autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Δοκιμάζουμε την τετρακίνητη έκδοση του νέου SsangYong Tivoli με τον diesel κινητήρα των 115 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων.

Το εσωτερικό του Ssang Yong Tivoli έχει μοντέρνα σχεδίαση και καλή ποιότητα κατασκευής.

Test: SsangYong Tivoli

22/6/2016

Το SsangYong Tivoli μπαίνει στην απαιτητική κατηγορία των μικρών crossover διαθέτοντας εντυπωσιακή εμφάνιση, ολοκληρωμένη οδική συμπεριφορά και καλή ποιότητα κατασκευής.

Το SsangYong Tivoli είναι η πρόταση της μεγάλης κορεάτικης εταιρείας στην κατηγορία που αναπτύσσεται ραγδαία στην αγορά αυτοκινήτου. Με κύρια όπλα την μοντέρνα σχεδίαση, την καλή ποιότητα κατασκευής και την σύγχρονη τεχνολογία, το Tivoli μπαίνει με υποσχέσεις σε αυτό το απαιτητικό τερέν. Δοκιμάζουμε την τετρακίνητη έκδοση με τον diesel κινητήρα των 115 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο.  

Εσωτερικό
Ο εσωτερικό έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και μοντέρνα σχεδίαση. Έχει καλή εργονομία και η οθόνη αφής των 7 ιντσών (ανήκει στον πραιρετικό εξοπλισμό) προσφέρει ευκολία στο χειρισμό του συτήματος infotainment. Η θέση οδήγησης είναι καλή, με καλή περιφερειακή ορατότητα στον οδηγό. Οι χώροι του εσωτερικού είναι επαρκείς για 4 ενήλικες και η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών είναι 338 λίτρα.

Κινητήρας
Ο 1600άρης diesel του Tivoli της δοκιμής μας είναι προϊόν 3ετούς εξέλιξης από την SsangYong. Διαθέτει turbo μεταβλητής γεωμετρίας και προσφέρει πολιτισμένη λειτουργία, με μειωμένο θόρυβο και κραδασμούς, κάτι που φαίνεται στην πράξη. Αποδίδει 115 ίππους και 300 Nm ροπήςμεταξύ 1.500 και 2.500 στροφών. Στην πράξη έχει αρκετά αποθέματα ροπής από χαμηλά και κινεί το μοντέλο με άνεση, είναι ελαστικός και με πολιτισμένη λειτουργία χωρίς κραδασμούς και έντονο θόρυβο. Συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, που έχει ομαλές αλλαγές των ταχυτήτων αλλά θα θέλαμε λίγο πιο γρήγορες αλλαγές, ειδικά στην σβέλτη οδήγηση. 

Οδηγώντας
Το Tivoli της δοκιμής μας είναι ευκολοδήγητο και έχει καλή ποιότητα κύλισης χωρίς να υστερεί σε άνεση. Η ανάρτηση είναι σχετικά μαλακή και απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου. Το τιμόνι διαθέτει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση, έχει καλή πληροφόρηση και έχει την δυνατότητα ρύθμισης σε τρία set-up (comfort, normal, sport). Η αυτόματη τετρακίνηση του Tivoli είναι γρήγορη και σου επιτρέπει να κινηθείς σβέλτα, τός εντός όσο και εκτός δρόμου, ενώ η δυνατότητα κλειδώματος βοηθά στα δύσκολα.
Σε κάθε περίπτωση, το Tivoli δεν είναι το απόλυτο όχημα περιπέτειας, αλλά θα κινηθεί με ασφάλεια σε κάθε τερέν, με το όρια να ορίζονται από την απόσταση από το έδοαφος και την ελτκική πρόσφυση των ελαστικών.

Συμπέρασμα
Το SsangYong Tivoli AWD κοιτάει κατάματα τον τετρακίνητο ανταγωνισμό της κατηγορίας. Έχει μοντέρνα σχεδίαση, άνετο εσωτερικό, καλή ποιότητα κατασκευής, πλούσιο εξοπλισμό και συμφέρουσα τιμή, που ξεκινά από 23.240 ευρώ, είναι άκρως ανταγωνιστική για τα δεδομένα της κατηγορίας και αποτελεί μια ενδιαφέρουσα πρόταση.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις