autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το SEAT Leon FR είναι διακριτικό και γρήγορο, καθώς έχει 180 άλογα και εμφάνιση που δεν φωνάζει τις διαθέσεις του.

Το λογότυπο στο τιμόνι και οι κόκκινες ραφές στα σπορ καθίσματα μαρτυρούν το Leon 1.8 TSI FR.

Test: SEAT Leon 1,8 TSI FR

Διαβάστηκε από 10657 αναγνώστες - 27/12/2016

Χωρίς να το φωνάζει, μόνο το σηματάκι FR στην μάσκα και στην πίσω πόρτα το μαρτυράει, το Leon FR, με 180 ίππους κάτω από το καπό και εξαιρετική τιμή αγοράς, είναι και διακριτικό και γρήγορο.

Το SEAT Leon FR γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στα απλά και στα καυτά χάτσμπακ, τα οποία με ιπποδυνάμεις από 100-120 μέχρι 250 ίππους, οριοθετούν την κατηγορία. Μικρομεσαίο λοιπόν, με αρκετό γκάζι και οικονομικό ταυτόχρονα, είναι μια επιλογή που δεν την προσφέρουν όλοι οι κατασκευαστές. Ας το δούμε πιο αναλυτικά.

Σχεδίαση 
Δεν έχει σχεδιαστικές διαφορές από τα υπόλοιπα Leon. Το σηματάκι FR στην μάσκα και στην πίσω πόρτα, καθώς επίσης και τα αντίστοιχα λογότυπα στα εσωτερικά μαρσπιέ των θυρών. Κάποιοι μπορεί να θέλουν κάτι περισσότερο, αλλά είπαμε ότι είναι διακριτικό. Έτσι κι αλλιώς, το Leon έχει αρκετά δυναμική σχεδίαση. 
 
Εσωτερικό
Και στο εσωτερικό οι διαφορές είναι ελάχιστες σε σχέση με τα υπόλοιπα Leon. Η πιο ουσιαστική διαφορά είναι τα καθίσματα, που είναι πιο σπορ και προσφέρουν καλύτερη στήριξη. Το λογότυπο FR κοσμεί και το flat-bottom τιμόνι, δίνοντας την απαραίτητη σπορ πινελιά στον οδηγό του, όπως και οι κόκκινες ραφές σε τιμόνι και καθίσματα. 
Η εργονομία είναι πολύ καλή, τυπική για την εταιρεία, όπως και η ποιότητα των υλικών και το φινίρισμα. Από πλευράς χώρων, το Leon μπορεί να φιλοξενήσει 4 ενήλικες, ενώ διαθέτει μεγάλο χώρο αποσκευών (380 λίτρα χωρητικότητα).
 
Κινητήρας
Ο κινητήρας που φορά το Leon της δοκιμής είναι ο 1,8 TSI του γερμανικού γκρουπ. Αποδίδει 180 ίππους και 250 Nm ροπής, που είναι διαθέσιμα από τις 1.250 έως τις 5.000 σ.α.λ.! Είναι πολιτισμένος στην λειτουργία, γραμμικός και ήσυχος, ενώ χάρη στο μεγάλο εύρος στροφών απόδοσης της ροπής, η δύναμη είναι «ετοιμοπαράδοτη» σε κάθε πάτημα του γκαζιού, κάνοντας την οδήγηση απόλαυση. Η μέση κατανάλωση σύμφωνα με την SEAT είναι 5,9 λτ./100 χλμ. και κατά την διάρκεια της δοκιμής μας έφτασε τα 7,5 λτ./100χλμ.   
 
Οδηγώντας
Γενικά, το Leon έχει σπορτίφ οδική συμπεριφορά και το 1,8 TSI όχι μόνο δεν αποτελεί εξαίρεση αντίθετα μάλιστα επιβεβαιώνει τον κανόνα αυτό. Το μεγάλο εύρος στροφών που ο κινητήρας αυτός αποδίδει την ροπή του χαρίζει αξέχαστες στιγμές στον οδηγό του. Το Leon 1,8 TSI είναι ανάλαφρο και σταθερό, καλοζυγισμένο, με αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ το γρήγορο και πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι ενισχύει την καλή αίσθηση. Η ανάρτηση είναι όσο πρέπει σφιχτή, χωρίς όμως να κουράζει τους επιβάτες και περιορίζει τις κλίσεις στις στροφές. Τα φρένα τέλος, είναι πολύ καλά και αποτελεσματικά.
 
Συμπέρασμα
Το SEAT Leon 1,8 TSI παντρεύει δύο κόσμους, όπως γράψαμε και πιο πάνω, και το κάνει με μεγάλη επιτυχία. Είναι το άνετο οικογενειακό αυτοκίνητο γενικής χρήσης και όταν του ζητηθεί προσφέρει ευχαρίστηση και συγκινήσεις απλόχερα. Ιδιαίτερα πλεονέκτημα η τιμή του, 19.950 ευρώ, που το καθιστά εξαιρετική επιλογή.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις