... την αστοχία με την κεραία του GPS
Εξαιτίας της μη στεγάνωσης του καλύμματος του καθρέφτη, υπήρχε περίπτωση σε μία μικρή φόρτιση να μη λειτουργεί σωστά η κεραία του GPS στο μοντέλο “213”. Έπειτα από τη γνωστοποίηση του σφάλματος δόθηκε εντολή για τον 100% έλεγχο της στεγανότητας στα συνεργεία της εταιρείας. Από το τρίτο τρίμηνο του 2017 δεν έχουν καταγραφεί άλλες «προβληματικές» κεραίες GPS.
... το χαλασμένο συμπιεστή του κλιματιστικού
Σε ορισμένα οχήματα με τη νέα τεχνολογία CO2 και καταγεγραμμένα πολλά χιλιόμετρα έχουν παρατηρηθεί διαρροές στο συμπιεστή ψυκτικού και το κουζινέτο του άξονα. Για βοήθεια σε αυτό το θέμα αυξήσαμε στο πλαίσιο της παραγωγής την ποσότητα του λαδιού στο συμπιεστή. Αυτή η αλλαγή είχε γίνει και στο μοντέλο της δοκιμής διαρκείας. Η δε ανάλυση του συμπιεστή, που αποσυναρμολογήθηκε, απέδειξε την πλήρη λειτουργικότητά του. Ωστόσο, η οδηγία για την αντιμετώπιση του προβλήματος με τον παραπάνω τρόπο δεν έφτασε εγκαίρως σε όλα τα συνεργεία και γιΆ αυτό, κατά την επίσκεψη μας στον αντιπρόσωπό μας, δεν είχε γίνει ακόμη η σχετική ενημέρωση.
ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ
15.328 km ΑφΆ ότου το σύστημα πλοήγησης της E-Class έχασε τον προσανατολισμό του σε πολλά και διάφορα σημεία, αντικαταστάθηκε η κεραία του GPS. Η τελευταία ενέργεια δεν ήταν εύκολο να πραγματοποιηθεί, καθώς η κεραία είναι τοποθετημένη στο περίβλημα του αριστερού εξωτερικού καθρέφτη.
Έξοδα: Εγγύηση
97.804 km Κατά τις ζεστές μέρες του Απριλίου του τρέχοντος έτους «παρέδωσε το πνεύμα» το σύστημα κλιματισμού (CO2). Το συνεργείο αντικατέστησε το συμπιεστή του συστήματος κλιματισμού.
Copyright © 2024 - autoagora.gr