σχόλια
Τι δεν σας έχουν πει για τη BMW X1
σχόλια
Bmw X1 sDrive18i DCT, Τιμή 23/11/2024: 41 500€
Τα 6 κόκκινα της BMW X1
Η BMW X1 βρίσκεται στο TOP 3 των πιο καλοπουλημένων οικογενειακών SUV στην Ελλάδα για το 2023, λαμβάνοντας υπόψη τις πωλήσεις λιανικής. Συνεχίζοντας τη νέα σειρά άρθρων μας, με τα οποία αναλύουμε τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία των Best Sellers, ήρθε η ώρα να δούμε πόσο καλή είναι η BMW X1.
Τι δεν σας έχουν πει για τη BMW X1
Η BMW X1 σημειώνει καλές πωλήσεις στην Ελλάδα και για το πρώτο εξάμηνο του 2023 είναι το τρίτο πιο δημοφιλές μικρομεσαίο SUV, όσον αφορά στις πωλήσεις λιανικής, με 539 ταξινομήσεις. Συνεχίζοντας τη νέα σειρά άρθρων μας, στην οποία αναλύουμε τα πολύ δυνατά και τα πολύ αδύνατα σημεία των Best Seller μοντέλων, μετά τα Toyota Yaris Cross, Yaris, Hyundai i20 και Dacia Duster, εξετάζουμε τη BMW X1 και βλέπουμε πόσο καλή είναι στην πραγματικότητα.
Αναλύουμε τη βασική έκδοση του γερμανικού SUV, που είναι η X1 sDrive 18i. Αυτή κοστίζει 39.210 ευρώ , έχει κίνηση στους εμπρός τροχούς, αυτόματο κιβώτιο και μοτέρ με 136 άλογα.
Τα κόκκινα σημεία της BMW X1
Ο βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων της BMW X1 δεν είναι νέας τεχνολογίας, υβριδικός ή mild hybridΗ BMW X1 καίει σχεδόν 11 λτ/100 χλμ στην πόλη, όταν υπάρχουν μοντέλα στην ίδια κατηγορία, που έχουν κατανάλωση γύρω στα 4 λτ/100 χλμ εντός πόλης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα με τη BMW Χ1 sDrive 18i να θες 3.600 ευρώ το χρόνο σε καύσιμα, όταν υπάρχουν μοντέλα στην κατηγορία που καίνε 2.000 ευρώ λιγότερα.
Η BMW X1 θέλει καλύτερα φρένα. Χρειάζεται 38,6 μέτρα για να σταματήσει από τα 100 χλμ/ώρα, όταν για παράδειγμα το Kia Sportage θέλει 33,9 μέτρα, δηλαδή 4 -και βάλε- μέτρα λιγότερα.
Η BMW δίνει εγγύηση μόνο 2 χρόνια, όταν άλλα μοντέλα φτάνουν και τα 7 χρόνια, δηλαδή έχουν σχεδόν τετραπλάσια εγγύηση.
Τα συνεργεία της BMW τερμάτισαν στις τελευταίες θέσεις στα τεστ συνεργείων που κάναμε, στον τομέα της ανίχνευσης βλαβών.
Τέλος, με 39.210 ευρώ, δεν είναι και φτηνή η τιμή αυτής της BMW X1.
Τα πράσινα σημεία της BMW X1
Η BMW X1 είναι πολυ ευρύχωρη για τους πίσω επιβάτες. Το πλάτος του πίσω καθίσματος είναι 1,41 μέτρα και ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι 7,5 εκ, όταν υπάρχουν μοντέλα που έχουν 6 εκ λιγότερο «αέρα».Στέκεται η BMW X1 στο ύψος της, τι πιστεύετε; Αξίζει να είναι στο TOP 10 των πωλήσεων; Θα είχε αυτή την επιτυχία αν γνώριζαν τα παραπάνω;
Δείτε στη συνέχεια του άρθρου μας τα αναλυτικά χαρακτηριστικά της BMW X1 και τη σύγκριση με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας της.
