Volkswagen Golf 1.5 eTSI 150 PS DSG, Τιμή 12/12/2024: 32 950€
Volkswagen Golf 1.5 eTSI 150 PS DSG: Ολοκληρωμένο, όπως το ξέρουμε
Ο 1.5 eTSI με τους 150 ίππους και το DSG7 είναι διαθέσιμος από 32.950 ευρώ στην έκδοση Life.
Οικογενειακό με επιδόσεις, 8,32 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα.
Αποδοτικός, αλλά και οικονομικός ο 1.5 eTSI, καίει μόλις 5,2 λτ./100 χλμ. σε συνθήκες ταξιδιού.
Ποιοτικό και πρακτικό εσωτερικό, αν και οι χώροι του απέχουν από τους κορυφαίους της κατηγορίας.
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το VW Golf 1.5 eTSI των 150 ίππων.
Ακριβώς πενήντα χρόνια έχουν περάσει από τότε που παρουσιάστηκε το πρώτο Golf, το εμβληματικό αυτοκίνητο της Volkswagen που αποτέλεσε καθΆ όλη την διάρκεια ζωής του σημείο αναφοράς. Στην 8η γενιά του, πλέον, η γερμανική μάρκα γιορτάζει με μία επετειακή έκδοση του Golf, ονομαζόμενη «50 years», η οποία βρέθηκε στα χέρια μας για δοκιμή. Ξεχωρίζει από το σχετικό λογότυπο στα μαρσπιέ των εμπρός θυρών, στο κάτω μέρος του τιμονιού, αλλά και στην πλαϊνή κολόνα Β. Πατώντας στην πληρέστερη έκδοση Style, προσφέρει επιπλέον εξοπλισμό που είναι προαιρετικός σε αυτήν, όπως τους LED Plus προβολείς και τα πεντάλ αλουμινίου. Χαρακτηριστική και στις δύο εκδόσεις είναι η φωτεινή LED οριζόντια λωρίδα στην μάσκα που ενώνει τα μπροστινά φώτα. Στην ουσία του, όμως, το «50 years» είναι ακριβώς ίδιο με το μη-επετειακό Golf, τα στοιχεία του οποίου θα αναλύσουμε και θα βαθμολογήσουμε στην mild hybrid έκδοση των 150 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο DSG.
Στην παραπάνω ιπποδύναμη, προσφέρεται με τον ήπια υβριδικό κινητήρα eTSI 1.5 λτ. με αρχική έκδοση την Life, ένα σκαλί πάνω από την Essential με τον «απλό» TSIτων 116 ίππων. Σε αυτήν την έκδοση το Golf φαίνεται να διατηρεί τον τίτλο του «ολοκληρωμένου» αυτοκινήτου, καθώς καμία τιμή του δεν πέφτει στα «κόκκινα». Ο τετρακύλινδρος eTSI, όπως θα δούμε και στους παρακάτω πίνακες, είναι πολύ αποδοτικός και συνεργάζεται άψογα με το 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7. Παρά τις καλές επιδόσεις, το ήπια υβριδικό σύστημα των 48V δεν επιτρέπει στην κατανάλωση να «ξεφύγει». Ειδικά σε συνθήκες ταξιδιού είναι από τα οικονομικότερα στην κατηγορία. Παράλληλα, οι επιδόσεις συνδυάζονται και με καλά φρένα.
Περνώντας στο εσωτερικό του, τα υλικά είναι ποιοτικά, όπως έχουμε συνηθίσει από τα νεότερα προηγούμενα Golf. Είναι εργονομικό και πρακτικό, χωρίς να υστερεί σε χώρους στην αρκετά ανταγωνιστική κατηγορία των μεσαίων. Απέχει, όμως, από τις κορυφαίες μετρήσεις της. Στην εισαγωγική γι ΅ αυτόν τον κινητήρα έκδοση, Life, είναι επαρκώς εξοπλισμένο, δεν διαθέτει όμως κάποια στοιχεία που προστίθενται σε ακριβότερες εκδόσεις. ΓιΆ αυτό, αν λείψουν από κάποιον, θα πρέπει να κοιτάξει τις ανώτερες More, Style ή και R-Lineπου σίγουρα θα τον καλύψουν.
