autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το Χρονοντούλαπο της Τεχνολογίας

Διαβάστηκε από 10509 αναγνώστες - 2/2/2021

Austin Seven (1922)
Το 1905, ο Herbert Austin ίδρυσε μια εταιρεία που κατασκεύαζε κυρίως μεσαία για την εποχή αυτοκίνητα. Θεωρούσε πως το μεγάλο μέγεθος δεν είναι βολικό ούτε για τους πελάτες αλλά ούτε και για την παραγωγή του. Πίστευε πως η λύση στις μετακινήσεις θα είναι μικρά οχήματα, που θα μπορείς να αγοράσεις με μικρό κόστος, κι έτσι ξεκίνησε να εξελίσσει ένα μικρό αλλά αξιοπρεπές μικρό μοντέλο. Η επιτυχία του Austin Seven ήταν τεράστια αφού κόστιζε πραγματικά όσο και μια μοτοσυκλέτα της εποχής, πετυχαίνοντας τον στόχο του χαμηλού κόστους, και αγαπήθηκε πάρα πολύ από το κοινό. Το Austin Seven ήταν εφοδιασμένο με υδρόψυκτο κινητήρα 750 cc, κλειστή καμπίνα επιβατών και φρένα σε όλους τους τροχούς.


 
Citroen Traction Avant (1934)
Η Γαλλική βιομηχανία ήταν η πρώτη εταιρία που παρουσίασε το 1934 το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με ατσάλινο αυτοφερόμενο πλαίσιο. Η έλευση του Citroen Traction Avant ήταν κυριολεκτικά επαναστατική αφού άλλαξε πολύ σοβαρά την βιομηχανική παραγωγή αυτοκινήτων. Το Avant είχε εμπρός κίνηση, υδραυλικά φρένα, ανάρτηση με ράβδο στρέψης και κινητήρα με βαλβίδες επικεφαλής και αφαιρούμενα χιτώνια, πράγμα που έφερε εξωπραγματική επιτυχία στο μοντέλο.
 

 
Jeep Willys MB (1941)
Οι ανάγκες του Β Παγκόσμιου Πόλεμου, έφεραν την δημιουργία του πρώτου Jeep. Η Αμερική είχε ανάγκες ενός ελαφριού αναγνωριστικού οχήματος κατά την διάρκεια του πολέμου. Θα το χεις δει κι εσύ σε κάποια από τις πολλές ταινίες που έχουν γυριστεί με θέμα τον Β Παγκόσμιου Πόλεμο. Το Willys MB ήταν εξοπλισμένο με έναν 4κύλινδρο κινητήρα, τροχούς στις γωνίες του αμαξώματος για ακρίβεια στους χειρισμούς, κίνηση και στους 2 άξονες και μεγάλη ελευθερία άρθρωσης της ανάρτησης. Το μοντέλο κυκλοφόρησε και επίσημα μετά το πέρας του πολέμου (CJ-1A).
 


Volkswagen Beetle (1946)

Ο Θρυλικός Σκαραβαίος είναι ένα μοντέλο που ξεπέρασε τα 23 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο από το 1946 μέχρι και το 2003. Η Παγκόσμια καινοτομία του ήταν, η εξέλιξη του μέσα σε αεροδυναμική σήραγγα για πρώτη φορά στην Παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Ήταν εφοδιασμένο με έναν αερόψυκτο, 4κύλινδρο, μπόξερ κινητήρα και ανέσεις για όλη την οικογένεια. Η μαζική του παραγωγή ξεκίνησε από το 1946 και έπειτα, δημιουργώντας τεράστιο φανατικό κοινό που παραμένει φανατισμένο μαζί του ως και σήμερα.
 


Citroen 2CV (1948)

Ο B Παγκόσμιος πόλεμος είχε αρνητικές επιπτώσεις και στην Παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, αφού άφησε πολλά projects στον πάγο. Η Γαλλική εταιρία παρουσίασε μετά το τέλος του πολέμου (ενώ είχε την δυνατότητα να το παράξει και αρκετά νωρίτερα) το αξιομνημόνευτο Citroen 2CV. Οι προδιαγραφές του ήταν να μπορεί να μεταφέρει τέσσερις ενήλικους και τις αποσκευές τους, να είναι ιδιαίτερα οικονομικό αλλά και σβέλτο, ενώ παράλληλα να μπορεί να μετακινηθεί και άνετα στους χωματόδρομους. Ήταν η πρώτη φορά που ένας σχεδιασμός μπορούσε να καλύψει και τις 5 απαιτήσεις. Τα 5.000.000 αυτοκίνητα που πουλήθηκαν από το 1948 έως 1990, δείχνουν πως ο κόσμος το λάτρεψε για τα χαρακτηρίστηκα του.


 
Citroen DS (1955)
Την καινοτομία των δισκόφρενων στην αυτοκινητοβιομηχανία έφερε το DS του 1955. Ένα αυτοκίνητο που ενθουσίασε με την συγκλονιστικά πρωτοποριακή του σχεδίαση αλλά και τα συστήματα που ήταν εξοπλισμένο. Η επική Γαλλίδα είχε πάντα σταθερή απόσταση από το έδαφος, χάρη σε ένα υδραυλικό κύκλωμα υψηλής πίεσης που παράλληλα υποβοηθούσε το τιμόνι και τα φρένα. Εξαιρετικά ευρύχωρη και πολυτελής για την εποχή της κατάφερε να μείνει στην ιστορία. Να τονίσουμε πως για πρώτη φορά θα δούμε κίνηση προβολέων μαζί με το τιμόνι στην έκδοση του 1967.


 
Fiat Nuova 500 (1956)
To Fiat Nuova 500 ήταν το Smart της εποχής εκείνης, το οποίο κατάφερε να μεγαλώσει το όνομα της Ιταλικής FIAT και ουσιαστικά να το γιγαντώσει. Οι λόγοι είναι προφανείς αφού η πρακτικότητα και η ευκολία στο παρκάρισμα ήταν μοναδική, σε μια εποχή που τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν ήταν υπερμεγέθη. Έτσι, το στιλάτο μικρό κατάφερε να απογειώσει τις πωλήσεις της Fiat και να μείνει στην ιστορία.


 
ΜΙΝΙ (1959)
To ΜΙΝΙ ίσως ξεπέρασε κάθε προσδοκία απήχησης από το κοινό. Ο πολύ όμορφος σχεδιασμός του, το αυτοφερόμενο αμάξωμα των 585 kg, η διάταξη των μηχανικών μερών, η τεχνολογία της ανάρτησης αλλά και οι κινητήρες επιδόσεων έκαναν τον κόσμο να το λατρέψει. Αρχικά κυκλοφόρησε με το όνομα Austin 850 και Morris 850, ονομασία που κέρδισαν από τον κινητήρα που χρησιμοποιούσαν. Έπειτα ήρθε η ίδρυση της βιομηχανίας και “βαπτίστηκε” κανονικά.


 
Alfa Romeo Alfasud (1971)
Η Alfasud ήταν το πρώτο ολοκληρωμένο τεχνολογικό πακέτο στην Παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Ήταν εφοδιασμένη με έναν 1.200άρη μπόξερ κινητήρα, εμπρός κίνηση, δισκόφρενα μπρος-πίσω και ένα πλαίσιο, πραγματικό αριστούργημα. Η εμπειρία οδήγησης μαζί της ήταν μια πραγματικά εντυπωσιακή εμπειρία και δίκαια η Alfasud έμεινε στην ιστορία ως ένα από τα καλύτερα προσθιοκίνητα μοντέλα που φτιάχτηκαν ποτέ.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει