Περνώντας στο εσωτερικό του SEAT Arona, η εικόνα είναι γνώριμη μιας και προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από το Ibiza. Στο ταμπλό την παράσταση κλέβει η υψηλής ευκρίνειας οθόνη 8 ιντσών που ρυθμίζει όλα τα περιφερειακά και ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου, πλην του κλιματισμού. Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και έχει ξεκούραστο φωτισμό την νύχτα ενώ και η κάμερα οπισθοπορείας κάνει τη νύχτα μέρα. Ποιοτικά, κοιτάει την κορυφή της κατηγορίας παρά το γεγονός ότι χρησιμοποιείται αποκλειστικά σκληρό πλαστικό στο εσωτερικό. Στον τομέα των χώρων, οι πίσω επιβάτες έχουν αρκετό χώρο για τα γόνατα και του ώμους τους ενώ ακόμα και οι πολύ ψηλοί δεν πρόκειται να διαμαρτυρηθούν για το ύψος της καμπίνας. Για τις αποσκευές υπολογίστε 400 λίτρα και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα.
Κινητήρας-επιδόσεις: Το DSG κιβώτιο, ήρθε και κούμπωσε άριστα
Στο SEAT Arona της δοκιμής μας, ο γνωστός τρικύλινδρος 1000άρης TSI κινητήρας απόδοσης 115 ίππων συνεργάζεται με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG του ομίλου, ανεβάζοντας το σύνολο πολλά επίπεδα. Τα 1.187 κιλά του αμαξώματος δεν φαίνονται στιγμή μιας και η συνεργασία κινητήρα – κιβωτίου παίρνει άριστα 10. Πιο συγκεκριμένα, σε σχέση με τα χειροκίνητο χάνει μόλις 0.2 δευτ. από το 0-100 με την κατανάλωση να παραμένει σταθερά γύρω από τα 7.5 λτ./100χλμ. Από την άλλη, το πολύ άμεσο kickdown κάνει την διαφορά, στην επιτάχυνση 60-100 και 80-120χλμ./ώρα. Στις γενικότερες αντιδράσεις, ακολουθά πιστά τις οδηγίες του οδηγού αν και θα θέλαμε paddles αντί για χειροκίνητη αλλαγή από τον λεβιέ.
Copyright © 2024 - autoagora.gr