Tα υβριδικά μηχανικά σύνολα αποτελούν την κορυφαία επιλογή για την Lamborghini στα σχέδια που έχει για το μέλλον. Διαβάστε τι μαθαίνουμε.
Μπορεί η πολυαναμενόμενη Urus να εξοπλίζεται με υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ, ωστόσο σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το turbo δεν φαίνεται να είναι μέσα στις προτιμήσεις της μάρκας. Αντίθετα, η Lamborghini έχει την πεποίθηση ότι τα υβριδικά κινητήρια σύνολα είναι για αυτήν η κορυφαία επιλογή.
Ο αρχιμηχανικός της μάρκας κ. Μaurizio Reggiani δήλωσε: «Πιστεύω πως για να επιτευχθούν τα επιτρεπόμενα όρια CO2 θα πρέπει να χρησιμοποιούνται υβριδικοί κινητήρες με τους οποίους θα μπορούμε να συνδυάζουμε τα μοτέρ ατμόσφαιρας, τις μειωμένες εκπομπές ρύπων και την χαμηλή κατανάλωση.»
Οι δηλώσεις αυτές φανερώνουν ξεκάθαρα την πρόθεση της ιταλικής φίρμας να ετοιμάσει υβριδικά κινητήρια σύνολα για τις Aventador και Ηuracan πάντα σε συνδυασμό με ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Κάτι τέτοιο θα δώσει δύο πλεονεκτήματα στα μοντέλα της Lamborghini: καλύτερη επιτάχυνση αλλά και μια διαφορετική νότα σε σχέση με τους ανταγωνιστές της που προτιμούν τα υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ.
Ενώ η μάρκα φαίνεται πως είναι ανοιχτή στην κατασκευή υβριδικών μοντέλων, αυτό που φαίνεται πως δεν θέλει είναι να λανσάρει κάποιο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, τουλάχιστον προς το παρόν: «Aυτό γίνεται κυρίως λόγω άλλων παραμέτρων όπως οι επιδόσεις, το κράτημα, η μέγιστη ταχύτητα κ.α. Αυτήν την στιγμή δεν έχουμε την τεχνολογία που να μας επιτρέπει να λανσάρουμε κάποιο τέτοιο μοντέλο».
Η πρώτη υβριδική Lamborghini θα είναι η Urus το 2019, όταν και θα λάβει το υβριδικό μηχανικό σύνολο της Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με τον biturbo V8 4,0 λίτρων κινητήρα και ένα ηλεκτρικό μοτέρ συνολικής απόδοσης 680 ίππων.