Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Ασυναγώνιστη οικονομία

Διαβάστηκε από 12536 αναγνώστες - 29/9/2020

Κινητήρας- CNG: Με τεράστια αυτονομία
Σε αντίθεση με την μεγαλύτερη Οctavia που χρησιμοποιεί έναν 4κύλινδρο 1.500άρη TSI, το Scala G-TEC χρησιμοποιεί έναν 3κύλινδρο 1.000άρη που αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm. Το συμπιεσμένο φυσικό αέριο αποθηκεύεται στο αυτοκίνητο σε τρία ατσάλινα ρεζερβουάρ 13,8 κιλών προσφέροντας αυτονομία 410 χλμ. ενώ από την πλευρά του ο κινητήρας του 1,0 λίτρου με το ρεζερβουάρ της βενζίνης γεμάτο προσφέρει επιπλέον 220 χλμ., φτάνοντας την συνολική αυτονομία στα 630 χιλιόμετρα. Στην πράξη το αυτοκίνητο θα κινηθεί το ίδιο άνετα τόσο εντός πόλης όσο και εκτός, δείχνοντας ξεκάθαρα την ταγμένη στην οικονομία του φύση. Δεν προβάλλει τις επιδόσεις, αλλά τα εντυπωσιακά επίπεδα χαμηλής κατανάλωσης και την μεγάλη συνολική αυτονομία του από την χρήση των δύο καυσίμων. Με τη μέση κατανάλωση να βρίσκεται στα 5.4 κιλά CNG/100χλμ. και το ένα κιλό φυσικού αερίου να κοστολογείται στα 0.83ευρώ, καταλαβαίνεται πόσο γρήγορα θα κάνετε την απόσβεση της αγοράς του.



Οδική συμπεριφορά: Ένα μαγικό χαλί άνεσης
Το Skoda Scala θα σε κερδίσει αρκετά γρήγορα, καθώς καταφέρνει να σου περάσει την αίσθηση πως οδηγείς πάνω σε ένα πολύ μαλακό χαλί. Παρά την μερικώς σφικτή ανάρτηση δεν θα ενοχληθείτε από κακοτεχνίες, ενώ οι αντιδράσεις του ακόμα και σε συνθήκες πίεσης παραμένουν ουδέτερες και καθόλου αγχωτικές. Προάγει μία φιλικότητα προς τον οδηγό ενώ το σχετικά ελαφρύ τιμόνι έχει καλή πληροφόρηση και είναι ξεκούραστο για μανούβρες εντός πόλης. Όπως είπαμε και προηγουμένως, ο στόχος των οικονομικών μετακινήσεων έχει κερδηθεί και σε συνδυασμό με τα πολλά στοιχεία συνδεσιμότητας και την πολύ ευρύχωρη καμπίνα, δημιουργούνται οι καλύτερες συνθήκες για ταξίδια.
 

Συμπέρασμα
Ένα Scala ευρύχωρο και άνετο που κινείται με φυσικό αέριο και ρίχνει την κατανάλωση εντυπωσιακά χαμηλά. Με τιμή από τα 17.430 ευρώ τι να μην αγαπήσεις;
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει