autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Skoda Octavia G-Tec 1,4 TSI GreenTec

30/4/2015

Η Skoda Octavia είναι ένα καταξιωμένο best seller στην κατηγορία των μεσαίων οικογενειακών, συνδυάζοντας ευρυχωρία, πρακτικότητα, άνεση, στιβαρότητα και κορυφαίο Value for Money. Η Octavia 1,4 TSI G-Tec, που διαθέτει κινητήρα διπλού καυσίμου και λειτουργεί με φυσικό αέριο ή βενζίνη, προσθέτει τον απαιτούμενο οικολογικό χαρακτήρα.

Σχεδίαση

Αισθητικά, η έκδοση της Octavia με φυσικό αέριο (CNG) δεν διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδοχές του μοντέλου. Διατηρώντας την κομψότητα του, 4,659 μ., αμαξώματος που έχει τις αναλογίες σεντάν, αλλά διαθέτει πρακτική πίσω πόρτα που ανοίγει μαζί με το τζάμι, η Octavia G-Tec δεν έχει ούτε καν λογότυπο, που να υποδηλώνει τη διαφορετικότητα της επιλογής.

Εσωτερικό

Στο εσωτερικό της Skoda Octavia G-Tec οι διαφορές σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου αφορούν μόνο στις επιπλέον πληροφορίες, που απαιτεί η ύπαρξη του φυσικού αερίου, και πιο συγκεκριμένα στις δύο διαφορετικές ενδείξεις στον πίνακα οργάνων για την ποσότητα του καυσίμου που υπάρχει στα ρεζερβουάρ, μια για το φυσικό αέριο (αριστερά) και μια για τη βενζίνη (δεξιά). Οι χώροι παραμένουν κορυφαίοι για τους επιβάτες, ωστόσο η ύπαρξη των δεξαμενών του φυσικού αερίου, σε συνδυασμό και με το μεγάλο ρεζερβουάρ καυσίμου, έρχονται για να μειώσουν τη χωρητικότητά του χώρου αποσκευών κατά 130 λτ. διαμορφώνοντάς τον ωφέλιμο όγκο στα 460 λτ. Ακόμη και έτσι ο χώρος αποσκευών είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικός για τις ανάγκες μιας οικογένειας.


Κινητήρας

Η Octavia G-Tec εξοπλίζεται με τον 1,4 λίτρων TSI βενζινοκινητήρα του Ομίλου VW, ο οποίος για την περίσταση έχει δεχθεί ειδικές επεμβάσεις ώστε να χρησιμοποιεί ως καύσιμο και το Φυσικό Αέριο. Αποδίδει 110 ίππους και ροπή 200 Nm, ενώ έχει καλή απόκριση από τις χαμηλές στροφές και συνεργάζεται αρμονικά με το πυκνά κλιμακωμένο κιβώτιο των 6 σχέσεων, πετυχαίνοντας απόλυτα ικανοποιητικές επιδόσεις.  Με την εκκίνηση το καύσιμο που χρησιμοποιεί ο κινητήρας είναι το φυσικό αέριο, ενώ το σύστημα γυρνάει αυτόματα σε βενζίνη μόλις το φυσικό αέριο τελειώσει. Σε ότι αφορά στα ρεζερβουάρ, υπάρχουν δύο δεξαμενές φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 97 λτ. ή 15 κιλών CNG υπό πίεση 200 bar, που τοποθετούνται στο χώρο της ρεζέρβας, ενώ υπάρχει και ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λτ. Με βάση τις εργοστασιακές μετρήσεις κατανάλωσης, το φυσικό αέριο επαρκεί για 410 χλμ. κίνησης  και η βενζίνη για άλλα 920, φθάνοντας στο θεωρητικό νούμερο των 1.330 χλμ.  

 

Οδηγώντας

H Skoda Οctavia G-Tec διακρίνεται για τη σταθερότητα που εμφανίζει ανεξαρτήτως του είδους της διαδρομής. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά και η υποστροφή περιορισμένη, ενώ ακόμη και κοντά στο όριο οι αντιδράσεις παραμένουν ελεγχόμενες. Στον τομέα της άνεσης και της ποιότητας κύλισης η Octavia συνεχίζει να ξεχωρίζει, με τη ρύθμιση της ανάρτησης να παρέχει ραφιναρισμένα περάσματα από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος δίνοντας αίσθηση ακριβότερου αυτοκινήτου.

 

Συμπέρασμα

Η Skoda Octavia G-Tec συνδυάζει την άνεση και την ασφάλεια ενός μεσαίου οικογενειακού με την κορυφαία οικονομία κίνησης που προσφέρει το φυσικό αέριο και αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πακέτο. Η δελεαστική τιμή των 18.410 ευρώ, που συνοδεύεται από ένα άκρως ικανοποιητικό επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας αποτελεί ένα επιπλέον ατού.  

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις