Το Macan με περισσότερες από 300.000 πωλήσεις, είναι η πιο επιτυχημένη Porsche. Οπτικά, υπάρχουν ελάχιστες αλλαγές. Μπροστά λίγο πιο δυναμικοί αεραγωγοί και προβολείς LED (στάνταρ), πίσω μια συνεχή λωρίδα φωτισμού όπως το Cayenne, μέσα οθόνη 11 ιντσών, συμπεριλαμβανομένου νέου συστήματος ψυχαγωγίας με πλοήγηση στο διαδίκτυο. Επιπλέον, η προστασία των πεζών έχει βελτιωθεί και η προειδοποίηση απόκλισης λωρίδας εκτείνεται σε λειτουργίες. Το νέο μοντέλο φτάνει στο τέλος του καλοκαιριού του 2018, χωρίς κινητήρα ντίζελ ούτε καν υβριδικό. Το τρέχον Macan εξακολουθεί να βασίζεται στην πλατφόρμα του παλιού Audi Q5. Η προσπάθεια σχεδιασμού για μια υβριδική μετατροπή δεν θα αποδώσει. Το επόμενο Macan,από τα τέλη του 2020, θα οδηγείται καθαρά ηλεκτρικά. Η Porsche δίνει βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου στις τρεις εναπομένουσες μονάδες βενζίνης. Ενώ ο βασικός τετρακύλινδρος αποδίδει την ίδια ισχύ, 252 ίππους, από τώρα με το φίλτρο σωματιδίων, το Macans S αποδίδει τώρα 355 ίππους (+15 ) και το Macan Turbo 440 ίππους (+40).
Copyright © 2024 - autoagora.gr