Σελ. 2 | Η BMW X1 απέναντι από το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας |
Σελ. 3 | BMW X1: Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις και εγγυήσεις; |
Σελ. 4 | BMW X1. Πόσο καλή είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας; |
Σχολιάστε |
Εκτός από άσχημο, είναι τρικυλινδρο και καίει 10 λίτρα!!! Απαράδεκτο..
Προβολή περισσότερων σχολίων
Πανέμορφο αλλά τρικύλινδρο και μπροστοκινητο;;;; Γελάνε οι αληθινές BMW 🙂
οχι!
Δεν θα σταθώ στα λεφτά ή στο κινητήρα, αλλά στα φρένα! Να θέλει η Κia 4 μετρα λιγότερο από μια BMW? To λες και ανατροπή! Κρίμα για τα 38.450 ευρώ
Για τόσα χρήματ??????????????
Μάλλον διορθώθηκε στο νέο μοντέλο. 170 αλογάκια
να φανταστώ πιστεύεις πως οι καταναλώσεις καυσίμου είναι αυτές που ανακοινώνουν οι μάρκες?? 🤔🤔
Σε καλή μεριά παλικάρια
3008 for the win!!!
Ούτε καν
Όσοι είχαν στην κατοχή τους BMW η mercedes δεν τις αλλάζουν.
Πρώτα απ' όλα η μάρκα 🤣🤣🤣
Η νέα Χ1 είναι αμαξάρα !!
Μόνο εμφάνιση δηλαδή!
Όπως και πριν κάποια χρόνια ήταν λάθος να πάρει κάποιος σειρά 3 σε 316 έτσι και εδώ δεν αγοράζεις Χ1 με τον πιο βασικό κινητήρα. Είτε πάρε κάτι άλλο είτε βάλε κι άλλα λεφτά να πάρεις κάτι σωστό. Σε plug in Hybrid Xdrive 25e το αμάξι είναι όνειρο και δεν ξέρω τι λέει για το φρενάρισμα αλλά ακόμα και σε σβέλτο ρυθμο τα φρένα δουλεύουν άψογα!
Το μόνο που γράφτηκε και ισχύει είναι για τις βλάβες, τα υπόλοιπα είναι αστεία. Ας μου δείξει κάποιος αυτοκίνητο SUV 2 τόνων που να καίει λίγο μέσα στην πόλη. Το Kuga AWD καίει 15/100 μέσα στην πόλη με 1500cc κινητήρα με τη Ford να διαφημίζει 7,5. Αν δεν πάρεις υβριδικό τα ίδια να περιμένεις για όλα. Και από εμπειρία με την BMW o κινητήρας της είναι σχετικά καλός σε κατανάλωση σε αντίθεση με άλλους ίδιου κυβισμού και παρόμοιου αμαξώματος. Όσο για το μοτέρ 'παλιάς τεχνολογίας' είναι γελοίο, καθώς μπορεί να είναι παλιάς τεχνολογίας στα χρόνια, αλλά βάζει κάτω πολλά μοτέρ 'νέας τεχνολογίας'. Συνεπώς, μόνο τα συνεργεία να σας προβληματίζουν, το πόσο θέλει για να σταματήσει είναι γελοίο κριτήριο, όταν ο μέσος όρος είναι στο 36 με 37. Επίσης κανείς δε λέει για το επίπεδο της πολυτέλειας μέσα, που μετρά σε ένα αυτοκίνητο, καθώς ο οδηγός βλέπει το μέσα κι όχι το έξω, τα γκάτζετ που έχει σαν έξτρα, το πολύ καλό navigation και γενικά πίνακα λειτουργιών που έχει, και την ποιότητα κατασκευής. Αν το Duster κάνει με έξτρα 25 χιλιάρικα, τότε προτιμώ την X1 me 40 χιλιάρικα.
Μονο Hiundai παιδιά.