Ας δούμε τον επόμενο πίνακα που συνοψίζει τους κύριους τομείς αξιολόγησης αλλά και αναφέρει την συνολική βαθμολογία που κατάφερε να συγκεντρώσει το VW Golf eTSI DSG7 με τον κινητήρα 1.5 λτ. 150 ίππων.
Μάρκα/Μοντέλο | Volkswagen Golf | Καλύτερα | Χειρότερα | ||
---|---|---|---|---|---|
Έκδοση μοντέλου | Volkswagen Golf 1.5 Etsi 150 Ps Dsg 150ps | ||||
Βαθμολογία | 87% | ||||
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία Βενζίνη | ||||
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2020 | ||||
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | ||||
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1498 | ||||
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
150 | 186 | MAZDA 3 HB e-Skyactiv X 186ps | 116 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps |
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||||
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
7 | ||||
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
ΕΜΠΡΟΣ | ||||
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
7,1 | 6,7 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | 8,1 | CUPRA LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG MHEV 150ps |
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
962 | 1042 | SKODA SCALA 1.5 TSI DSG7 150ps | 662 | SEAT LEON 1.5 EcoTSI 150 PS 150ps |
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
15,5 | 20,5 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | ||
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,36 | 1,39 | HYUNDAI i30 1.5T 6MT 48V Hybrid 140ps | 1,33 | AUDI A3 SPORTBACK 35 TFSI HYBRID S TRONIC 150ps |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 381 | 467 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps | ||
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
8,32 | 8 | MERCEDES A-CLASS A 200 AUTO mHEV 163ps | 10,7 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps |
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
224 | 230 | CUPRA LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG MHEV 150ps | 197 | HYUNDAI i30 1.5T 6MT 48V Hybrid 140ps |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 35,5 | 34,6 | SEAT LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG 150ps | 38,9 | SKODA SCALA 1.0 TSI DSG7 116ps |
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
4 | 8 | FORD FOCUS 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV 125ps | ||
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
20.590 | HYUNDAI i30 1.5 MPi 96ps | 63.980 | AUDI S3 SB TFSI QUATTRO S TRONIC 333ps |
Volkswagen Golf 1.5 eTSI 150 PS DSG: Ολοκληρωμένο, όπως το ξέρουμε
Αρχικά, παρατηρούμε την πραγματική μέση κατανάλωση που υπολογίστηκε στα 7,1 λτ./100 χλμ. Αν και τοποθετείται στην μέση της κατηγορίας για ένα ήπια υβριδικό μικρομεσαίο, είναι ικανοποιητική αν λάβουμε υπόψη τις επιδόσεις. Το VW Golf των 150 ίππων ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 8,32 δλ., πολύ καλό χρόνο για την κατηγορία. Επίσης καλή είναι και η επίδοσή του σε φρενάρισμα από αυτήν την ταχύτητα, αφού χρειάζεται μόλις 35,5 μ. για να ακινητοποιηθεί πλήρως.
Οι μετρήσεις των χώρων στο εσωτερικό βρίσκονται στην μέση τιμή της κατηγορίας. Δεν θα προβληματίσουν τους επιβάτες οι οποίοι θα το βρουν πρακτικό και άνετο. Και πάλι, όμως, το πορτ μπαγκάζ χωρητικότητας 381 λτ. απέχει σχεδόν 70 λτ. από το κορυφαίο. Η VWπροσφέρει για το Golf 4-ετή εγγύηση, όπως σε όλα τα μοντέλα της. Στην εισαγωγική, για τoν συγκεκριμένη επιλογή κινητήρα, έκδοσηLife, έχει αρχική τιμή 32.950 ευρώ.
Ας δούμε στις σελίδες που ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά τις επιδόσεις, τους χώρουςκαι την πραγματική κατανάλωση του μοντέλου.
Σελ. 2 | Volkswagen Golf. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
Σελ. 3 | Volkswagen Golf. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |