Suzuki Sx4 S-cross 1.4 HYBRID 48V 129 PS 2WD, Τιμή 14/12/2024: 22 680€
Suzuki S-cross Hybrid 129 PS 2wd: Ένα υβριδικό SUV σε προσιτή τιμή
Δεδομένης της τιμής του, ικανοποιητικός εξοπλισμός ακόμα και στην εισαγωγική έκδοση.
Υψηλή κατανάλωση για ένα πλήρως υβριδικό σύνολο, καίει 7,7 λτ./100 χλμ. στην πόλη.
Επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 8,86 δλ., όμως από αυτήν την ταχύτητα σταματά σε σχεδόν 40 μ.
Οι χώροι του είναι από τους μικρότερους, το πορτμπαγκάζ του απέχει παραπάνω από 220 λτ. από το πιο ευρύχωροτης κατηγορίας.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το υβριδικό Suzuki Sx4 S-Cross Hybrid 48v 129 PS στην απλούστερη έκδοση 2wd.
Η Suzuki θέλησε να θέσει νέα standards τιμής στην κατηγορία των μικρομεσαίων, λανσάροντας το 2021 την τρέχουσα γενιά S-Cross. Στα χέρια μας για δοκιμή βρέθηκε το 2wd S-Cross που εφοδιάζεται με κινητήρα 1,4 λτ., ο οποίος υποβοηθιέται από υβριδικό σύστημα 48v. Στην εισαγωγική του έκδοση GL έχει τιμή 22.680 ευρώ, καθιστώντας το εξαιρετικά προσιτό για ένα μικρομεσαίο υβριδικό SUV. Σε μεγαλύτερη τιμή, διατίθεται και ως τετρακίνητο.
Στην απλούστερη έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς, που δοκιμάσαμε, καταφέρνει να σημειώσει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Και πάλι, όμως, τα νούμερα είναι υψηλά σε οδήγηση στην πόλη, γνωρίζοντας ότι πρόκειται για ένα πλήρως υβριδικό σύνολο. Αντιθέτως, σε ταξίδι έχει την μικρότερη κατανάλωση της κατηγορίας. Οι επιδόσεις σε επιτάχυνση είναι ικανοποιητικές, σε αντίθεση με τα φρένα που φαίνεται να υστερούν σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Προχωρώντας στους χώρους που συναντάμε στο εσωτερικό του, το S-Cross φαίνεται να είναι από τα πιο στενά. Σε όλες τις μετρήσεις, βρίσκεται κοντά στις χαμηλότερες τιμές της κατηγορίας, τόσο ως προς τους χώρους στην καμπίνα, όσο και στο πορτμπαγκάζ. Προς υπεράσπισή του, όμως, προσφέρει καλό επίπεδο εξοπλισμού δεδομένης της χαμηλής τιμής του, ακόμα και στην εισαγωγική έκδοση GL.
Ας δούμε τον επόμενο πίνακα που συνοψίζει τους κύριους τομείς αξιολόγησης, αλλά και αναφέρει την συνολική βαθμολογία που κατάφερε να συγκεντρώσει το υβριδικό Suzuki S-Cross 129 PS στην 2WD έκδοση.
Μάρκα/Μοντέλο | Suzuki S-Cross | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Suzuki S-Cross 1.4 Hybrid 48V 129ps 2WD | 95% | TOYOTA C-HR 1.8L HEV 140ps | 79% | MG HS 1.5T DCT 162ps |
Βαθμολογία | 86% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία SUV Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2021 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1373 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
129 | 306 | MERCEDES GLA AMG 35 4MATIC mHEV FL 306ps | 116 | SUZUKI S-CROSS 1.5 Strong Hybrid 4WD 116ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
6 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
6,7 | 5 | TOYOTA C-HR 1.8L HEV 140ps | ||
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
922 | 1000 | PEUGEOT 3008 Hybrid e-DCS6 (New) 136ps | 635 | HONDA HR-V e:HEV 131 PS 131ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
13,2 | 22 | MG HS 1.5T 162ps | 11 | AUDI A3 SPORTBACK ALLSTREET 35 TFSI S TRONIC MHEV 150ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,35 | 1,43 | PEUGEOT 3008 Hybrid e-DCS6 (New) 136ps | 1,33 | AUDI A3 SPORTBACK ALLSTREET 35 TFSI S TRONIC MHEV 150ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 430 | 652 | VOLKSWAGEN TIGUAN 1.5 eTSI 150 PS DSG7 150ps | 293 | SUZUKI S-CROSS 1.5 Strong Hybrid 4WD 116ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
8,86 | 5,5 | MERCEDES GLA AMG 35 4MATIC mHEV FL 306ps | 12,8 | SUZUKI S-CROSS 1.5 Strong Hybrid 4WD 116ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
195 | 250 | MERCEDES GLA AMG 35 4MATIC mHEV FL 306ps | 160 | DACIA DUSTER Hybrid 140ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 39,4 | 33,9 | HYUNDAI TUCSON 1.6T 48V Hybrid 6MT 2WD 160ps | ||
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 8 | FORD KUGA 1.5 EcoBoost 150 PS 150ps | 2 | BMW X1 sDrive18i DCT 136ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
20.700 | DFSK 500 1.5L 106ps |
Το υβριδικό Suzuki S-Cross 2WD καίει λιγότερο από ότι η τετρακίνητη έκδοσή του. Συγκεκριμένα, έχει μέση κατανάλωση καυσίμου 6,7 λτ./100 χλμ., καλή τιμή για την ευρύτερη κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, όχι εντυπωσιακή όμως δεδομένου ότι πρόκειται για ένα πλήρως υβριδικό σύνολο. Τουλάχιστον το υβριδικό σύστημα φαίνεται να βοηθά το SUV της Suzuki σε επιτάχυνση, εφόσον πιάνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 8,86 δλ.
Από αυτήν την ταχύτητα, όμως, ακινητοποιείται σε 39,4 μ. Η επίδοση αυτή είναι από τις χειρότερες της κατηγορίας. Το ίδιο ισχύει και για τους χώρους στο εσωτερικό του, έχοντας περιορισμένο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών και ένα από τα στενότερα πίσω καθίσματα (πλάτος 1,35 μ.). Αντίστοιχα, το πορτμπαγκάζ συνολικής χωρητικότητας 430 λτ. θεωρείται μικρό για ένα μικρομεσαίο SUV. Παρόλα αυτά, η αρχική τιμή των 22.680 ευρώ είναι δελεαστική και η αγορά του S-Cross συνοδεύεται από 5-ετή εγγύηση.
Ας δούμε στις σελίδες που ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά τις επιδόσεις, τους χώρους και την πραγματική κατανάλωση του υβριδικού μικρομεσαίου SUV της Suzuki.
Σελ. 2 | Suzuki Sx4 S-cross. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Suzuki Sx4 S-cross. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |