Ο 1.5 TSI 4κύλινδρος κινητήρας, αποδίδει 130 ίππους και 200 Nm ροπής, ενώ διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων για μεγαλύτερη οικονομία. Στην πράξη, είναι εντυπωσιακά πιο πλούσιος από τον αδελφό 1.0 TSI και κινεί με πολύ περισσότερη άνεση το αμάξωμα. Παρά το ίδιο νούμερο ροπής, πλέον αυτή είναι διαθέσιμη από πιο χαμηλά, ενώ τα 130 άλογα, φαίνονται σε κάθε ξεκίνημα. Αξίζει να αναφέρουμε κάποια νούμερα όπως το 0-100 σε 9.3 δευτ, τελική στα 203 χλμ./ώρα και μέση πραγματική κατανάλωση στα 6.4 λτ./100χλμ.
Οδηγική συμπεριφορά: Αρκετά σπορτίφ, με κύριο γνώμονα την οικονομία
Εφόσον μιλάμε για ένα μικρομεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο, κύριος στόχος είναι να βρεθεί η χρυσή τομή ανάμεσα σε επιδόσεις και οικονομία. Το SEAT Leon σε αυτή του την έκδοση, έχει κάθε λόγο να περηφανεύεται, μιας και οδηγώντας το, θα καταλάβετε και εσείς πως με την ίδια άνεση που θα ανεβάσει στροφές, θα φρενάρει αποτελεσματικά, θα στρίψει (κύκλος στροφής 10.3 μ.) και θα φιλτράρει τις λακκούβες. Όσο για το τελευταίο, μπορεί η πίσω ανάρτηση να είναι μερικές φορές νευρική και αρκετά σφικτή, όμως θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους σε κάθε περίσταση.
Συμπέρασμα
Ο πληθωρικός νέος χαρακτήρας του Seat Leon, του πάει πολύ, αναβαθμίζοντας τα ήδη θετικά χαρακτηριστικά του. Με πρώτο γνώμονα την κατανάλωση και έπειτα τις επιδόσεις, αποτελεί πάντα μία εξαιρετικά value for money επιλογή.
Copyright © 2024 - autoagora.gr