Χάλια κινητήρας ο 3κύλινδρος, απίστευτοι συντονισμοί - κραδασμοί κατά την εκκίνηση, σαν να παίρνει εμπρός τρακτέρ, και μεγάλη κατανάλωση. Ήσυχο στην οδήγηση σε Εθνικό δίκτυο αλλά πολύ άτσαλα και μη προοδευτικά φρένα. Εκπληκτικοί χώροι και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΑΚΡΙΒΟ ΣΕΡΒΙΣ !!!!!!! Φωτιά οι τιμές του σέρβις !!!!! Πληρώνω πιό πολλά από το MB S 450 !!!! ....και πολλές ζημιές....εάν δεν είχα κάνει τα συν 2 χρόνια ΑΣΦΑΛΕΙΑ θα το πέταγα τώρα.
Μέχρι το 2007 από εκεί και πέρα όλα είναι για πέταμα σε 5 χρόνια
Έχω οδηγήσει όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας της. KIA SHORTAGE AWD1.5 150 PS , VW TIGUAN 1500TSI 150 PS ,AUDI Q3 1500 150 PS,MERCEDES GLA 1330 163 PS ΚΛΠ. ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΟΔΉΓΗΣΑ ΤΑ ΕΙΧΑ ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΆΔΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ . ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΟΔΉΓΗΣΑ ΤΗΝ BMW X1 XDRIVE 18i HYBRID ΜΕ ΤΑ 170 ΆΛΟΓΑ. ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΦΟΥΛ ΕΞΤΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 39000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ KIA ΕΩΣ 45000-47000 ΤΑ ΥΠΌΛΟΙΠΑ. ΛΟΙΠΌΝ Η ΑΓΟΡΆ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΈΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΆΣΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ. ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΒΓΑΊΝΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΣΤΡΕΥΛΩΣΕΙΣ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΆΣΕΙΣ ΕΊΣΑΙ ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΣ. ΜΠΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ TEST DRIVE ΑΠΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΣ - ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ 1 ΩΡΑ ΒΊΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟ ΚΆΘΕ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΆ ΜΕ ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ. ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΊΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΉ ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΜΙΛΑ . ΚΟΡΥΦΑΊΟ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΌ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ ΤΗΣ . ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ 150 -180 ΧΛΜ ΤΑΒΑΝΙ 6,8 ΛΙΤΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ 10 ΛΙΤΡΑ / ΧΛΜ ΟΥΤΕ . ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΤΟ ΦΟΡΕΣΑΝ ΤΑ ΜΊΝΙ COOPER ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ . ΔΗΛΑΔΉ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΕΤΑΙΡΕΊΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΟΙΟ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ ΜΟΤΕΡ ? Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΊΑ ΣΤΑ ΣΥΧΡΟΝΑ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΆ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΦΟΡΤΏΣΕΙ, ΩΣΤΌΣΟ ΚΑΙΡΌΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ . ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ AUDI ,ΤΗΣ MERCDES ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ ΚΛΠ ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΣΤΟ 100 -0 ΜΕ ΞΕΠΕΡΝΆΕΙ
Πολλά αρνητικά δεν λέτε?
Είναι τετρακίνητο;
Και το Juke 10 λιτρα καιει στα 1000 κυβικα! Στην ΒΜW κολλησατε;; Το Μινι παντως με το ιδιο μοτερ, χειροκινητο κιβωτιο, με μονιμα αναμμενο κλιματισμο χειμωνα καλοκαιρι και 4 ατομα στο 80% των διαδρομων μεσα στην Αθηνα, καιει 7,6 average.
