autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

    Ωμή Δύναμη

    Διαβάστηκε από 5625 αναγνώστες - 6/7/2019

    Πραγματικά εντυπωσιακή η καμπίνα του Volvo XC60 η οποία είναι ιδιαίτερα premium αλλά και hi-tech. Όσον αφορά το πρώτο κομμάτι, η ποιότητα των υλικών είναι πολύ καλή, έχουν διαλεχτεί κομψοί χρωματικοί συνδυασμοί ενώ συναντάμε μέχρι και κρυστάλλινο λεβιέ Orrefos. Τον hi-tech κόσμο της Volvo υπογράφει από την μία ο ψηφιακός και διαδραστικός πίνακας οργάνων, και από την άλλη η αλά tablet κάθετη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Από την συγκεκριμένη μπορείτε να χειρίζεστε και να ενημερώνεστε για τα πάντα.  Απαιτεί λίγο χρόνο εξοικείωσης μα στο τέλος σε κερδίζει.   



    Χώροι επιβατών και αποσκευών 
    Η καμπίνα είναι ιδιαίτερα ευρύχωρη αλλά και ευχάριστη για 4 ενήλικες, με το μεγάλο τούνελ στο πάτωμα, να δυσκολεύει έναν πέμπτο. Τα 468 λτ. του πορτ παγκάζ θα σας λύσουν τα χέρια καθώς προτείνονται για μεταφορά ακόμα και μεγάλων αντικειμένων. 



    Κινητήρας-επιδόσεις: Οικολογικός πύραυλος  
    Το θηριώδες αμάξωμα καταφέρνει να παρέχει εκρηκτικές επιδόσεις μέσα από τον συνδυασμό δύο κινητήρων. Τους μπροστινούς τροχούς κινεί ένας 3λιτρος 4κύλινδρος κινητήρας απόδοσης 303 ίππων, ενώ τους πίσω ένας ηλεκτροκινητήρας 88 ίππων, δίνοντας στο σύνολο συνολική απόδοση 392 αλόγων και 640 Nm ροπής. Το σύνολο αυτό συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο Geartronic και πετυχαίνει το 0-100 σε 5.5. δευτ. Και τελική άνω των 230 χλμ./ώρα. Με φορτισμένη την μπαταρία, εντός πόλης θα κινηθεί με μηδενικό κόστος για 30 χλμ.  Από κει και πέρα η συνδυαστική μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 10λτ./100χλμ. με την μπαταρία να φορτίζει είτε σε οικιακή πρίζα σε 4 ώρες, είτε επαγωγικά με το φρενάρισμα.   



    Οδική συμπεριφορά: Ανετο και σβέλτο με μέτριες κλίσεις 
    Το VolvoXC60 T8 είναι σίγουρα γρήγορο μα όχι και σπορ. Δεν είναι και αυτός ο σκοπός του, αλλά περισσότερο οι άνετες μετακινήσεις σε μία σούπερ ήσυχη και ανεπηρέαστη από κακοτεχνίες του δρόμου, καμπίνα. Η εξαιρετική ποιότητα κύλισης σε κάνει να προσπερνάς το μέτριο σε πληροφόρηση τιμόνι. Παρέχει εντυπωσιακές επιδόσεις με πρόσφυση 4Χ4 ενώ τα φρένα ρίχνουν πραγματικά άγκυρα, αν και θα πρέπει να τα συνηθίσετε πρώτα, λόγω της διπλής λειτουργίας τους  (φόρτιση κατά την πέδηση). Οι κλίσες δεν θα σας αγχώσουν στιγμή, καθώς δεκάδες ηλεκτρονικά συστήματα θα σας κρατούν πάντα ασφαλείς. 

    Συμπέρασμα
    Είναι premium, έχει 395 άλογα αλλά μπορεί και να κάψει όσο ένα σκούτερ. Ένα σίγουρα, ένα ακριβό τεχνολογικό θαύμα, το οποίο σε βάθος χρόνου θα σας βγάλει κερδισμένους.  

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