Η νέα Toyota Corolla είναι η καλύτερη διαφήμιση για το τι έχει να μας δείξει η Toyota σε επίπεδο κινητήρων. Βασιζόμενη στην τελευταία, τέταρτη γενιά υβριδικών συστημάτων (ήδη γνωστή από το CH-R) ο 1.800άρης κινητήρας εσωτερικής καύσης, συνεργάζεται άψογα με έναν ηλεκτροκινητήρα 53 kW, παρέχοντας συνολική ισχύ 122 ίππων, τους οποίους διαχειρίζονται αναλόγως το πλανητικό σύστημα του νέου e-CVT κιβωτίου.
Μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο με επιδόσεις όπως το 0-100 στα 11.7 δευτ. και τελική στα 180χλμ./ώρα, εντυπωσιάζει και ξεχωρίζει όμως στον τομέα της κατανάλωσης, όπου εντός πόλης με δυσκολία θα ξεπεράσει τα 4 λτ./100χλμ. ενώ ακόμα και σε ταξίδι, άρα μικρότερη χρήση ηλεκτροκινητήρα, η κατανάλωση με δυσκολία θα ξεπεράσει τα 5.3 λτ./100χλμ. Επίσης, ξεχάστε και τέλη κυκλοφορίας, μιας και οι ρύποι είναι μόλις 76 γρ. C02/χλμ.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr