Οι τεχνικοί της Corolla ακούμπησαν με το μαγικό ραβδάκι τους και το DNA της, εμπλουτίζοντας το με στοιχεία οδηγικής απόλαυσης. Κύριος υπαίτιος και πρωταγωνιστής αυτής της τεράστιας αλλαγής είναι η πλατφόρμα TNGA GA-C, που χρησιμοποιείται και στο C-HR. Τα θετικά στοιχεία της χρήσης αυτής της πλατφόρμας πάνω στην νέα Corolla είναι αρκετά, με πρώτο και κυριότερο την κατά 60% μεγαλύτερη ακαμψία σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Ταυτόχρονα, χαμήλωσε το κέντρο βάρους κατά 10χλστ. με την θέση οδήγησης να επαναπροσδιορίζεται εκ νέου, βελτιώνοντας τον έλεγχο από τον οδηγό και την πληροφόρηση. Έτσι, από τα πρώτα κιόλας μέτρα ο τελευταίος αντιλαμβάνεται πως δεν έχει καμία σχέση με την προηγούμενη Corolla. Εμπρός συναντάμε γόνατα ΜακΦέρσον ενώ πίσω, παρόλο που το σύνηθες σε αυτή την κατηγορία είναι η χρήση ημιάκαμπτου άξονα, συναντάμε άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Γεγονός που ανεβάζει ιδιαίτερα το πήχη της άνεσης, χωρίς να χρειάζεται να ανεβείτε εξοπλιστικό πακέτο, καθώς υπάρχει από την βασική έκδοση.
Στον δρόμο λοιπόν, η αίσθηση είναι σίγουρα ευχάριστη και η εξαιρετική ηχομόνωση μαζί με την μαλακή ανάρτηση, παρέχουν υψηλού επιπέδου ποιότητα κύλισης. Παραμένει ευκολοδήγητη με το τιμόνι να έχει τρομερή αμεσότητα ακόμα και στα ελάχιστα χιλιόμετρα, ενώ εάν αυξηθεί ο ρυθμός οδήγησης, διατηρεί πεισματικά τις ουδέτερες αντιδράσεις της. Οι κλίσεις παραμένουν σε λογικά επίπεδα και δεν πρόκειται να σας αγχώσουν, ακόμα και αν φτάσετε στα άκρα. Δίπλα από τον λεβιέ θα βρείτε και τον επιλογέα παραμετροποίησης της οδηγικής συμπεριφοράς με Sport, ECO και Normal, το οποίο αλλάζει τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου με μικρές μα στοχευμένες πινελιές. (Π.χ. στο Sport βαραίνει το τιμόνι, αποκτά καλύτερη απόκριση ο κινητήρας). Τέλος, τα φρένα συμπληρώνουν το πολύ καλό προφίλ του αυτοκινήτου, ακινητοποιώντας το αμάξωμα από τα 100 χλμ/ώρα σε 36.9μ. προσθέτοντας ένα ακόμα αστέρι στην συνολική βαθμολογία.
Η Corolla των επιλογών
Η νέα Toyota Corolla των 1.200 κ.εκ. μας έρχεται σε τόσες εξοπλιστικές και χρωματικές επιλογές που μπορείτε να δημιουργήσετε ένα μοναδικό σύνολο, σύμφωνα με τα θέλω σας. Αρχικά να τονίσουμε πως μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα σε 11 διαφορετικά χρώματα, ενώ μπορείτε να προσθέσετε την προσωπική σας πινελιά σε όποιο σημείο εσείς επιθυμείτε. Από κει και πέρα η βασική έκδοση Live κοστίζει 17.600 ευρώ με το χειροκίνητο και 19.870 ευρώ με CVT κιβώτιο με τον εξοπλισμό να θεωρείται από τους πλουσιότερους της αγοράς καθώς μεταξύ άλλων περιλαμβάνει: οθόνη 8 ιντσών, υπηρεσίες συνδεσιμότητας MyT, a/c, Οθόνη TFT 4,2», 7 αερόσακους, πλήρες σετ φώτα LED, adaptive cruise control, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης με ανίχνευση πεζών και δικύκλων, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας με έλεγχο διεύθυνσης, σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, κλήση έκτακτης ανάγκης e-cal και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών.
Στην συνέχεια υπάρχει η έκδοση Eco στα 19.170 ευρώ όπου προστίθενται το σύστημα πολυμέσων ToyotaTouch 2 και η κάμερα οπισθοπορείας. Η επόμενη έκδοση είναι η Active Plus στα 20.570 ευρώ με επιπλέον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, οθόνη TFT 7 ιντσών και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Στη συνέχεια είναι η Style με επιπλέον 17άρες ζάντες αλουμινίου φιμέ κρύσταλλα και εμπρός σώματα Bi-LED και η Black Edition σε χρώμα Bi-Tone.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr