Ο κινητήρας
Ο δίλιτρος diesel με τους 194 ίππους ταιριάζει τέλεια στο μεγάλο station. Κάθε άλλος κινητήρας κάτω από το καπό θα έμοιαζε περισσότερο με λύση ανάγκης. Οι μεγάλες διαδρομές γίνονταν με μεγάλη άνεση τόσο στο επαρχιακό δίκτυο όσο και με υψηλότερες ταχύτητες στους αυτοκινητοδρόμους. Ταυτόχρονα, η κατανάλωση κυμαινόταν μεταξύ 6 και 9 λίτρων. Σε αυτά προσθέστε και περίπου 1,5 λίτρα AdBlue κάθε 1.000 km. Με αυτά τα δεδομένα, κανείς δεν εκπλήσσεται που το 68% των αγοραστών της E-Class προτιμά τις diesel εκδόσεις. Αν κάτι ενοχλεί στην E 220 d, τότε αυτό είναι το κροτάλισμα του diesel κινητήρα στην κίνηση της πόλης. Ο ήχος παραπέμπει σε ταξί, αλλά σύμφωνα με την Daimler, αυτό διορθώνεται με ευκολία. Αρχικά λοιπόν, θα πρέπει στο συνεργείο να χαλαρώσουν οι βίδες του συστήματος εξάτμισης και στη συνέχεια να ξανασφιχθούν. Κάπως έτσι χαλαρώνει η εξάτμιση και επανέρχεται η ησυχία.
Η ανάρτηση
Η προαιρετική αερανάρτηση κάνει την E-Class πολύ μαλακή. Το αυτοκίνητο... κυματίζει πάνω στις μεγάλης διάρκειας κυματοειδείς ανωμαλίες και δεν προκαλεί ποτέ ναυτία. Είναι επαρκώς σταθερή, ξεπερνά με χάρη τις εγκάρσιες ανωμαλίες και δεν προκαλεί δυσφορία ούτε στους επιβάτες ούτε στους μεσοσπονδύλιους δίσκους τους. Ακόμα ένας συνάδελφος σημείωσε σχετικά πως:«Ήταν για μένα μία απόλαυση.»
Η ηχομόνωση
Όσο ενοχλητικό είναι το κροτάλισμα του diesel κινητήρα και πολλές οι διαμαρτυρίες σχετικά με αυτόν τόσο πολιτισμένη είναι η λειτουργία του στις υψηλότερες ταχύτητες του ταξιδιού. Η πλούσια ηχομόνωση του εσωτερικού βγάζει τα λεφτά της. Ακόμα ένας συνάδελφος σημείωσε τα εξής: «Ακόμα και με ταχύτητα πάνω από τα 200 χλμ/ώρα μπορεί ο συνοδηγός να τηλεφωνήσει με την ησυχία του.» Μοναδικός κίνδυνος: Όσο η E 220 d ταξιδεύει ήσυχα στον αυτοκινητόδρομο τόσο εύκολο είναι για τους συνεπιβάτες, όταν το ταξίδι γίνεται τη νύχτα, να αποκοιμηθούν και να αφήσουν τον οδηγό μόνο του, χωρίς την -εντός ορίων- ψυχαγωγία.
Copyright © 2024 - autoagora.gr