autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Δύο μεγάλες οθόνες διαθέτει το εσωτερικό του προτότυπου Byton. Εκείνη πάνω στο τιμόνι, προσφέρει πολλές λειτουργίες για τον οδηγό.

Εντυπωσιακό και «φορτωμένο» με πολύ τεχνολογία το Concept SUV.

Τιμόνι με οθόνη αφής

3/1/2019

Ένα νέο προτότυπο μοντέλο παρουσιάζει η κινεζική εταιρεία Byton τοποθετώντας στο τιμόνι του μια οθόνη αφής. Πως θα σας φαινόταν, θα σας άρεσε;

Η Έκθεση ηλεκτρονικών προϊόντων CES αρχίζει σε λιγότερο από μια εβδομάδα και η κινέζικη εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων Byton θα παρουσιάσει εκεί το μοντέλο που ονομάζει ως «το πιο ευκολονόητο σημείο διασύνδεσης στην αυτοκινητοβιομηχανία».
 
Η εταιρεία δεν παρέλειψε να δημοσιοποιήσει μια teaser εικόνα από το εσωτερικό του M-Byte μοντέλου που θα μπει στην παραγωγή και σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά θα υιοθετεί πολλά από τα στοιχεία που λάνσαρε το concept στην CES του προηγούμενου έτους. Η προσοχή πέφτει φυσικά πάνω στο τιμόνι, το οποίο εξοπλίζεται στο κέντρο του με μια οθόνη αφής που προσφέρει στον οδηγό την δυνατότητα να έχει πιο γρήγορη αλληλεπίδραση με απλές εφαρμογές όπως το ραδιόφωνο ή το σύστημα κλιματισμού. Aλλες λεπτομέρειες είναι δύσκολο να εξακριβωθούν, πάντως ο πίνακας οργάνων φαίνεται πως  έχει πιο καμπυλωτό σχήμα από αυτόν του concept.
 
Περισσότερες πληροφορίες θα γίνουν γνωστές στις 6 Ιανουαρίου ενώ έχει ήδη γίνει γνωστό πως το M-Byte παραγωγής θα μπει σε παραγωγή στην Κίνα μέσα στο 2019 και θα φτάσει και στις ΗΠΑ το επόμενο έτος με τιμή από 45.000 δολάρια. Η κινεζική εταιρεία κατά την παρουσίαση γνωστοποίησε πως το ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Η μία θα φέρει έναν μόνο ηλεκτρικό κινητήρα, ο οποίος θα προσφέρει 272 ίππους, ισχύς η οποία θα διοχετεύεται αποκλειστικά στον πίσω άξονα, ενώ η δεύτερη έκδοση θα ενσωματώνει ένα ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα μετατρέποντας έτσι το μοντέλο σε τετρακίνητο έχοντας 476 άλογα.
 
Η ισχύς θα αποθηκεύεται σε μπαταρίες ιόντων λιθίου που αποτελούν μέρος του πλαισίου του οχήματος, ωστόσο η φίρμα δεν αποκάλυψε τη χωρητικότητα τους, οι οποίες ωστόσο θα προσφέρουν στο όχημα μια αυτονομία που θα ξεκινά από τα 400 χιλιόμετρα και θα φτάνει τα 520, με τη χρήση ενός αναβαθμισμένου πακέτου μπαταριών.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις