autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Χαρακτηριστικές είναι οι εξωτερικές λεπτομέρειες του VW Golf GTI με την ανανεωμένη έκδοση να ξεχωρίζει κυρίως από τα φανάρια.

Ο 2λιτρος TSI αποδίδει πλέον 245 άλογα και 370 Nm ροπής κλείνοντας την ψαλίδα με τον ανταγωνισμό.

VW Golf GTI Perfomance DSG7 5d. 245 θυμωμένοι ίπποι.

Διαβάστηκε από 6290 αναγνώστες - 8/12/2017

Και πεντάμορφη, και «τέρας»! Με 245 ίππους συνολικά, το ανανεωμένο GTI Performance μπορεί πλέον να σταθεί χωρίς κόμπλεξ απέναντι από τους ανταγωνιστές του, ακόμη και αν αυτοί προτάσσουν 250+ άλογα

Όταν τα υπόλοιπα «αδέρφια» της γκάμας του ανανεώθηκαν κυρίως σε εμφανισιακό και τεχνολογικό επίπεδο, το «θυμωμένο» GTI Performance εξελίχθηκε κυρίως πιο...εσωτερικά και το αποτέλεσμα είναι συνολικά 245 ίπποι και ένα επιβλητικό αυτοκίνητο που δείχνει ξεκάθαρα τα δόντια του.

Aν στις άλλες εκδόσεις του Golf η ανανέωση αφορά κυρίως τη διακριτική αναβάθμιση της εξωτερικής εμφάνισης και την υιοθέτηση πιο high-tech συστημάτων infotainment, το GTI Performance έχει και ουσία, που δεν είναι άλλη από τα 15 άλογα επιπλέον που απέκτησε. Με 245 ίππους συνολικά, το ανανεωμένο GTI Performance μπορεί πλέον να σταθεί χωρίς κόμπλεξ απέναντι από τους ανταγωνιστές του, ακόμη και αν αυτοί προτάσσουν 250+ άλογα. Στην εμφάνιση έχουν αλλάξει λίγα πράγματα, κυρίως τα φανάρια εμπρός και πίσω, ενώ παραμένουν οι χαρακτηριστικές κόκκινες λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά που ενθουσιάζει, όπως το σιρίτι στον προφυλακτήρα, στις δαγκάνες των φρένων και στο λογότυπο GTI.

Το VW Golf GTI Performance φυσικά εκτός από ξεχωριστή εμφάνιση έχει και μια κάποια… ξεχωριστή τιμή, η οποία ξεκινάει από τις 34.650 ευρώ για την 3θυρη έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο. Η 5θ έκδοση ανεβαίνει στις 35.800 ευρώ, ενώ το μοντέλο της δοκιμής (5Θ με κιβώτιο DSG) κοστίζει 37.550 ευρώ. Για την 3θυρη αντίστοιχη, υπολογίστε 1.750 ευρώ λιγότερα. Πρέπει σε αυτό το σημείο να σημειωθεί πως οι τιμές αυτές είναι ανάλογες με εκείνες του «ειδικού» και περιορισμένης παραγωγής GTI Clubsport των 265 ίππων (290 με overboost) και πως η τελική τιμή του Performance χαρακτηρίζεται μάλλον αλμυρή κατά την γνώμη μας -παρά την πληρότητα του εξοπλισμού με στάνταρ στοιχείων όπως ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, οι τροχοί 18 ιντσών, η οθόνη αφής 8 ιντσών του infotainment Discover και ο κλιματισμός. 

Κινητήρας-Επιδόσεις: Καυτές επιδόσεις, αλλά και κατανάλωση που «καίει»
Όλη η ουσία στο ανανεωμένο Golf GTI Performance είναι φυσικά η αναβάθμιση του κινητήρα του στα 245 άλογα (+15 σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο) και στα 370 Nm ροπής (+20). Στην πράξη και με επιλεγμένο το πρόγραμμα Sport ο 2λιτρος turbo κινητήρας των 4 κυλίνδρων, που έχει και άμεσο και έμμεσο ψεκασμό που λειτουργούν συνεργατικά, εμφανίζει κορ              υφαία απόκριση στο γκάζι και εκρηκτική λειτουργία με τις ανάλογες επιδόσεις: Xάρη στο launch control και στο νέο πιο πυκνά διατεταγμένο 7άρι DSG ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (το προηγούμενο είχε 6άρι) τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,1 δλ (κερδίζει 1 δέκατο του δευτερολέπτου), ενώ τα 60-100 και τα 80-120 χλμ./ώρα με kickdown σε 2,8 δλ και 3,5 δλ. αντίστοιχα (3,3 δλ και 4,2 δλ πριν). 

Βέβαια αν εκμεταλλευτεί κανείς στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα πρέπει να είναι έτοιμος να επισκεφθεί το βενζινάδικο πιο σύντομα από όσο περιμένει, αφού η κατανάλωση εκτοξεύεται με μέση τιμή πάνω από 14-15 λτ/100 χλμ. Με την επιλογή του προγράμματος Eco και φειδωλή χρήση του πεντάλ γκαζιού, η κατανάλωση μπορεί να κρατηθεί και κοντά στα 8,0 λτ./100 χλμ, χάρη και στην μακριά 7η σχέση του νέου κιβωτίου. Μιας και φτάσαμε σε αυτό το σημέιο, το νέο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7 είναι άνετο στην καθημερινότητα και εξασφαλίζει γρήγορες εναλλαγές σχέσεων, αλλά σε συνθήκες πίεσης δείχνει κάποιες αδυναμίες: στα κατεβάσματα ενίοτε δεν ακολουθεί πιστά τις εντολές του απαιτητικού οδηγού.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις