autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Εξαιρετικά οικονομικό σε κατανάλωση είναι το C-HR HSD. Οι επιδόσεις από τα 122 άλογα είναι μέτριες.

Κορυφαίο σε ποιότητα και φινίρισμα είναι το εσωτερικό του C-HR, το οποίο συν τοις άλλοις σε κερδίζει και με την σχεδίασή του.

Toyota C-HR 1,8 HSD

26/6/2017

Bye bye diesel - Η υβριδική έκδοση του νέου Toyota CH-R δείχνει πως το diesel δεν είναι πλέον must, καθώς πίσω από το τιμόνι αυτού του μικρομεσαίου SUV μπορείς να κινηθείς εκτός από οικολογικά, και πολύ οικονομικά.

Το νέο C-HR η Toyota δεν θα το πουλάει σε diesel. Αντίθετα θα το διαθέτει μόνο με τον 1,2 τούρμπο κινητήρα βενζίνης και ως υβριδικό που δοκιμάζουμε εδώ. Ξέρει κάτι; Σε κάθε περίπτωση, παρακάτω το δοκιμάζουμε αναλυτικά, και γιατί όχι, έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού μας αντίστοιχες, πετρελαιοκίνητες προτάσεις της κατηγορίας. 

Σχεδίαση
Σε μια περίοδο που οι περισσότεροι κατασκευαστές ακολουθούν την πεπατημένη, η Toyota τόλμησε με ένα σχέδιο που ξεχωρίζει. Βασικό χαρακτηριστικό του C-HR είναι η κουπέ αισθητική η οποία δεν το αφήνει να περάσει απαρατήρητο και σε σίγουρα δεν θυμίζει κάποιο άλλο μοντέλο της Toyota…

Εσωτερικό
Όσο εντυπωσιακή είναι η εξωτερική σχεδίαση του C-HR, άλλο τόσο είναι και αυτή της καμπίνας, αφού με το που ανοίξεις την πόρτα δέχεσαι ένα wow effect. Αναφορικά με την ποιότητα των υλικών και τη συναρμογή αυτές είναι κορυφαίες, ενώ κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει ως προς την εργονομία. Τέλος, καλοί είναι και οι χώροι και μόνη μας ένσταση είναι… το φως που μπαίνει στο πίσω κάθισμα, αφού τα πίσω παράθυρα είναι μικρά και σου κλείνουν τον ορίζοντα. Τέλος, ο χώρος αποσκευών των 377 λτ. κρίνεται μέτριος, αλλά στην καμπίνα υπάρχουν ικανοποιητικές θέσεις για μικροαντικείμενα.

Κινητήρας
Ο κινητήρας του Toyota C-HR HSD αποδίδει 122 ίππους και 142 Nm ροπής. Δεν είναι εκρηκτικός σε επιδόσεις, ωστόσο είναι ικανός σε καθημερινές συνθήκες και –το σημαντικότερο- εξαιρετικά οικονομικός, αφού χρειάζεται 5,0 λτ./100 χλμ. Επίσης, λίγο χρόνο θα χρειαστείς για να συνηθίσεις το «βουητό» του αυτόματου CVT κιβωτίου. 

Οδηγώντας
Αν έχετε την εικόνα πως τα Toyota είναι ουδέτερα και ανιαρά, αυτό το μοντέλο θα σας αλλάξει άποψη. Το C-HR διαθέτει πολύ καλή θέση οδήγησης, καλή ποιότητα κύλισης, άκαμπτο πλαίσιο και ένα πολύ πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι σε βαθμό που να αισθάνεσαι πως τα 122 άλογα είναι πολύ λίγα… Το C-HR δείχνει πως μπορεί πολλά περισσότερα. Αναφορικά με την ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά-διπλά ψαλίδια πίσω) αυτή αποσβένει καλά τις ανωμαλίες του δρόμου, όντας λίγο σφικτή, χωρίς να αφήνει στο αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις. Σε κάθε περίπτωση, το C-HR της δοκιμής μπορεί να είναι πολύ απολαυστικό στο δρόμο, παρότι υβριδικό!

Συμπέρασμα
Το Toyota C-HR σε κερδίζει με την κουπέ εμφάνιση, την ποιότητα κατασκευής του και την σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Ως υβριδικό, προσθέστε την κατανάλωση, ενώ σε όλα λάβετε υπόψη και την ανταγωνιστική τιμή. Ως υβριδικό κοστίζει 24.870 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό. 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις