autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το πρώτο που θα λατρέψεις στο Micra είναι και το ζητούμενο από ένα μικρό αυτοκίνητο, ήτοι η ευκολία οδήγησης στην πόλη.

Νεανική εικόνα στην καλά εξοπλισμένη και πρακτική καμπίνα του Nissan Micra, που πλέον διαθέτει βελτιωμένο φινίρισμα.

Ο κινητήρας του Nissan Micra είναι ο πιο οικονομικός σε κατανάλωση 1.200άρης βενζινοκινητήρας της αγοράς (5,0 λτ./100 χλμ. & 115 γρ CO2/χλμ.).

Με αναβαθμισμένα γραφικά πλέον ο πίνακας οργάνων.

Νέοι αεραγωγοί στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας.

Καλύτερης ποιότητας επενδύσεις σε πόρτες και καθίσματα.

Χειριστήρια στο τιμόνι και cruise control για το Μicra.

O επιλογέας απέκτησε διάκοσμο σε ασημί απόχρωση.

Πολύ πρακτικό το διπλό ντουλαπάκι στο συνοδηγό.

To ανανεωμένο Nissan Micra έχει πλέον αρκετές δυνατότητες εξατομίκευσης.

Nissan Micra 1,2

Διαβάστηκε από 5486 αναγνώστες - 22/11/2013

Με φρεσκαρισμένη εμφάνιση και τιμή μικρότερου αυτοκινήτου, το ανανεωμένο Nissan Micra είναι ένα «μικρό», που έχει τα φόντα για να «φορεθεί» πολύ από το αγοραστικό κοινό, που εκτιμά το value for money…

ΣΥΝ
Ευελιξία-ευχρηστία, κατανάλωση, στιβαρότητα, τιμή-εξοπλισμός
ΠΛΗΝ
Μακριές σχέσεις και διαδρομές επιλογέα, υποστροφή στο όριο, αίσθηση τιμονιού

• Koστίζει 8.990 ευρώ
• Έχει 1,2 λτ. & 80 ίππους
• Καίει 5,0 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 103,5 ευρώ τέλη

Bασισμένη στη νέα πλατφόρμα «V» της Νissan, η τέταρτη γενιά του 
Μicra στράφηκε ξεκάθαρα προς την απλότητα και την οικονομία σε όλα τα επίπεδα. Οι γραμμές που ακολουθήθηκαν από τους σχεδιαστές του ήταν για ένα αυτοκίνητο «εύκολο στην οδήγηση και το παρκάρισμα, αξιόπιστο και φιλικό στο χρήστη». Σήμερα, δύο και κάτι χρόνια μετά την διάθεσή του στην ελληνική αγορά, δοκιμάζουμε και πάλι πρώτοι την ανανεωμένη εκδοχή του, που διατήρησε όλα τα πλεονεκτήματα και λείανε κάποιες αστοχίες, που παρουσίαζε….

Με νέο πρόσωπο
Διατηρώντας τη φιλική στο μάτι σχεδίαση του πεντάθυρου αμαξώματος με τους τροχούς ακροβολισμένους στα άκρα, το Micra απέκτησε νέο πρόσωπο. Oι αλλαγές δεν είναι δραματικές. Ωστόσο, η νέα μάσκα, όπου το σήμα της Nissan πλαισιώνεται πλέον από ένα χρωμιωμένο V, ένα λίγο διαφορετικό καπό, τα νέα φώτα, οι νέοι προβολείς ομίχλης, οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες και τα νέα LED πίσω φώτα, φρεσκάρισαν την εικόνα του Μicra.

Σε τιμή… μίνι
Με τιμή από 8.990 ευρώ (περιλαμβάνει όφελος απόσυρσης και προωθητική ενέργεια της αντιπροσωπείας) το ανανεωμένο Nissan Micra είναι προκλητικά προσιτό για πεντάθυρο μικρό μοντέλο. Για την ακρίβεια είναι το φθηνότερο πεντάθυρο μικρό της αγοράς και μάλιστα χωρίς να είναι εντελώς… «άδειο». Στην τιμή αυτή όμως δεν περιλαμβάνεται air condition και ηχοσύστημα.

Εσωτερικό:  Καλύτερο φινίρισμα, ίδια πρακτικότητα
Στο εσωτερικό του Micra, η απλότητα συνεχίζει να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά κάποιες αλλαγές βελτίωσαν την εικόνα στο φινίρισμα. Έτσι υπάρχει νέα κεντρική κονσόλα σε γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα και νέες, πιο ποιοτικές υφασμάτινες επενδύσεις. Παράλληλα υπάρχουν νέα γραφικά στον πίνακα οργάνων, νέοι αεραγωγοί στην κεντρική κονσόλα και επιλογέας με διάκοσμο σε ασημί απόχρωση. Στο δια ταύτα, η συνολική εικόνα έχει βελτιωθεί, αλλά παραμένει αισθητή η προσπάθεια διατήρησης του κόστους χαμηλά. 
Ευτυχώς, τα πάντα είναι γεροδεμένα και υπάρχουν αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα και ποτηροθήκες, ενώ πόντους στο καλάθι της πρακτικότητας βάζει και το διπλό ντουλαπάκι στη μεριά του συνοδηγού. Για τα μοντέλα, που διαθέτουν, το σύστημα πλοήγησης και επικοινωνίας NissanConnect, υπάρχει πλέον μεγαλύτερη οθόνη αφής 5,8 ιντσών με επιχρωμιωμένα χειριστήρια.

Πιο εύκολο φόρτωμα του πορτ μπαγκάζ
Καμία αλλαγή δεν είχαμε σχετικά με την ευρυχωρία της καμπίνας, όπου ακόμα και οι πίσω επιβάτες έχουν ικανοποιητικό αέρα για τα γόνατα και τα κεφάλια τους. Θα θέλαμε σίγουρα να ξαναβλέπαμε το πλεονέκτημα του συρόμενου πίσω καθίσματος που είχε το προηγούμενης γενιάς μοντέλο. Ο χώρος αποσκευών παράμεινε στα 265 λτ., αλλά ένα νέο κατώφλι στην πίσω πόρτα έκανε πιο εύκολη τη φόρτωση. 

Value for Money
H βασική έκδοση Μοtiva δεν παρουσιάζει καμία ουσιαστική έλλειψη και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, 6 αερόσακους, air condition, εμπρός ηλ. παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό και ηχοσύστημα. Για τη συγκεκριμένη έκδοση μετά από έκπτωση και απόσυρση θα χρειαστεί να εκταμιεύσει κανείς 9.950 ευρώ.
Η αμέσως πλουσιότερη έκδοση Acenta (11.030 ευρώ) προσφέρει επιπλέον της Motiva  αυτόματο κλιματισμό, cruise control, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέφτες, αισθητήρας βροχής, δερμάτινη επένδυση σε τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων και κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος.
Η κορυφαία Techna (12.500 ευρώ) προσφέρει επιπλέον της Acenta Σύστημα infotainment Nissan Connect με οθόνη αφής 5,8”, keyless entry, προβολείς ομίχλης, υπολογιστή ταξιδίου, Σύστημα μέτρησης του χώρου στάθμευσης και ζάντες αλουμινίου 15”.

Ένα Micra για κάθε γούστο
Διαθέτοντας μια ευρεία γκάμα επιλογών εξατομίκευσης, οι κάτοχοι του νέου Micra μπορούν να επιλέξουν από το χρώμα στα κεντρικά διακοσμητικά καπάκια των τροχών, μέχρι το χρώμα των καθρεπτών και των εξωτερικών λαβών των θυρών. Παράλληλα στο εσωτερικό του νέου Micra, μπορούν να προσωποποιηθούν ο επιλογέας ταχυτήτων, οι αεραγωγοί και τα ταπέτα

Κινητήρας - Επιδόσεις: Δεν καίει, δε ρυπαίνει
Το αλουμινένιο, τρικύλινδρο, μοτέρ του 1,2 λτ. έχει απόδοση 80 ίππους και 110 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Χάρη και στο σύστημα μεταβλητού χρονισμού, ο κινητήρας είναι ζωντανός από χαμηλά και τα βγάζει πέρα με τις σχετικά μακριές σχέσεις του κιβωτίου, εξασφαλίζοντας αξιοπρεπείς μετακινήσεις.  Χάρη σε ειδικό άξονα εξισορρόπησης, το μοτέρ δεν εμφανίζει ιδιαίτερους κραδασμούς. Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου (0-100 χλμ./ώρα σε 12,4 δλ.). Η μακριά κλιμάκωση δεν βοηθά τις ρεπρίζ (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 13,1 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 23,2 δλ.). Ο επιλογέας του κιβωτίου πάντως παραμένει κάπως χαλαρός και με μεγάλες διαδρομές.
Το μεγάλο ατού του Μicra πάντως είναι η οικονομία καυσίμου, αφού με 5,0 λτ./100 χλμ. (115 γρ CO2/χλμ.) είναι το οικονομικότερο 1.200άρι της αγοράς.

Στο δρόμο:  Έμφαση στην ευελιξία και την ευχρηστία
Τίποτε δεν έχει αλλάξει σε δομικά στοιχεία του Μicra και κατά συνέπεια τίποτε δεν έχει αλλάξει και στην οδική του συμπεριφορά. Το πρώτο που θα λατρέψεις στο Micra είναι και το ζητούμενο από ένα μικρό αυτοκίνητο, ήτοι η ευκολία οδήγησης στην πόλη. Το τιμόνι “κόβει” εντυπωσιακά (κύκλος στροφής μόλις 9,3 μ.), η περιφερειακή ορατότητα είναι άριστη, ενώ το παρκάρισμα είναι παιχνίδι χάρη στο ελαφρύ τιμόνι (υπάρχει και το έξτρα Σύστημα Parking Slot Measurement, που ελέγχει αν το αυτοκίνητο χωράει στη θέση που εντοπίζεις).
Η V-Platform, όπως ονομάζεται η νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία κτίστηκε το Micra, είναι πιο ελαφριά και άκαμπτη από την παλιά. Mαζί με τη χρήση μιας σειράς άλλων ελαφρύτερων υλικών σε διάφορα τμήματα του αυτοκινήτου (ρεζερβουάρ, μπροστινή ανάρτηση, καθίσματα και ταμπλό), έχει επιτευχθεί αρκετή μείωση του βάρους του οχήματος (-35 κιλά). Η ανάρτηση περιλαμβάνει την κλασική διάταξη των Γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός και του ημιάκαμπτου άξονα πίσω.
Αν πιέσεις το Micra θα διαπιστώσεις πως δίνει έμφαση στην άνεση και οι ανάρτηση έχει μεγάλες διαδρομές για να ρουφά τις ανωμαλίας. Σαν αποτέλεσμα, οι κλίσεις στις στροφές είναι τονισμένες, η υποστροφή έρχεται σχετικά γρήγορα και δε λείπουν κάποιες αναπηδήσεις από τον πίσω άξονα. Σε κάθε περίπτωση οι αντιδράσεις είναι προοδευτικές και ελεγχόμενες, ενώ το στάνταρ ESP διακόπτει άμεσα κάθε πιθανή τάση αποσταθεροποίησης. Στον ανοιχτό δρόμο το Micra είναι αρκετά σταθερό και δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους. Ο θόρυβος πάντως είναι αισθητός.

Συμπέρασμα *****
Το ανανεωμένο Nissan Micra απέκτησε φρέσκια εικόνα, που τόνισε κάπως τις χαμηλών τόνων, σχεδιαστικές γραμμές του. Παράλληλα, οι αλλαγές στο εσωτερικό άμβλυναν την «φτηνή» αίσθηση, που είχαμε κριτικάρει και το βελτιωμένο φινίρισμα έχει αλλάξει την εικόνα της καμπίνας. Προσφέροντας ευελιξία και άνεση στην πόλη, ασφάλεια και σταθερότητα μακριά από αυτή, οικονομία και προσιτή τιμή με πολύ καλό εξοπλισμό, το νέο Nissan Micra είναι ένα μικρό στο πνεύμα της εποχής. 




Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις