autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Πατάει γερά, με τη παρουσία των πίσω δισκοφρένων να κάνουν τη διαφορά.

Κινητήρας-επιδόσεις: Αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο με στόχο την οικονομία

Διαβάστηκε από 5687 αναγνώστες - 26/4/2018

Είναι σαφές πως ο 1.000άρης κινητήρας των 115 ίππων είναι πιο δυνατός από τον 95άρη, ακόμα και εάν η κλιμάκωση στο αυτόματο κιβώτιο των 7 σχέσεων είναι αρκετά πυκνή. Ένα αρκετά ζωηρό σύνολο που παρέχει όλες τις επιδόσεις με φυσικό και πολύ ήπιο τρόπο. Θα ανεβάσει πρόθυμα στροφές, ενώ θα κινηθεί με φοβερή σβελτάδα εντός πόλης. Πραγματικά ξεκούραστο και εύκολο, τα κάνει όλα μόνο του και πάντα με γνώμονα την μικρότερη δυνατή κατανάλωση. Με τελική τα 192 χλμ./ώρα και μέση κατανάλωση (εργοστασιακή) τα 4,7 λτ./100χλμ., ακόμα αναρωτιέστε αν αξίζει τα λεφτά του; Τα 0-100 έρχονται σε μόλις 9,5 δευτ. ενώ η οδηγική του συμπεριφορά δε θα σας κουράσει λεπτό, ούτε όμως και θα σας αγχώσει. Πατάει καλά, έχει γκάζι να δώσει όταν χρειαστεί, π.χ. σε μια προσπέραση, ενώ ακόμα και φορτωμένο δεν δείχνει να ζορίζεται λεπτό. Η ύπαρξη του DSG κιβωτίου κάνει την οδήγηση παιχνίδι και όχι αγγαρεία, ακόμα και αν είστε κολλημένοι στη κίνηση. 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