Και για να πάρεις ένα εμφανίσιμο μοντέλο +10.000€ για κάποιο pack. Κούρασε η BMW
Μα αν πας σε Χ1 η Χ2 θα πας για πετρέλαιο!! Που τραβά μια χαρά και καίει 6 lt. Αλλά την οδική συμπεριφορά της δεν την έχει κανένα άλλο στην κατηγορία της
Ως αναφορά στην κατανάλωση σε σχέση με άλλες εταιρείες, συν τον παλιάς τεχνολογίας κιντηρα ,τη μεγάλη απόσταση φρεναρίσματος, όχι δεν αξιζει. Αν λάβουμε και τις ενδεχόμενες βλάβες.....
ο Έλληνας προκειμένου νά κάνει την φιγούρα του..δεν ξέρει τι αγοράζει...
Η Merc GLA 200 είναι μακράν καλύτερη
Εσυ να πάρεις ένα Kia που έχει καλύτερα ‘νούμερα’
Είχα την τύχη να οδηγήσω μέσα στο τελευταίο έτος όχι για μια-δυο μέρες αλλά για μήνες με ταξίδια- καθημερινή χρίση ford kuga, Audi q2, BMW X1 και Skoda Kodiak μακρά το καλύτερο από επιτάχυνση καρτηματα οδηγική άνεση ήταν το Skoda η κατανάλωση και τα σέρβις δεν με απασχόλησαν γιατί ήταν εταιρικά αυτοκίνητα και καινούργια.
Η εγγύηση είναι κυρίως marketing. Ο κινητήρας παλιάς τεχνολογίας είναι μάρκετινγκ. Τα πολλά λεφτά είναι σχετικό. Το πρόβλημα με το συνεργείο είναι ότι ο ηλίθιος πάντα πληρώνει... κλπκλπκλπ.... Τώρα περί ορεξεως κολοκυθόπιτα!!!!......
Οδηγήστε πρώτα μία 170 ίππων, και μιλήστε μετά. Με κάτω από 40.000 παίρνεις ΑΜΑΞΑΡΑ. Την οδηγάω έναν μήνα τώρα. Σήμερα οδήγησα μια Mercedes GLA 180. Μέρα με τη νύχτα σε κατασκευή, χώρους κ απόδοση. Υπέρ της BMW. Χίλιες φορές θα την ξαναδιάλεγα
Υπάρχουν μοντέλα BMW πιο οικονομικά σε κατανάλωση, αλλά δε κοστίζουν στα 40.000€. Αν θες μισή τιμη και μιση κατανάλωση, προφανώς κοιτας άλλες εταιρείες
Εχω τρικυλινδρο bmw ...κ εχω τρελαθει να πηγαινω στα συνεργεια κ σε ζημιες....οποιος θελει bmw απο τη τη σειρα 3 κ μετα ... κ πανω απο 2000 κιβ .... Αρα πρεπει να βαλει βαθεια το χερι στη τσεπη....
Ωραίο και δυναμικό αλλά εχουν σπάσει τα ρεκόρ σε Βλαβες
Παιδιά εχω την παλιά BMWx1e84 2014 είναι 2000cc 150 hp πετρέλαιο μην λέτε ότι θέλετε στον κόσμο καίω 5,5 μικτό 6 -6,5 μέσα στην πόλη και είναι ναι παλιότερη ακόμα τεχνολογία. Και ναι αν οδηγήσει μια bmw δεν την αλλάζεις έχει τέλια οδηγική συμπεριφορά .
Αν κάποιος επέλεξε την έκδοση βενζίνης σε ένα SUV αυτοκίνητο, επειδή απλά αυτό γράφουν τα μέσα ειδικής δημοσιογραφίας τα τελευταία χρόνια, είναι υπαίτιος. Σε τέτοια αυτοκίνητα ΔΕΝ επιλέγουμε βενζίνη παρά μόνο diesel. Έχω το bmw x1 1,8d, του '11, μου καίει 5,5-6,2 lt/100km, έχει βελούδινη λειτουργία και δεν πρόκειται να το πουλήσω ποτέ!
