premium «νότα» στην εμφάνιση του οχήματος.
Το Renault Megane E-Tech Electric διατίθεται στη Γαλλία σε 3 εκδόσεις εξοπλισμού: Equilibre, Techno και Iconic. Η κύρια διαφορά μεταξύ τους είναι ο κινητήρας και η χωρητικότητα της μπαταρίας.
Όπως αναφέραμε, οι κινητήρες έχουν ισχύ 130 και 218 ίππους, με τον δεύτερο να επιταχύνει το βάρους 1.624 κιλών αυτοκίνητο από 0 στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 7,1 δευτερόλεπτα.
Στον τομέα της αυτονομίας, η εταιρεία δηλώνει πως η μπαταρία 40 kWh έχει εμβέλεια 300 χλμ, ενώ με τη μεγαλύτερη, χωρητικότητας 60 kWh, το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει 470 χλμ με μία φόρτιση.
Η Renault προσφέρει 8 χρόνια εγγύηση στις μπαταρίες. Αν μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα η χωρητικότητα μειωθεί στο λιγότερο του 70%, η εταιρεία θα προχωρήσει σε δωρεάν αντικατάσταση του εξαρτήματος.
Όσον αφορά το χρόνο φόρτισης και τα χιλιόμετρα που μπορούν να διανυθούν, η Renault έχει δηλώσει τα εξής νούμερα:
• 8 ώρες σε wallbox 7,4 kW: Μέχρι 400 χλμ.
• 1 ώρα σε δημόσιο σταθμό φόρτισης 22 kW: Μέχρι 160 χλμ. εντός πόλης.
• 30 λεπτά σε ταχυφορτιστή 130kW: Μέχρι 300 χλμ. ή 200 χλμ. σε αυτοκινητόδρομο.
Η τιμή στη Γαλλία ξεκινά από 35.200 ευρώ.
Έχει γίνει crossover με στοιχεία από coupe.
Ανακυκλώσιμα υλικά στο εσωτερικό και φουτουριστικό look με μεγάλες οθόνες!
Εκδόσεις με 130 ή 218 άλογα και αυτονομία 300 ή 470 χλμ, με εγγύηση μπαταρίας 8 χρόνια.
Θα γίνει best-seller το νέο ηλεκτρικό Renault πιστεύεις; Σου αρέσει που το ψήλωσαν;
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr