Τον Οκτώβριο του 2018 η VW φέρνει το T-Cross. Με μήκος 4,11 μέτρων, το T-Cross είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το τρέχον Polo αλλά ταυτόχρονα περίπου 14 εκατοστά μικρότερο από το Golf 7. Από το Polo προέρχεται το τριάκτινο τιμόνι, οι σύγχρονες οθόνες, μια βάση φόρτισης για κινητά τηλέφωνα και οι μέχρι τέσσερις θύρες USB. Το πιο σημαντικό πλεονέκτημά του, ωστόσο, είναι ότι είναι περισσότερο ψηλό και άνετο και μπορείς να κάθεται δέκα εκατοστά υψηλότερα από ό, τι στο Polo. Τα πίσω στάνταρ καθίσματα μετατοπίζονται και αυξάνουν το χώρο στο πορτπαγκάζ, από τα 385 στα 455 λίτρα. ενώ πιθανότατα θα λάβει το σύστημα ψυχαγωγίας του σημερινού Polo. Ο κατάλογος εξοπλισμού θα βασίζεται επίσης στον κατάλογο της κοινής πλατφόρμας. Θα υπάρχουν διάφορα συστήματα τελευταίας τεχνολογίας που είναι γνωστά από την Tiguan και το Passat. Από συστήματα προστασίας πρόσκρουσης μέχρι σύστηματα προειδοποίησης. Η VW έχει ήδη αποκαλύψει ότι το «Front Assist» και οι διαχειριστές λωρίδων κυκλοφορίας είναι στο στάνταρ εξοπλσμό. Το T-Cross βασίζεται στην πλατφόρμα VW MQB, η οποία επιτρέπει την χρήση τετρακίνησης. Στους συμβατικούς κινητήρες, η VW επικεντρώνεται στον οικονομικό τρίκύλινδρο βενζινοκινητήρα ενός λίτρου (95 και 115 ίπποι) και τον τετρακύλινδρο 1.5 TSI με 150 ίππους. Στο ντίζελ, τη VW περιορίζεται στην έκδοση 1.6λίτρων με 95 ίππους. Για τις ισχυρότερες εκδόσεις, το DSG συνδυάζεται με τετρακίνηση και ρυθμιζόμενο πλαίσιο. Σχεδιάζεται και μια σπορ έκδοση R , η οποίο θα φοράει το μοτέρ του Polo GTI με τους 200 ίππους. Όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση, είναι πιθανό τα συστήματα 48 βολτ να συνδυάζονται με μια μπαταρία 8,8 kWh και ένα plug-in hybrid.
Copyright © 2024 - autoagora.gr