VW ID.Buzz: Η ηλεκτρική επιστροφή του θρύλου
Τα Volkswagen ID.Buzz και ID.Buzz Cargo έρχονται με μοναδικό σχεδιασμό θυμίζοντας κάτι από τα παλιά, έχοντας 204 ηλεκτρικούς ίππους απευθύνεται τόσο για ιδιώτες, όσο και για το επαγγελματικό κοινό.
Στην Ευρώπη προς τα τέλη του 2022
Η Volkswagen δίνει τέλος στη μακρόχρονη αναμονή, αποκαλύπτοντας επίσημα τα νέα μέλη που θα πλαισιώσουν την ηλεκτρική οικογένειας ID. Ο λόγος για τα ID.Buzz και ID.Buzz Cargo, η ηλεκτρική αναβίωση του «θρυλικού» T1 ή αλλιώς Bulli, εφοδιασμένο με όλα τα σύγχρονα προσόντα του σήμερα.
Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο θα κατασκευάζεται στη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Volkswagen στο Ανόβερο. Οι προκρατήσεις για την ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να ξεκινήσουν τον ερχόμενο Μάιο, ενώ το εμπορικό λανσάρισμα είναι προγραμματισμένο να γίνει μέσα στο φθινόπωρο για την Ευρώπη και ύστερα στη Β. Αμερική.
Πισωκίνητο με 204 άλογα και φόρτιση σε 30 λεπτά
Όπως έχουμε αναφέρει και παλιότερα για την ηλεκτρική επιστροφή του VW ID.Buzz, θα βασίζεται πάνω στη γνωστή πλατφόρμα MEB του Volkswagen Group εφοδιασμένο με μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 82 kWh (χρησιμοποιούμενη 77 kWh). Αυτές θα τροφοδοτούν με ενέργεια τον τοποθετημένο στον πίσω άξονα ηλεκτροκινητήρα που θα αποδίδει 204 άλογα και 310 Nm ροπής, ενώ τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 145 χλμ./ώρα. Λεπτομέρειες σχετικά με την αυτονομία δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμα από την εταιρεία.
Παρόλα αυτά, οι μπαταρίες έχουν την δυνατότητα σύνδεσης σε φορτιστές AC ισχύος 11 kW, αλλά και σε DC σταθμούς ταχείας φόρτισης έως και 170 kW, όπου μέσα σε 30 λεπτά οι φορτίζουν από το 5 στο 80%. Μάλιστα, έχοντας το τελευταίο ID. Λογισμικό, το όχημα θα προσφέρει σύντομα τη λειτουργία «Plug & Charge», που επιτρέπουν στο νέο μοντέλο να φορτίζει τις μπαταρίες του σε όλους τους ταχυφορτιστές, κάνοντας χρήση του προτύπου ISO 15118. Ταυτόχρονα, θα ανταλλάσει δεδομένα με τον σταθμό προσφέροντας δυνατότητα αμφίδρομης φόρτισης.
Με προτεραιότητα στην ασφάλεια
Στον βασικό εξοπλισμό των ID.Buzz και ID.Buzz Cargo, συναντάμε το σύστημα προειδοποίησης «Car2X», μέσω του οποίου υπάρχει η επικοινωνία με άλλα οχήματα και υποδομές, ώστε να υπάρχει διαρκής ενημέρωση των οδηγών σε πραγματικό χρόνο για τυχόν πιθανούς κινδύνους. Επίσης, βρίσκουμε το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης «Front Assist», με την επιβατική MPV έκδοση να εξοπλίζεται και με τη λειτουργία «Lane Assist». Στον έξτρα εξοπλισμό, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης του εξελιγμένου συστήματος ημιαυτόνομης οδήγησης «Travel Assist», που λειτουργεί σε όλο το φάσμα κίνησης και σε κάθε δρόμο. Καινούργια είναι και η εφαρμογή «Memory Function», μια τεχνολογία που κάνει το παρκάρισμα ακόμα πιο εύκολο.
Σχολιάστε |