Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Το υβριδικό Pininfarina Enigma GT έχει V6 μοτέρ που «καίει» υδρογόνο
11 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το υβριδικό Pininfarina Enigma GT έχει V6 μοτέρ που «καίει» υδρογόνο

27/2/2024

Παρμπρίζ, οροφή και πόρτες ανοίγουν όλα μαζί!
Οθονάρα στο ταμπλό και Τεχνητή Νοημοσύνη στην καμπίνα.
Υβριδικό με V6 κινητήρα που «καίει» υδρογόνο.
Έκανε πρεμιέρα στη Γενεύη.

Έκανε πρεμιέρα στη Γενεύη

Το Enigma GT παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2024 η Pininfarina. Το νέο πρωτότυπο εντυπωσιάζει από κάθε άποψη, έχοντας ως highlight το υβριδικό σύστημα κίνησης με το οποίο εξοπλίζεται. Σε αυτό ένας V6 τούρμπο κινητήρας που «καίει» υδρογόνο είναι παρών και μαζί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ δίνει ισχύ και στους τέσσερις τροχούς.

Παρμπρίζ, οροφή και πόρτες ανοίγουν όλα μαζί

Το Pininfarina Enigma GT διαθέτει ένα τεράστιο θόλο που ανοίγει προς τα πάνω. Εκτός από το ενιαίο κομμάτι παρμπρίζ, θυρών και οροφής, το εξωτερικό μέρος φέρει λεπτούς LED προβολείς και μεγάλες κλειστές ζάντες. Το Enigma GT έχει μήκος 4.580 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.880 χιλιοστά, ενώ η αεροδυναμική του σχεδίασή έφερε τον συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,24 cd.

Οθονάρα στο ταμπλό και Τεχνητή Νοημοσύνη στην καμπίνα

Στο hi-tech εσωτερικό, το βασικό στοιχείο είναι μια διαφανής οθόνη OLED που τρέχει σε όλο το ταμπλό και συνδυάζεται με ένα παρμπρίζ επαυξημένης πραγματικότητας, που λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη. Το τιμόνι είναι πολυλειτουργικό και τετραγωνισμένο, ενώ τα καθίσματα έχουν ταπετσαρίες από βιώσιμα υλικά. Τέλος, η λειτουργία αυτόνομης οδήγησης ενισχύει την άνεση και την ασφάλεια σε μεγαλύτερα ταξίδια.

Υβριδικό με V6 κινητήρα που «καίει» υδρογόνο

Περνώντας στο κινητήριο σύνολο του Pininfarina Enigma GT, όπως προαναφέραμε πρόκειται για ένα υβριδικό σύνολο που αποτελείται από ένα V6 τούρμπο κινητήρα 2,5 λίτρων που «καίει» υδρογόνο και ένα ηλεκτροκινητήρα. Το υβριδικό σύνολο προσφέρει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, με το μοτέρ υδρογόνου (442 άλογα) να στέλνει ισχύ στον πίσω άξονα και τον ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 272 ίππων να τροφοδοτεί τους μπροστινούς τροχούς. Όταν η δεξαμενή υδρογόνου 9 κιλών είναι γεμάτη και η μπαταρία 10 kWh πλήρως φορτισμένη, το Pininfarina Enigma GT λέγεται ότι προσφέρει αυτονομία 550 χιλιομέτρων. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις, το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε κάτω από 4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα.  

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις