Μπαίνοντας στην πέμπτη του γενιά πλέον, το νέο Ibiza, έρχεται να μας αποδείξει πως μάλλον άδικα το αποκαλούμε «μικρό». Παίρνουμε στα χέρια μας το καμάρι της ισπανικής εταιρίας και δοκιμάζουμε την αυτόματη έκδοση με τον 1.000άρη TSI κινητήρα απόδοσης 115 ίππων.
Ξεχάστε το downsizing. Εδώ πλέον μιλάμε για τον ορισμό του rightsizing. Σωστή αναλογία κιλών, κυβικών και απόδοσης, προσφέρουν ένα άριστα ισορροπημένο σύνολο και κάνουν το νέο Ibiza να κοιτάει πολύ ψηλά. Η έκδοση με τους 115 ίππους δείχνει, και όπως αποδεικνύεται στη πράξη τελικά είναι, πολύ καλύτερη επιλογή από αυτή των 95 ίππων. Πάμε όμως να δούμε κάθε τομέα ξεχωριστά και να βγάλουμε μερικά συμπεράσματα για το μεγαλύτερο Ibiza που φτιάχτηκε ποτέ.
Σχεδίαση: Αγαπάει τα τρίγωνα και τις γωνίες
Κοιτώντας για πρώτη φορά το νέο Ibiza, αμέσως θα σκεφτείς πως οι υπεύθυνοι σχεδίασης αγαπάνε τα τριγωνικά σχήματα, κάτι που αποτυπώνεται αρκετά πάνω στο νέο μοντέλο. Με καθαρές γραμμές και αρκετά έντονες ακμές να τονίζουν τους τριγωνικούς LED προβολείς, τα τριγωνικά πίσω φωτιστικά σώματα, (ακόμα και τους καθρέφτες), σου περνάει υποσυνείδητα μία αίσθηση σπιρτάδας. Εξετάζοντας τις διαστάσεις του, είναι κατά 8,7 ! πόντους φαρδύτερο , με το μεταξόνιο να έχει μακρύνει κατά 9,5 εκατοστά. Είναι ξεκάθαρα ένα κανονικό οικογενειακό αυτοκίνητο που βασίζεται στην πλατφόρμα MQBΑ0. Στοχεύει σίγουρα σε πιο νεανικό κοινό, κάτι το οποίο μαρτυρούν (πέρα από την έντονη σχεδίαση) και οι τεχνολογικές ευκολίες που θα βρούμε στο εσωτερικό του.