Αυτά ποιος τα γράφει; Ανταγωνιστής; Άλλα καλά δεν εχει; Για παράδειγμα σε τρακάρισμα, τι γίνεται; Σε σχέση με ένα άλλο της κατηγορίας; Επίσης, μεταπώληση εχει;
Το ότι είναι χρεπι και είσαι χορηγός στο συνεργείο , δεν πειράζει , η κατανάλωση πειράζει . Μην περνεται γερμανικά κατσαρόλια , αν έχετε 200 χιλιάρικα για τα μεγάλα και άλλα 5 πάρτε !
Έχουν δίκιο για την κατανάλωση εντός πόλης!!!!!Έχω το προηγούμενο Χ1με το κινητήρα βενζίνης ο οποίος είναι αρκετά ικονομικος στο ταξείδι, στην πόλη καίει πάρα πολύ!!!!!πάνω από 10 με 11 λτ !!!!
πετρελαιο καιει 7.0 λτ τα 100χλμ
Ότι και να λέτε είναι από τα καλύτερα αν όχι το καλύτερο!! Όσο για την τιμή το τελευταίο κορεάτικο ξεκινάει από τα 30-32 Χιλ!! Για την ανίχνευση βλαβών έχει αισθητήρες και σου δείχνει τι δεν πάει καλά! Το δικό μου μου 2007 και έχει!! Δεν σε κοροϊδεύει ο κάθε Μαστοράκος της γειτονιάς ότι θέλει αλλαγή το ένα η το άλλο!! Όσα δεν φτάνει η αλεπού το κάνει κρεμασταρια!!!
Ότι Λάμπει δεν είναι χρυσός
Είχα seat - peugeot - renault - daihatsu - mazda - vw - skoda και τώρα bmw. Seat - VW, ρημάδια, Renault το τελευταίο megane καλό αλλά με θέματα συναρμογής και μια αντιπροσωπεία χαβαλές. Daihatsu πλαστικούρα. Με διαφορά ότι καλύτερο ποιοτικά και σαν στήσιμο από οτιδήποτε είχα είναι το bmw. Αλλά με χαοτική διαφορά. Αίσθηση στο δρόμο θόρυβος φινίρισμα όλα σε άλλη κατηγορία. Μόνο η mazda (τρομερά αυτοκίνητα) ίσως είναι κοντά αλλά και πάλι όχι τόσο. Επίσης έχω το 1,5λτ μοτέρ. Από τον 10/22 που το έχω η μέση κατανάλωση μου δεν έχει φτάσει ποτέ τα 7λτ/100χλμ. Η χρήση μικτή όχι όμως σε κίνηση κάθε μέρα.
Δυστυχώς και μόνο η κακη κατανάλωση, με τα μόνα 2 χρόνια εγγύηση, σε αποτρέπει να μπεις στον κόπο για να το κοιτάξεις περαιτέρω
Λοιπόν τέτοια μοτέρ τα παίρνεις μόνο πετρέλαιο αλλιώς βενζίνη καταστράφηκες
2.0 πετρελαιο αυτοματο, η μεση καταναλωση δεν εχει περασει ποτε τα 7 λιτρα/100 χλμ, δεν ειχε καμμια βλαβη την τελευταια τριετια και προσωπικα αυτα που γραφετε τα ακουω βερεσε.
Για να μαθαίνεις τα BMW ακόμη και τα μοντέλα 2002 έχουν τεχνολογία και ποιότητα που αλλες μαρκες δεν την έχουν ούτε το 2023
Εγώ καίω 5,5 diesel και λέμε να καίγαμε λιγότερο, τα 10 λίτρα σήμερα είναι πάρα πολλά για τον μέσο Έλληνα!!!
Όλη κοκκινη είναι φουλ στος βλαβες
Στους άσχετους (που είναι και η πλειοψηφία) αρκεί που είναι BMW, γιατί πάσχουν από σύνδρομο κατωτερότητας. Στους λίγους (γνώστες) που ξέρουν και καταλαβαίνουν, αυτοί το βλέπουν και γελούν....
