Skoda Enyaq RS Race: Πρεμιέρα για το τσέχικο πιστάδικο ηλεκτρικό!
Πιο ελαφρύ κατά 316 κιλά σε σχέση με το συμβατικό Enyaq.
Αγωνιστική καμπίνα αλλά με οθόνη για το infotainment.
Ηχοσύστημα για να βγάζει αγωνιστικό ήχο.
Τετρακίνητο με 340 άλογα.
Αγωνιστικό πρωτότυπο από τους Τσέχους
Πρεμιέρα έκανε το νέο Skoda Enyaq RS Race concept. Ο λόγος για ένα νέο αγωνιστικό ηλεκτρικό πρωτότυπο το οποίο έχει διαμορφωθεί κατάλληλα για την πίστα από την Skoda Motorsport. Οι αναβαθμίσεις του επικεντρώνονται στην εξοικονόμηση βάρους, προκειμένου να είναι όσο πιο ικανό γίνεται στην πίστα.
Πιο ελαφρύ κατά 316 κιλά σε σχέση με το συμβατικό Enyaq
Το αγωνιστικό ηλεκτρικό πρωτότυπα διαθέτει επιθετικούς προφυλακτήρες και αεροδυναμικό κιτ αμαξώματος. Το αεριζόμενο καπό και τα εκτεταμένα φτερά είναι επίσης νέα στοιχεία, όπως και τα μικρά πτερύγια στην οροφή για έξτρα ενίσχυση της αεροδυναμικής. Η μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος, ο τεράστιος αεροδυναμικός διαχύτης αλλά και οι ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά χαμηλού προφίλ, είναι επίσης κάποια από τα νέα χαρακτηριστικά. Αξίζει να σημειωθεί πως η Skoda χάρη λοιπόν σε ένα βιοσύνθετο υλικό που προσφέρει την ίδια ακαμψία και εξοικονόμηση βάρους, όπως οι ίνες άνθρακα, κατασκεύασε τα πάνελ του αμαξώματος, αλλά και ένα νέο πάνελ που αντικαθιστά τη συνηθισμένη πανοραμική γυάλινη οροφή. Έτσι, κατάφερε να κατεβάσει το βάρος του αυτοκινήτου κατά 316 κιλά σε σχέση με το συμβατικό αυτοκίνητο.
Αγωνιστική καμπίνα αλλά με οθόνη για το infotainment
Το Enyaq RS Race concept έφτασε με... σπαρτιάτικη αγωνιστική καμπίνα. Εξοπλίζεται με ένα roll cage καθώς και δύο αγωνιστικά καθίσματα Atech με ζώνες έξι σημείων. Χαρακτηριστικά όπως ένας αυτόματος πυροσβεστήρας, ένα υδραυλικό χειρόφρενο και ένα αγωνιστικό τιμόνι δίνουν επίσης το παρών. Αν και αγωνιστικό, ένα σύστημα infotainment με οθόνη 13 ιντσών δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό.
Ηχοσύστημα για να ακούγεται σαν αγωνιστικό
Το τσεχικό πρωτότυπο μεταξύ άλλων διαθέτει και ένα premium ηχοσύστημα Havas, που σύμφωνα με τη μάρκα, «προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία μηχανοκίνητου αθλητισμού» σε ταχύτητες άνω των 30 χλμ./ώρα. Η Skoda επεσήμανε πως ο ήχος είναι πολύ πιο δυνατός απ' αυτόν του δρομικού Enyaq Coupe RS και μπορεί να αλλάξει. Από κει και πέρα αναβαθμίσεις που έχουν υπάρξει αλλά δεν είναι ορατές με το μάτι αφορούν το σύστημα διεύθυνσης, τα φρένα άνθρακα-κεραμικά υψηλής απόδοσης και η σπορ ανάρτηση.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο