autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Δεν έχει αν.. πάρε megane

4/5/2017

Οι δύο καλύτερες επιλογές του μεταχειρισμένου Renault Megane στα χέρια σου. 1.400 ή 1.600 κυβικά; Διάβασε και κάνε την καλύτερη επιλογή στην αγορά των μεταχειρισμένων.

Την δική του ιστορία έχει αφήσει στην ελληνική αγορά το Renault Megane, όντας αρκετά ψηλά στην λίστα πωλήσεων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων 5ετίας. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι ιδιαίτερα αγαπητό στους Έλληνες, για αυτό το λόγο, πολλοί έχουν πάρει την απόφαση να προχωρήσουν στην αγορά ενός μεταχειρισμένου, βενζινοκίνητου Megane. Οι κινητήρες είναι δύο, ένας 1.400 κυβικών και ο άλλος των 1.600 κυβικών, ποιος είναι όμως η καλύτερη δυνατή επιλογή;

Renault Megane 1.400, κυβικά 131 άλογα, τιμή 7.500 ευρώ
Ο 1.400αρης κινητήρας είναι η πρώτη επιλογή. Τα άλογα με τα οποία συνοδεύεται φτάνουν τα 131 συνδυάζοντας έτσι ένα μέσω κινητήρα με αρκετά άλογα. Η κατανάλωση βενζίνης είναι 6,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ σε ότι αφορά το κόστος αγορά ανέρχεται στις 7.500 χιλιάδες ευρώ. Η γκάμα μεταχειρισμένων που υπάρχουν στην αγορά είναι αρκετά μεγάλη και οι πιθανότητες για μια συμφέρουσα αγορά μεγάλες.   

Renault Megane1.600 κυβικά 110 άλογα, τιμή 6.500 ευρώ
Η δεύτερη επιλογή ανεβαίνει κατηγορία και φτάνει τα 1.600 κυβικά. Πολλοί θα περίμεναν να έβρισκαν περισσότερα άλογα, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί με το συγκεκριμένο μοντέλο να βγάζει 110 άλογα, που δεν τα λες και λίγα. Η κατανάλωση καυσίμου είναι λίγο παραπάνω καίγοντας 6,9 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα, ωστόσο η τιμή του είναι κατά 1.000 ευρώ χαμηλότερη, φτάνοντας τις 6.500 χιλιάδες ευρώ.     

Εξοπλισμός  
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ABS, χειριστήρια στο τιμόνι, CD-player, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού/πλαϊνούς, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, θερμαινόμενους καθρέπτες, βάσεις Isofix, τηλεχειρισμό, πλήρως ρυθμιζόμενο τιμόνι, Air-condition, ατσάλινες ζάντες και traction control.

Συν και πλην
Ο μεγάλος χώρος αποσκευών και η εργονομία, είναι μέσα στα συν του megane, τα οποία συναντά και ο μεγάλος πίνακας οργάνων που διευκολύνει τον οδηγό κατά τη διάρκεια μεγάλων ταξιδιών. Στα αρνητικά βρίσκουμε την έλλειψη του ESP από τον βασικό εξοπλισμό.

Συμπέρασμα
Το συμπέρασμα που προκύπτει καταγράφει την πρώτη επιλογή πιο δελεαστική για τον αγοραστή. Τόσο η χαμηλότερη κατανάλωση, όσο και η αναλογία λιγότερων κυβικών και περισσότερων αλόγων θέτει σε θέση φαβορί τον 1.400αρη κινητήρα, με μοναδικό αρνητικό τα επιπλέον 1.000 ευρώ στην τιμή της αγοράς, που οποίος δεν τα διαθέτει καταλήγει στον, διόλου ευκαταφρόνητο, 1.600αρη των 110 αλόγων.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις