Η νέα γενιά του Duster βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με την προηγούμενη και χρησιμοποιεί την ίδια αρχιτεκτονική( γόνατα Μακ Φέρσον εμπρός, ημιάκαμπτο άξονα πίσω) στην ανάρτηση. Σύμφωνα όμως με την Dacia έχουν γίνει σημαντικές βελτιώσεις τόσο στην πλατφόρμα, όσο και στην ανάρτηση. Αυτό μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε και εμείς καθώς από τα πρώτα κιόλας μέτρα αντιλαμβάνεται ο οδηγός την σημαντικά αναβαθμισμένη κίνηση του αυτοκινήτου. Αυτό που γίνεται εύκολα αντιληπτό είναι η μείωση του θορύβου χάρη στην προσθήκη περισσότερου ηχομονωτικού υλικού. Το νέο ηλεκτρικό τιμόνι το Duster είναι ελαφρύ και σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων δημιουργούν ένα αυτοκίνητο πανεύκολο κατά κίνηση εντός των τειχών. Το πετρελαιοκίνητο Duster παρά την πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης του σε σχέση με τις βενιζνοκίνητες εκδόσεις, συνεχίζει να προσφέρει κορυφαία άνεση στους επιβάτες ενώ καταπίνει και τις πιο έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος με υποδειγματικό τρόπο.
Σε δρόμο με στροφές το νέο Duster θα πάρει «λογικές» κλίσεις κα θα κρατήσει πολύ καλύτερα σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο καθώς τα όριο πρόσφυσης είναι αυξημένα. Σε οποιαδήποτε ατασθαλία του οδηγού ή του αυτοκινήτου το αρκετά επεμβατικό ESP θα επαναφέρει την τάξη. Ο οδηγός θα εκτιμήσει και τα ακούραστα φρένα που παρά την παρουσία ταμπούρων στον πίσω άξονα είναι αποτελεσματικά ακόμα και μετά από έντονη χρήση.
Αν παρασυρθείτε από την χωμάτινη εμφάνιση του Duster και θελήσετε να κινηθείτε εκτός δρόμου, το Duster θα σας αποζημιώσει καθώς η απόσταση των 210 χλστ από το έδαφος το κάνει, αν και δικίνητο, άκρως αποτελεσματικό ενώ το αυτόματο κιβώτιο θα αποδειχθεί πολύ καλός σύμμαχος σε τέτοιου είδους κίνηση.
Copyright © 2024 - autoagora.gr