autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Toyota & Yamaha ετοιμάζουν κινητήρα υδρογόνου!
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Toyota & Yamaha ετοιμάζουν κινητήρα υδρογόνου!

18/2/2022

Όταν η Toyota και η Yamaha ενώνουν τις δυνάμεις τους ξέρεις ότι κάτι καλό θα συμβεί. Οι δύο Ιάπωνες γίγαντες ετοιμάζουν ένα νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα V8 5 λίτρων ο οποίος θα «καίει» αποκλειστικά υδρογόνο!

Toyota: Το μέλλον είναι το υδρογόνο!

Η Toyota έχει κάνει γνωστή τη θέση της εδώ και χρόνια, υποστηρίζοντας πως η καύση υδρογόνου συνδυάζει τη διατήρηση των κινητήρων εσωτερικών καύσης επιτυγχάνοντας παράλληλα τον εκμηδενισμό των ρύπων. Για αυτό το επιχείρημα, η Toyota ανέθεσε στη Yamaha να αναπτύξει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα V8 5 λτ. που θα λειτουργεί αποκλειστικά με υδρογόνο. 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Με 450 ίππους και 540 Nm ροπή

Οι πρώτες αναφορές που υπάρχουν από τότε που βγήκε η είδηση, κάνουν λόγο πως ο νέος κινητήρας βασίζεται στον κινητήρα που χρησιμοποιείται στο κουπέ Lexus RC-F, αλλά με αρκετές τροποποιήσεις όπως στα μπεκ, τις κεφαλές, τις πολλαπλές εισαγωγής και άλλα εξαρτήματα. Η Yamaha δηλώνει ότι αποδίδει 450 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και ροπή 540 Nm στις 3.600 σ.α.λ. Διόλου κακή επίδοση, αφού οι αριθμοί αυτοί τον καθιστούν ελαφρώς λιγότερο ισχυρό από το βενζινοκινητήρα των 479 αλόγων και 536 Nm ροπής που τοποθετείται στο RC F Track Edition. Επιπλέον, το νέο μοτέρ υδρογόνου διαθέτει στο επάνω μέρος του μία πολλαπλή εξαγωγής 8-1, που σύμφωνα με όσα αναφέρει η Yamaha προσφέρει έναν χαρακτηριστικό ήχο στο μοτέρ.     

Τεράστιες οι δυνατότητες δηλώνουν οι μηχανικοί

Ο μηχανικός της Yamaha, Takeshi Yamada, έδωσε τις λεπτομέρειες εξηγώντας ότι ο κινητήρας έχει διαφορετικό χαρακτήρα από έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα: «Οι κινητήρες υδρογόνου έχουν μια έμφυτη φιλική αίσθηση που τους καθιστά εύκολους στη χρήση ακόμη και χωρίς να καταφεύγουν σε ηλεκτρονικά βοηθήματα οδήγησης. Όλοι όσοι ήρθαν να δοκιμάσουν το πρωτότυπο αυτοκίνητο ξεκινούσαν κάπως δύσπιστοι, αλλά έβγαιναν από το αυτοκίνητο με ένα πλατύ χαμόγελο στα χείλη στο τέλος. Καθώς το παρακολούθησα, άρχισα να πιστεύω ότι υπάρχουν πραγματικά τεράστιες δυνατότητες στα μοναδικά χαρακτηριστικά των κινητήρων υδρογόνου αντί να τα αντιμετωπίζω απλώς ως υποκατάστατο της βενζίνης». 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε