Στη Δανία δοκιμές αυτοκινήτων με μεθανόλη!
Στη Δανία δοκιμάζονται τρία μοντέλα που χρησιμοποιούν ως καύσιμη ύλη τη μεθανόλη από τον κινεζικό κολοσσό Geely, μία εταιρεία που κάτω από τη σκεπή της μεταξύ άλλων έχει τη Volvo και τη smart. Οι δοκιμές γίνονται με απώτερο σκοπό την μετέπειτα έναρξη των πωλήσεών τους στις ευρωπαϊκές χώρες.
Η Geely δοκιμάζει οχήματα μεθανόλης για την Ευρώπη
Βαδίζοντας σε ένα πιο «πράσινο» και βιώσιμο μέλλον και με την συνεχή αυστηροποίηση των κανονισμών με τις εκπομπές ρύπων στην Ευρώπη αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο, ο κινεζικός όμιλος Geely Holding Group προβλέπει και αποφασίζει να «αδράξει» την ευκαιρία. Έτσι πριν λίγες μέρες, ξεκίνησε τις δοκιμές στη Δανία σε τρία οχήματα που περιλαμβάνουν δύο compact sedan της Emgrand και ένα φορτηγό Farizon M100, με κύριο καύσιμο τη μεθανόλη ώστε να γίνουν οι απαραίτητες ρυθμίσεις, να λάβουν αργότερα τις εγκρίσεις τύπου και να ξεκινήσουν στο μέλλον την εμπορική τους διάθεση στην Ευρώπη. Η διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης θα διαρκέσει 15 μήνες, ενώ τα συγκεκριμένα οχήματα καύσης μεθανόλης έχουν περάσει τις αντίστοιχες δοκιμές στην Κίνα και είναι παρόμοιων αντιρρυπαντικών προδιαγραφών με το ευρωπαϊκό Euro6.
70% λιγότερο CO2 από την βενζίνη
Όπως ανακοινώνει η Geely, τα οχήματα που «καίνε» μεθανόλη εκπέμπουν έως και 70% λιγότερους ρύπους σε σύγκριση με αυτά της καύσης βενζίνης. Δεν είναι τυχαίο, που πριν λίγο καιρό ο Κινέζος κατασκευαστής είχε ήδη δοκιμάσει ένα compact sedan της Emgrand στην Ισλανδία και κατέγραψε 46 γρ. CO2 ανά χιλιόμετρο, σημαντική επίδοση σε σχέση με κάποιο αντίστοιχο βενζινοκίνητο.
Επενδύσεις πάνω από 473 εκατ. δολάρια
Στο άμεσο μέλλον, η εταιρεία σκοπεύει να λάβει εγκρίσεις τύπου για κάποια από τα οχήματα καύσης μεθανόλης, ειδικά για όλη την ευρωπαϊκή αγορά. Κάπου εδώ να αναφέρουμε, πως τα τελευταία 17 χρόνια η Geely έχει κάνει επενδύσεις ύψους 473 εκατ. δολαρίων για την ανάπτυξη και εξέλιξη των οχημάτων με κινητήρες καύσης μεθανόλης, ενώ στη γκάμα της διαθέτει περισσότερα από 20 μεθανολοκίνητα μοντέλα. Παρόλα αυτά όμως, για να ξεκινήσει η κυκλοφορία οχημάτων μεθανόλης θα πρέπει να υπάρχουν και οι αντίστοιχες υποδομές, χτίζοντας ένα επαρκές δίκτυο ανεφοδιασμού στις ευρωπαϊκές χώρες.
Μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί η προσπάθεια της Geely!
Δοκιμάζει στη Δανία οχήματα που «καίνε» μεθανόλη.
Εκπέμπουν έως και 70% λιγότερο CO2 από τους βενζινοκινητήρες.
Επένδυση 473 εκατ. δολάρια και πάνω από 20 οχήματα μεθανόλης στη γκάμα.
Θέλει να λανσάρει οχήματα μεθανόλης και στην ευρωπαϊκή αγορά.
Πόσο πιθανό σας φαίνεται να γίνει κάτι τέτοιο στην Ευρώπη;
Σχολιάστε |