Το επίπεδο της άνεσης αλλά και η ποιότητα κύλισης διατηρούνται σε πολύ υψηλό επίπεδο, θα λέγαμε μάλιστα πως ίσως αυξάνονται κιόλας. Ίσως λίγο η ανάρτηση να είναι κάπως πιο σφικτή από όσο θα θέλαμε, μιας και οι δρόμοι της Ελλάδας δεν αστειεύονται. Ο οδηγός θα απολαύσει πιο πολλά σπορτίφ στοιχεία από ποτέ, καθώς οι καλές επιδόσεις προσφέρονται για οδήγηση με πιο γρήγορο ρυθμό. Το φαρδύ πλέον μετατρόχιο του νέου δαπέδου, είναι σε θέση να παρέχει στο αμάξωμα μικρές κλίσεις, ενώ το πίσω μέρος (για όσους το αναζητούν) είναι πιο ενεργό σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές. Ό έλεγχος πάντως είναι άμεσος με το αμάξωμα να έχει ουδέτερες αντιδράσεις, ενώ μη σας αγχώνει η ύπαρξη των τριών κυλίνδρων, καθώς το γνωστό γουργουρητό δεν θα περάσει στιγμή εντός καμπίνας.
Πρέπει να αναφέρουμε την ύπαρξη των δίσκων στο πίσω άξονα, που αντικαθιστούν τα ταμπούρα, προσφέροντας καλύτερα επίπεδα φρεναρίσματος. Για την ακρίβεια, χάρη σε αυτά, θα χρειαστεί το όχημα περίπου 2 μέτρα λιγότερα για να ακινητοποιηθεί.
Copyright © 2024 - autoagora.gr