Οποιος εχει 40.000 για αμαξι λογικα θα εχει και λεφτα να βαλει βενζινη...και καλα κανει και τα εχει..
Ξεχασα παρακαλω να πω οτι και δωρεαν να σου το δωσουν δεν πρεπει να το κρατησεις.
Ενα χαμετυπειο με ροδες για νεοπλουτους και στεριμενους Ρουληδες..
Μονο αν εισαι ανορεξικος κινεζος η κατω απο 1.55 και 60 κιλα. Σαν σσρδελες σε κονσερβα
Βλέπω τα περισσότερα σχόλια και γελάω... Οι περισσότεροι που το καλύτερο που έχουν οδηγήσει είναι το γαϊδούρι στο χωριό τους, κρίνουν την BMW... Έχει λέει κατανάλωση λέει 11 λίτρα μέσα στην πόλη; Ε και; Το δικό μου καίει 20 λίτρα μέσα στην πόλη. Αν σου φαίνεται πολύ πάρε ένα Alto...
Οποιος παίρνει BMW και σκάει 40000€+ δεν σκέφτεται την κατανάλωση. Οποτε μην το κάνετε θέμα αν καταναλώνει 10 λίτρα ή 11.
Την έχω οδηγήσει και πραγματικά ΕΝΑ ΜΑΤΣΟ ΧΑΛΙΑ!!!!!!!!!
Εδώ και τουλάχιστον 10 χρόνια η BMW εχει σταματήσει να είναι αυτό που ήταν παλιά! 10 λίτρα καυσίμου με 3κύλινδρο μοτέρ?? Αστείοι το λιγότερο...
Η BMW έχει ξεπερασμένες τεχνολογίες. Μόλις έρθουν οι Κινέζοι στην ελληνική αγορά, θα δούμε που θα πάνε οι τιμές των BMW!!!
για να πουλας μουρη...κάνει 😂
Το σημαντικότερο, αυτοαναφλεγεται ακόμα και στο πάρκινγκ.
ΚΑΙ 2+ τόνους ΚΑΙ μέσα στην πόλη ΚΑΙ να καίει σαν atos? Κάπου το μπερδεύουμε.........
Αυτος που καιγεται για την καταναλωση παιρνει chr. Ολοι εμεις οι υπολοιποι ας παρουμε x1
X1, GLA/B, S3 κλπ είναι τα lower end premium brands. Κατά κανόνα τα lower end products έχουν το μεγαλύτερο profit margin. Στην ουσία πληρώνει κάποιος πολύ περισσότερο αναλογικά όταν περνει κάτι «φθηνό» μιας ακριβής μάρκας.
Αν οδήγησης πάντως μια bmw, δύσκολα κοιτάς αλλού.
Άσε τα 10 λίτρα το οτι δίνεις 40.000 απλά για ένα ευρύχωρο αμάξι και τίποτα άλλο🤯
Είναι πράγματι για γέλια...🤣 αν ισχύουν "τα 6 κόκκινα σημεία της BMW X1" και ειναι όντως στο TOP 10 των πωλήσεων !!!
Από τη στιγμή που επιλέγεις καινούργιο αυτοκίνητο με την (αναγκαστική εκ νόμου) εγγύηση 2 ετών (όσο και για ένα σεσουάρ), με την αγορά να δίνει εγγυήσεις έως και 7 ετών, κάτι τρέχει με εσένα, όχι με το αυτοκίνητο.
Καλοριφέρ με τέτοια κατανάλωση 1η φορά βλέπω!
Το ότι το after sales τους είναι για κλωτσιές, το ξέρει όλος ο κόσμος. Αλλά να καίει 10 λίτρα ένας κινητήρας 1.500 κυβικά?? Τι φάση?
Τι φάση αυτή της BMW με τους παλιάς τεχνολογίας κινητήρες? Αν τα κάνουν οι Γερμαναράδες αυτά, μετά τι να περιμένουμε από Κορεάτες και Ρουμάνους?