Xiaomi SU7 Ultra: Πρεμιέρα για το μοντέλο παραγωγής με ρεκόρ στο Ring
Έκανε χρόνο στο Ring 6 λεπτά και 46,874 δευτερόλεπτα.
Παρουσιάστηκε και το μοντέλο παραγωγής.
Κρατάει τα 1.548 άλογα και τα τρία ηλεκτρικά μοτέρ.
Τιμή από 105.000 ευρώ!
Έκανε χρόνο στο Ring 6 λεπτά και 46,874 δευτερόλεπτά
Το ρεκόρ του Nurburgring στην κατηγορία των τετράθυρων αυτοκινήτων κατέρριψε η Xiaomi με το ηλεκτρικό SU7 Ultra. Αμέσως μετά αποκάλυψε το μοντέλο που θα μπει σε μαζική παραγωγή, για να αποτελέσει τη ναυαρχίδα του SU7.
Στην θρυλική πίστα του Nurburgring, η Xiaomi αγωνίστηκε για το ρεκόρ με ένα πρωτότυπο του SU7 Ultra. Χρειάστηκε μόλις 6 λεπτά και 46,874 δευτερόλεπτά για να καλύψει έναν γύρο, κάνοντας έτσι δικό της το ρεκόρ. Μάλιστα, η μάρκα ανέφερε πως ο χρόνος αυτός είναι γρηγορότερος κατά 20 δευτερόλεπτα απ' όσο χρειάστηκε η επίσης ηλεκτρική Porsche Taycan Turbo GT. Παράλληλα, δημοσίευσε και το βίντεο με το χρόνο ρεκόρ, το οποίο μπορείτε να δείτε παρακάτω.
Παρουσιάστηκε και το μοντέλο παραγωγής
Μαζί με την ανακοίνωση για το ρεκόρ στο Ring, η Xiaomi αποκάλυψε και το μοντέλο παραγωγής του SU7 Ultra, το οποίο θα προσφέρει από το 2025 στους αγοραστές. Όπως είναι φυσικό σε σχέση με το πρωτότυπο που πήγε στο Nurburgring υπάρχουν διαφορές στην εξωτερική εμφάνιση, αφού μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που θα κινείται στους δρόμους. Το SU7 Ultra που θα μπει στην παραγωγή δεν είναι τόσο ακραίο όσο το πρωτότυπο. Στο πίσω μέρος έχει μία μικρότερη αεροτομή, ενώ μπροστά το σπλίτερ είναι και αυτό λιγότερα έντονο. Οι άνθρωποι της μάρκας έχουν εγκαταστήσει νέες ποδιές, αλλά και έναν ενεργό αεροδυναμικό διαχύτη, που προσαρμόζεται κατά την οδήγηση.
Σπορ καμπίνα με οθόνες
Στην καμπίνα, το Xiaomi SU7 Ultra εξοπλίζεται με τιμόνι με επίπεδο επάνω και κάτω μέρος, τυλιγμένο σε Alcantara με τόνους ανθρακονημάτων. Πίσω από το τιμόνι υπάρχει ένα μικρός ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μία μεγάλη οθόνη αφής για το infotainment. Παρών είναι και ένα head-up display.
Κρατάει τα 1.548 άλογα και τα τρία ηλεκτρικά μοτέρ
Η Xiaomi υπογραμμίζει πως δεν υπάρχουν διαφορές στο σύστημα κίνησης και στις επιδόσεις. Ως εκ τούτου, το SU7 Ultra παραγωγής τροφοδοτείται από τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες κατασκευασμένους από την Xiaomi, που συνδυαστικά προσφέρουν 1.548 άλογα. Η ενέργεια προέρχεται από την μπαταρία CATL Qilin 2.0, η οποία προσφέρει αυτονομία 630 χιλιομέτρων, σύμφωνα με τον κινεζικό κύκλο δοκιμών. Η Xiaomi αναφέρει πως το SU7 Ultra επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 1,97 δευτερόλεπτα, από τα 0-200 χλμ./ώρα σε 5,97 δευτερόλεπτα και από τα 0-300 χλμ./ώρα σε 15 δευτερόλεπτα, πριν φτάσει στα 350 χλμ./ώρα.
Το SU7 Ultra διατίθεται με κεραμικά-αναθρακονημάτινα φρένα και δαγκάνες της Akebono, εξαπίστονες μπροστά και τετραπίστονες πίσω. Σε ότι αφορά την ανάρτηση, δίνει τη δυνατότητα σε όσους το επιθυμούν αντί για το τυπικό σύστημα να εξοπλίσουν το μοντέλο τους με ανάρτηση Coilover Bilstein Evo T1 που δίνει τη δυνατότητα ρύθμισης σε 10 επίπεδα συμπίεσης και επαναφοράς.