autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Αυτό το εργαλείο αξίζει. Nissan Qashqai 1,6 dCi.

Διαβάστηκε από 10466 αναγνώστες - 19/12/2017

Έχοντας κλείσει ήδη 3 χρόνια στην ελληνική αγορά, η 2η γενιά του Nissan Qashqai αφού κατέκτησε τη κορυφή των πωλήσεων ως καινούργιο, ώρα να επιβληθεί και στα μεταχειρισμένα.

Θα κάνει σίγουρα τα κεφάλια με την μοναδκή του εμφάνιση
Σχεδιαστικά, η 2η γενιά του Qashqai βασιζόμενη πάνω στη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας «V-Shape», έρχεται με ένα πιο εμφατικό εμπρόσθιο τμήμα, όπου ξεχωρίζουν οι επιθετικοί εμπρόσθιοι προβολείς με λαμπτήρες LED, αλλά και η μάσκα με την κυψελοειδή γρίλια. Στο καπό, οι έντονες νευρώσεις συμβάλουν στο δυναμισμό του σχήματος, ενώ στα πλάγια, διακρίνεται η αιχμηρή σχεδίαση του τρίτου πλαϊνού τζαμιού, που εισέρχεται στην τρίτη κολόνα της οροφής.
 
Η top επιλογή κινητήρα στη γκάμα του Qashqai είναι το γνωστό, από το προηγούμενο μοντέλο, 1,6 dieselμηχανικό σύνολο με 130 ίππους ισχύος και κυρίως, με 320 Nm ροπής, τα οποία εκτοξεύουν το Qashqai σε κάθε πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Επίσης, ακόμη και με υψηλή σχέση επιλεγμένη στο πολύ θετικό 6άρι μηχανικό κιβώτιο, το προσπέρασμα είναι εύκολο και χωρίς να απαιτεί κατέβασμα σχέσεως. Χαμηλότερα, από τις 1.500 σ.α.λ. και πάνω το μοτέρ αυτό παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα, ενώ χαρακτηριστικό του είναι ότι δεν εμφανίζει απώλεια ισχύος στις πιο υψηλές στροφές. Επιπλέον, ο κινητήρας αυτός εμφανίζεται πολιτισμένος και με χαμηλό θόρυβο, χωρίς να αποκαλύπτει την diesel υπόστασή του. Όσον αφορά στην κατανάλωση, η Nissan δίνει μέση τιμή 4,4 λτ./100 χλμ., κάτι που στην πράξη είναι δύσκολο να επιτευχθεί (6,7 λτ./100 χλμ. μετρήσαμε εμείς).
 
Εσωτερικό: Περισσότερο high-tech και με πολύ καλή ποιότητα
Το εσωτερικό του Qashqai αποκτά μια σχεδίαση που προβάλει το high-tech υπόβαθρο του αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα, φροντίζει για την άνεση των επιβατών. Στο κομμάτι της σχεδίασης, το ταμπλό έρχεται με αρκετές γωνίες και μια κεντρική κονσόλα που συνδέεται με ένα υψηλά τοποθετημένο τούνελ μεταξύ των δύο εμπρόσθιων καθισμάτων, που δίνει μια αίσθηση από κουπέ οχήματα. Έπειτα, ο επιλογέας ταχυτήτων τοποθετείται σχετικά ψηλά, βολεύοντας στη λαβή, ενώ το χειρόφρενο είναι πλέον ηλεκτρικό ώστε να αφήσει χώρο για περισσότερες θήκες για μικροαντικείμενα μεταξύ των δύο εμπρόσθιων επιβατών. Στο χώρο του οδηγού, ξεχωρίζει ο πίνακας οργάνων, με καθαρό λευκό φωτισμό, αλλά και μια οθόνη στο κέντρο του, μέσω της οποίας ο οδηγός μπορεί να πλοηγηθεί σε όλα τα υπομενού των συστημάτων του αυτοκινήτου. Στις πιο ακριβές εκδόσεις, προσφέρεται επίσης το σύστημα πολυμέσων Nissan Connect, με οθόνη αφής 7 ιντσών και πλήρη συνδεσιμότητα με smartphones.
 
Ποιοτικά δεν θα βρείτε ψεγάδι
Η ποιοτική επίδοση του Qashqai είναι καλύτερη από το παρελθόν, με μαλακό πλαστικό πολύ καλής ποιότητας να ντύνει ένα μεγάλο τμήμα του ταμπλό και του εσωτερικού των θυρών, αλλά και το κατώτερο κομμάτι της κονσόλας εκατέρωθεν του επιλογέα ταχυτήτων. Επίσης, η συναρμογή όλων των επιφανειών είναι γερή και το φινίρισμα προσεγμένο, συμβάλλοντας στη γενικότερη ποιοτική αίσθηση της καμπίνας. Στον τομέα της άνεσης, η Nissan έχει δουλέψει αρκετά και με πολλούς συνεργάτες του χώρου της ιατρικής και γενικότερα της επιστήμης (μέχρι και με τη NASA!), παρέχοντας καθίσματα με εξαιρετική άνεση και πολύ καλή υποστήριξη του σώματος. Κανένα παράπονο δεν έχουμε και από τη θέση οδήγησης, με το τιμόνι και το κάθισμα του οδηγού να ρυθμίζονται σε όλες τις κατευθύνσεις, δίνοντάς του τη δυνατότητα να βρει εύκολα την επιθυμητή θέση.
 
Χώροι: Πιο άνετο από ποτέ!
Ανετους χώρους που μεταφέρουν έως και 5 ενήλικες επιβάτες προσφέρει το νέο Nissan Qashqai, εξαργυρώνοντας την αύξηση των εξωτερικών του διαστάσεων. 
Πιο συγκεκριμένα, στο εμπρόσθιο τμήμα το διαθέσιμο πλάτος είναι πολύ μεγάλο και αντίστοιχα, ο χώρος για τα κεφάλια, με αποτέλεσμα ο οδηγός και ο συνοδηγός να αισθάνονται ιδιαίτερα άνετα. Στο πίσω μέρος, το πλάτος είναι αντίστοιχα μεγάλο και ο χώρος για τα κεφάλια είναι αρκετός, ακόμη και για επιβάτες με ύψος άνω του μέσου όρου. Στο ίδιο μοτίβο και ο χώρος για τα γόνατά τους, που είναι αρκετά μεγάλος. 
Σε ό,τι αφορά στο πορτ-μπαγκάζ, ο διαθέσιμος όγκος έρχεται αυξημένος κατά 20 λίτρα φθάνοντας στα καλά, 430 λίτρασυνολικά, ενώ υπάρχουν και αρκετές πρακτικές λύσεις, όπως το διπλό δάπεδο ή η έξυπνη αποθήκευση της εταζέρας κάτω από το δάπεδο, όταν απαιτείται ο χώρος να φορτωθεί μέχρι την οροφή.
 
Οδική συμπεριφορά: Έμφαση σε ποιότητα κύλισης και άνεση – Ευχάριστο στην οδήγηση
Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα που θα πραγματοποιήσει κανείς πίσω από το τιμόνι του νέου Qashqai, θα αντιληφθεί την προσπάθεια των τεχνικών της Nissan να τονίσουν τον εκλεπτυσμένο οδικό χαρακτήρα του μοντέλου και να προσφέρουν μια πιο ποιοτική κύλιση και άνεση στους επιβάτες του. Υπό αυτό το πρίσμα, άλλωστε, η νέα πλατφόρμα μπορεί στις 2κίνητες εκδόσεις να έρχεται με ημιάκαμπτο άξονα στο πίσω τμήμα (πολλαπλοί σύνδεσμοι στο 4Χ4), ωστόσο μέσω συγκεκριμένων τεχνικών λύσεων (π.χ. αμορτισέρ διπλού εμβόλου), αλλά και του συστήματος ελέγχου πλαισίου Nissan Chassis Control, έρχεται να εξαλειφθεί ο όποιος συμβιβασμός στο κομμάτι της άνεσης και της ποιότητας κύλισης που μπορεί να επιφέρει η επιλογή αυτή. To τελικό αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, με την ανάρτηση να καταπίνει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος ανεξαρτήτως του μεγέθους τους και την όλη αίσθηση να θυμίζει αυτή πιο premium και ακριβών επιλογών. Εντυπωσιακή είναι και η ηχομόνωση του εσωτερικού, η οποία σε συνδυασμό και με τα εξαιρετικά καθίσματα, συμβάλει περαιτέρω στην κορυφαία άνεση κατά το ταξίδι.
 
Δυναμικό πάτημα, με πολύ καλή αίσθηση
Κινούμενο σε πιο γρήγορους ρυθμούς, το Qashqai αποκαλύπτει έναν καλά κρυμμένο δυναμικό χαρακτήρα, με σίγουρο πάτημα, υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και απολύτως ομαλές αντιδράσεις, ακόμη και στις πλέον οριακές αντιδράσεις. Το νέο πλαίσιο δείχνει εδώ τα προτερήματά του, το ESP σε συνδυασμό και με το εμπρός ηλεκτρονικό διαφορικό μπαίνει όταν και όποτε χρειαστεί, με αποτέλεσμα το Qashqai να στρίβει και να φρενάρει όχι σαν ένα Crossover με 180 χλστ. απόσταση από το έδαφος, αλλά σαν ένα γρήγορο χάτσμπακ. Το μόνο που τελικά δεν αφήνει όλο το σύνολο ώστε να χαρακτηριστεί «σπορ», είναι η αίσθηση από το τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση, η οποία είναι τεχνητή και αποκόπτει τον οδηγό από τα τεκταινόμενα, ακόμη και στην επιλογή «Sport», που αυξάνει το βάρος του. Τα φρένα τέλος, ικανοποιούν πλήρως με την αίσθηση και την αποτελεσματικότητά τους.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις