Citroen C4 C-cross 1.2 PURETECH 130 EAT8, Τιμή 30/10/2024: 29 400€
Δοκιμή Citroen C4 130 PS: Ξεχωριστή εμφάνιση, κορυφαία κατανάλωση
Έχει μία από τις χαμηλότερες καταναλώσεις στην κατηγορία, και στην πόλη και στο ταξίδι.
Χωράνε άνετα 3 ενήλικες στο πίσω κάθισμα, ακόμη και πιο ψηλοί του μέσου όρου.
Με πρωτοποριακή σχεδίαση, συνδυάζει καμπύλες coupe και ύψος SUV.
«Τσιμπάει» λίγο η τιμή του, στα 28.900 ευρώ.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Citroen C4 με τα 130 άλογα
Το Citroen C4 αποτελεί μία ξεχωριστή πρόταση της Citroen για την κατηγορία των μικρομεσαίων που ωστόσο συνδυάζει στοιχεία από hatchback και crossover (έχει απόσταση 156 χλστ. από το έδαφος), με νεανικό και «παιχνιδιάρικο» σχεδιασμό, και μεγάλη ποικιλία από έντονους χρωματικούς συνδυασμούς. Δοκιμάζουμε το Citroen C4 στην έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 130 ίππων και αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, το αξιολογούμε με βάση τα αποτελέσματα των μετρήσεών μας και το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του, ούτως ώστε να δούμε με αντικειμενικά κριτήρια πόσο καλό είναι το γαλλικό μικρομεσαίο. Η τελική βαθμολογία θα προκύψει από την αξιολόγηση στους πιο σημαντικούς τομείς που λαμβάνουμε υπόψη μας για την αγορά αυτοκινήτου, δηλαδή την πραγματική κατανάλωση, την ευρυχωρία, τις επιδόσεις, τον εξοπλισμό, τις εγγυήσεις και την τιμή.
Ο PureTech κινητήρας των 130 ίππων είναι αρκετά φειδωλός, προσφέροντας μία από τις χαμηλότερες καταναλώσεις στην κατηγορία των μικρομεσαίων που έχουν εξοπλιστεί με βενζινοκινητήρα ή ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο. Το αξιοσημείωτο σύμφωνα με τις μετρήσεις μας είναι ότι η χαμηλή κατανάλωση παρατηρείται τόσο εντός πόλης, όσο και στο ταξίδι, αλλά και σε μεικτές συνθήκες. Το γαλλικό μοντέλο τα πηγαίνει πολύ καλά και στον τομέα των φρένων, ενώ ο διαθέσιμος «αέρας» για τα πόδια των πίσω επιβατών, είναι από τους καλύτερους στην κατηγορία.
Η εγγύηση, οι επιδόσεις, το πλάτος του πίσω καθίσματος και ο χώρος αποσκευών κυμαίνονται στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Ας δούμε τον πίνακα με τα πιο σημαντικά κριτήρια αξιολόγησης και τη συνολική βαθμολογία του Citroen C4 των 130 ίππων.
Μάρκα/Μοντέλο | Citroen C4 | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Citroen C4 1.2 Puretech 130 PS Eat8 | ||||
Βαθμολογία | 89% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2021 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Βενζίνη | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1199 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
130 | 163 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 120 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
8 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
7,4 | 7,1 | VOLKSWAGEN GOLF 1.5 eTSI ACT mHEV 150 PS DSG7 150ps | 10,1 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G122 AT 122ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
909 | 962 | VOLKSWAGEN GOLF 1.5 eTSI ACT mHEV 150 PS DSG7 150ps | 717 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
17,5 | 18 | SEAT LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG 150ps | 11 | AUDI A3 SPORTBACK 35 TFSI HYBRID S TRONIC 150ps |
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,36 | 1,39 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | 1,33 | AUDI A3 SPORTBACK 35 TFSI HYBRID S TRONIC 150ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 380 | 410 | MERCEDES A-CLASS SEDAN A 200 FL mHEV 163ps | 334 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G122 AT 122ps |
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
9,25 | 8 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 12 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
200 | 230 | CUPRA LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG MHEV 150ps | 196 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 35,9 | 34,6 | SEAT LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG 150ps | 37,8 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G122 AT 122ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
5 | 6 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv G122 AT 122ps | 2 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps |
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
23.190 | HYUNDAI i30 1.0 T-Gdi 120 PS 48V DCT 120ps | 64.450 | BMW ΣΕΙΡΑ 1 M135i xDrive AUTO 306ps |
Πώς να καταλάβετε ποια είναι καλή επίδοση:
Πράσινο - Μία από τις καλύτερες επιδόσεις της κατηγορίας
Κίτρινο - Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας
Το Citroen C4 στην έκδοση των 130 ίππων με 8άρι αυτόματο κιβώτιο συγκεντρώνει τελική βαθμολογία 89 στα 100.
Το βασικό δυνατό σημείο του γαλλικού μικρομεσαίου είναι η κατανάλωση. Σε μεικτές συνθήκες, το C4 καίει 8,5 λτ./100 χλμ. εντός πόλης, επίδοση που είναι μία εκ των κορυφαίων. Το C4 είναι εξαιρετικά φειδωλό και στο ταξίδι, όπου μετρήσαμε την κατανάλωσή του στα 5,5 λτ./100 χλμ., εξίσου κορυφαία επίδοση, που ευθύνεται εν μέρει και στη μεγάλη αυτονομία καυσίμου. Πιο συγκεκριμένα, το C4 μπορεί με ένα φουλάρισμα να διανύσει 909 χιλιόμετρα στον «ανοιχτό» δρόμο. Τέλος, εξίσου καλή είναι και η μέτρηση που καταγράψαμε σε μεικτές συνθήκες, όπου το C4 καίει 7,4 λτ./100 χλμ.
Το C4 διακρίνεται και για τις επιδόσεις του στα φρένα, που είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας του και ακινητοποιούν το αυτοκίνητο από τα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 35,9 μέτρα, ενώ η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,25 δευτερόλεπτα.
Στον μέσο όρο της κατηγορίας είναι επίσης το πλάτος του πίσω καθίσματος (1,36 μέτρα), το πορτ-μπαγκάζ (380 λτ) και η εγγύηση των 5 ετών.
Ουσιαστικά, ο μόνος τομέας στον οποίο υστερεί το Citroen C4 σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι η επίδοση στις ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα, την οποία καταγράψαμε στα 6,5 δλ., που ωστόσο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί αργή.
Ας περάσουμε στις αναλυτικές μετρήσεις του Citroen C4 130 PS και ας δούμε πώς τα πηγαίνει στην πραγματική κατανάλωση, στην ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές, στις επιδόσεις, καθώς και στις εγγυήσεις.
Σελ. 2 | Citroen C4. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Citroen C4. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας; |
Σχολιάστε |