Τα 15 παραπάνω άλογα φαίνονται αμέσως όταν οδηγείς το ανανεωμένο Golf GTI Performance, με τις επιδόσεις να έχουν τονιστεί κατάλληλα. Δε θα λέγαμε το ίδιο και για τον ήχο πάντως, που περιέργως δεν είναι όσο διεγερτικός όσο περιμέναμε… Από εκεί και πέρα, μπορεί στην εκκίνηση το αντισπίν να δουλεύει υπερωρίες, αλλά σε τελική ανάλυση η δύναμη περνάει μια χαρά στο δρόμο. Βέβαια σε γλιστερό οδόστρωμα και σε κλειστές στροφές υπάρχει έντονη διάθεση για υποστροφή ισχύος, ωστόσο εδώ το, διακριτικό ομολογουμένως, μπλοκέ διαφορικό σε συνδυασμό με τα ηλεκτρονικά κάνουν όλη τη βρώμικη δουλειά ελαχιστοποιώντας το «ψάρεμα» και την τάση ανοίγματος της τροχίας. Από την άλλη, η πολύ καλή ανάρτηση κάνει τα μαγικά της χωρίς θυσίες σε άνεση και ποιότητα κύλισης, στοιχείο που θα εκτιμηθεί στην καθημερινότητα. Η κλίση στις στροφές είναι περιορισμένη, το σωστό σε ακρίβεια και αίσθηση, καλοζυγισμένο τιμόνι μεταβλητού βήματος (2,1 στροφές από άκρη σε άκρη) σε πάει ακριβώς όπου σημαδεύει και όπου του ζητήσεις, ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων δείχνει ζωντανός και συμμέτοχος στο παιχνίδι για σωστό πλασάρισμα. Θα θέλαμε το σύστημα παραμετροποίησης να επεμβαίνει και στις αναρτήσεις εκτός από το τρίο κινητήρας-κιβώτιο-τιμόνι, αλλά η σχέση κρατήματος-άνεσης είναι κοντά στο ιδανικό με δεδομένη και την στάνταρ παρουσία ελαστικών 225/40 R18. Χωρίς όμως αμφιβολία το μεγάλο ατού είναι η ευκολία χρήσης και η καθόλου αγχωτική δυνατότητα να πας...αέρα-πατέρα, ακόμη και με το… ένα χέρι! Όσο ανεβάζεις ρυθμό, η παραπάνω προσπάθεια που καταβάλεις είναι αντιστρόφως ανάλογη. Οι πιο hard core οδηγοί θα ζητήσουν περισσότερη «κοψιά» από το σύνολο, η πλειονότητα όμως των οδηγών θα λατρέψουν την ευκολία με την οποία το Golf GTI Performance κινείται με πολύ υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες. Κανένα παράπονο δεν έχουμε από τα φρένα, που στέκονται απόλυτα στο ύψος των περιστάσεων διατηρώντας την αποτελεσματικότητά τους ακόμη και μετά από σκληρή χρήση.
Copyright © 2024 - autoagora.gr