autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
643
σχόλια
Τι δεν σας έχουν πει για το Tesla Model Y

Τι δεν σας έχουν πει για το Tesla Model Y

Tesla Model Y AWD LONG RANGE, Τιμή 21/11/2024: 42 990€

Ομαδικές μηνύσεις για το Tesla Y: Τα κόκκινα σημεία του

Διαβάστηκε από 95167 αναγνώστες - 21/7/2024

Δεν βγάζει ούτε τη μισή αυτονομία από ότι λέει, στην Αμερική κάνουν ομαδικές αγωγές.
Η Tesla τα δοκιμάζει πάνω μας. Διορθώνει τα προβλήματα μετά από χιλιάδες αναφορές παραπόνων.
Τα πλαστικά και η συναρμολόγηση τους είναι πολύ κακή.
Έχει ελλιπές δίκτυο service και πολλά παράπονα παγκόσμια.

Τι δεν σας έχουν πει για το Tesla Model Y

Το Tesla Model Y είναι ένα από τα πιο καλοπουλημένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη χώρα μας. Πόσο καλό είναι όμως στην πραγματικότητα; Στη νέα σειρά άρθρων μας, στην οποία αποκαλύπτουμε τα πολύ αρνητικά στοιχεία των best sellers, ξεψαχνίζουμε το Tesla Model Y και βλέπουμε τα σημεία στα οποία υστερεί σημαντικά.

Η ένδειξη αυτονομίας του Tesla Model Y είναι πλασματική, με το μοντέλο να μην βγάζει ούτε τη μισή αυτονομία από αυτή που αναγράφεται, με αποτέλεσμα να έχουν γίνει ομαδικές αγωγές στην Αμερική από δυσαρεστημένους ιδιοκτήτες.
Επιπλέον, η εταιρεία δοκιμάζει ουσιαστικά τα αυτοκίνητα μέσω των κατόχων της και χρησιμοποιεί τις αναφορές παραπόνων για να διορθώνει τα λάθη στο μέλλον. Πέραν αυτών, τα πλαστικά και η συναρμολόγηση είναι κακής ποιότητας και μάλιστα υπάρχουν Tesla Model Y που μπάζουν νερά όταν βρέχει, ενώ το δίκτυο service της Tesla είναι ελλιπές.

Ας δούμε τα αρνητικά αναλυτικά:

ΑρνητικάΤα κόκκινα σημεία του Tesla Model Y

ΑρνητικάΔεν βγάζει ούτε τη μισή αυτονομία από ότι λέει

Το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν αφορά μόνο το Tesla Model Y, αλλά όλα τα μοντέλα της εταιρείας. Στην Αμερική έχει γίνει χαμός με άρθρο του Reuters, το οποίο αναφέρει πως η αυτονομία που αναγράφεται στο καντράν όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη είναι πλασματική, με την πραγματική να φαίνεται μόνο όταν η μπαταρία «πέσει» κάτω από το 50%. Στις ΗΠΑ έχουν γίνει ομαδικές αγωγές στην εταιρεία για το συγκεκριμένο θέμα, με τις αναφορές παραπόνων να είναι τόσο πολλές που έκαναν την Tesla να ιδρύσει ειδική ομάδα η οποία ακυρώνει όσο το δυνατόν περισσότερα ραντεβού για έλεγχο μπαταρίας κλείνονται στα δίκτυα service τους.

Η συγκεκριμένη ομάδα ανέφερε στους ιδιοκτήτες πως τους έκανε απομακρυσμένο έλεγχο μέσω διαδικτύου και δεν εντόπισε κάποιο πρόβλημα με την αυτονομία του οχήματος. Σύμφωνα με το άρθρο του Reuters, στα τέλη του 2022, οι διευθυντές είπαν στους συμβούλους να σταματήσουν να εκτελούν απομακρυσμένες διαγνωστικές δοκιμές στα οχήματα των ιδιοκτητών που είχαν αναφέρει προβλήματα αυτονομίας, με στόχο να κλείσουν γρήγορα τις εκκρεμείς αναφορές παραπόνων.
Ουσιαστικά χιλιάδες πελάτες ενημερώθηκαν ότι «δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητό τους»  από συμβούλους που δεν είχαν κάνει ποτέ διαγνωστικό έλεγχο.

Η εταιρεία αναβάθμισε την εφαρμογή για το κινητό και πλέον όποιος πελάτης είχε παράπονο για την ηλεκτρική αυτονομία δεν μπορούσε να κλείσει ραντεβού για service. Αντί για αυτό, μπορούσαν να ζητήσουν να επικοινωνήσει μαζί τους κάποιος εκπρόσωπος της Tesla. Συχνά χρειάζονταν αρκετές ημέρες για να γίνει αυτό, ενώ οι υπάλληλοι είχαν ως οδηγία να καλούν μια φορά, και αν ο κάτοχος δεν απαντούσε, να κλείσουν την υπόθεση λόγω «μη ανταπόκρισης».

Το Tesla Model Y Long Range με τη μπαταρία των 75 kWh, δηλαδή ούτε καν με τη βασική, έχει πραγματική αυτονομία 315 χιλιόμετρα, αριθμός που βάζει το αυτοκίνητο στην τελευταία θέση της κατηγορίας του. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας, η αυτονομία του Tesla Model Y Long Range υποτίθεται πως είναι 533 χιλιόμετρα.
Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, η Ford Mustang Mach-E με τη μπαταρία των 98 kWh έχει πραγματική αυτονομία 494 χιλιόμετρα, δηλαδή θα κάνει 179 χιλιόμετρα παραπάνω πριν ξεμείνει.

ΑρνητικάΗ Tesla δοκιμάζει τα μοντέλα επάνω μας

Ο περίφημος «αυτόματος πιλότος» που έχουν τα Tesla ουσιαστικά δεν είναι δοκιμασμένος στο 100%, και μάλιστα είναι παράνομος για χρήση σε δημόσιο δρόμο. Η Tesla ουσιαστικά χρησιμοποιεί τους κατόχους των μοντέλων της ως δοκιμαστές και χρησιμοποιεί τις αναφορές τους για να βελτιώνει χρόνο με το χρόνο τα αυτοκίνητά της.
Μάλιστα έχει γίνει αναφορά για Tesla που επιβράδυνε επειδή η camera μπέρδεψε το φεγγάρι για… κίτρινο φανάρι σηματοδότη.

ΑρνητικάΤα πλαστικά και η συναρμολόγηση των Tesla είναι κακής ποιότητας

Ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητήρας που έχει. Η Tesla υστερεί στην ποιότητα των πλαστικών και της συναρμολόγησης. Υπάρχουν πολλά παράπονα παγκοσμίως για κακή βαφή, για λανθασμένα διάκενα στα εξωτερικά panels, για ρωγμές στις αναρτήσεις, ακόμα και για νερά που τρέχουν στην καμπίνα όταν βρέχει, με το τελευταίο να έχει συμβεί σε Model Y του 2019 και του 2022, δηλαδή σε οχήματα με διαφορά παραγωγής 3 ετών.
Η Tesla δεν έχει έλεγχο ποιότητας  τύπου IATF 16949 ή ISO 9001, τα οποία είναι πρωτόκολλα από ανεξάρτητους φορείς και ακολουθούνται από σχεδόν όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως.

ΑρνητικάΤο δίκτυο service στην Ελλάδα είναι ελλιπές και τα παγκόσμια παράπονα είναι πολλά

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας, υπάρχει μόνο ένα επίσημο κέντρο service της Tesla στην Ελλάδα, και αυτό βρίσκεται στην Αθήνα. Τι θα γίνει δηλαδή αν πάθει κάποια ζημιά το Tesla σου και βρίσκεσαι στην άλλη άκρη της χώρας;

Στο εξωτερικό μπορεί να έχουν πιο εκτεταμένο δίκτυο service, αλλά όπως είδαμε τα παράπονα από τους ιδιοκτήτες είναι πολλά, κάτι που συμβάλλει στην αρνητική εμπειρία για τους κατόχους.


Πώς τα βλέπετε εσείς αυτά; Τα ξέρουν όσοι αγοράζουν Tesla;

Δείτε στη συνέχεια του άρθρου μας τα αναλυτικά χαρακτηριστικά του Tesla Model Y και τη σύγκριση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του.
 

Σελ.
2
Το Tesla Model Y απέναντι από το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του
Σελ.
3
Tesla Model Y. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
Σελ.
4
Tesla Model Y. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας;
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε

  • Chris Stamatiou

    Ρε ουστ με την μπαχατελα!!!!

    Προβολή περισσότερων σχολίων