Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το Clio έχει καλύτερο φρενάρισμα καθώς η επίδοσή του σε αυτή τη μέτρηση είναι 37.4 μ. έναντι των 39.8 μ. που χρειάζεται το Fiesta για να σταματήσει από τα 100 χλμ./ώρα.

Το Clio είναι 1.5 δλ. πιο γρήγορο από το Fiesta στη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα παρά το γεγονός ότι έχει 5 άλογα λιγότερα.

Στο Clio oι καθήμενοι μπροστά έχουν άνετα και φαρδιά καθίσματα στη διάθεσή τους, ενώ ο διαθέσιμος χώρος είναι άνετος, όσον αφορά στο πλάτος και στον αέρα στα κεφάλια τους, παρότι το εσωτερικό πλάτος είναι ελαφρώς μικρότερο από το παλιό μοντέλο.

Χάρη στη δυναμική σχεδίασή του το μικρό της Ford καταφέρνει να έχει μια σύγχρονη εικόνα ακόμα και σήμερα.

Το Fiesta είναι οριακά πιο οικονομικό από το Clio με 3.3 λτ./100 χλμ. έναντι 3.4 λτ./100 χλμ.

Η εικόνα στο εσωτερικό του Fiesta είναι σύγχρονη αισθητικά με καλής ποιότητας υλικά, τα οποία εμφανίζουν στιβαρή συναρμογή και ικανοποιητικό φινίρισμα.

Diesel πενταετίας. Ford Fiesta vs Renault Clio

Διαβάστηκε από 5165 αναγνώστες - 4/10/2017

Συγκρίνουμε δύο best-sellers μεταχειρισμένα πενταετίας στις diesel εκδόσεις τους. Εσείς ποιο θα επιλέξετε να γίνει το επόμενό σας αυτοκίνητο;

Το Clio έχει μεγαλύτερους χώρους

Η εικόνα στο εσωτερικό του Fiesta είναι σύγχρονη αισθητικά με καλής ποιότητας υλικά, τα οποία εμφανίζουν στιβαρή συναρμογή και ικανοποιητικό φινίρισμα. Το βλέμμα εστιάζει κυρίως στην κεντρική κονσόλα και στον πίνακα οργάνων με την ιδιόμορφη αισθητική, που πλαισιώνονται από επενδύσεις ασημί χρώματος, στοιχείο που συναντάται ακόμα στο τιμόνι, στον επιλογέα των ταχυτήτων και στις χειρολαβές των εμπρός θυρών. Μεταξύ των θετικών γνωρισμάτων είναι η πολύ καλή θέση οδήγησης, με τις πολλαπλές ρυθμίσεις του καθίσματος και του τιμονιού και οι αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι. Φυσικά το μερτικό του στην άνεση του εσωτερικού έχει και ο μεγάλος χώρος αποσκευών των 295 λίτρων, που πλέον διαθέτει πάτωμα που αυξομειώνει το βάθος του.

Στο Clio oι καθήμενοι μπροστά έχουν άνετα και φαρδιά καθίσματα στη διάθεσή τους, ενώ ο διαθέσιμος χώρος είναι άνετος, όσον αφορά στο πλάτος και στον αέρα στα κεφάλια τους, παρότι το εσωτερικό πλάτος είναι ελαφρώς μικρότερο από το παλιό μοντέλο. Αυτοί που κάθονται πίσω έχουν καλό χώρο για το κεφάλι τους (μεγαλύτερο του παλιού μοντέλου, παρά το μικρότερο εξωτερικό ύψος), αλλά το εσωτερικό πλάτος θα επιτρέψει σε δύο επιβάτες να βολευτούν καλύτερα από τρεις στο πίσω κάθισμα. Παράλληλα, ο χώρος για τα γόνατα είναι ικανοποιητικός. Στο εσωτερικό, καλοί είναι και οι χώροι για μικροαντικείμενα περισσότερο μπροστά παρά πίσω, από όπου απουσιάζουν οι θήκες στις πόρτες. Από την άλλη, ο χώρος αποσκευών είναι πολύ βαθύς και με μεγάλη χωρητικότητα που φτάνει τα 300 λίτρα, ενώ μεγαλώνει κι άλλο με τη τμηματική αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος στα 1.147 λίτρα.
 

Το Fiesta είναι οριακά πιο οικονομικό

Το Fiesta είναι οριακά πιο οικονομικό από το Clio με 3.3 λτ./100 χλμ. έναντι 3.4 λτ./100 χλμ. Ένας βασικός παράγοντας που επηρεάζει την κατανάλωση είναι το βάρος το οποίο στα μοντέλα που εξοπλίζονται με diesel κινητήρες είναι μεγαλύτερο καθώς τα μοτέρ πετρελαίου είναι πιο βαριά. Παρ` όλα αυτά, το Fiesta αν και είναι 46 κιλά πιο βαρύ (1.117 κιλά έναντι 1.071) καταφέρνει να έχει έστω και οριακά χαμηλότερη κατανάλωση και αυτό δείχνει τη δουλειά που έχει γίνει από τη Ford πάνω στη βελτιστοποίηση του κινητήρα της.
 

Το Clio είναι πιο γρήγορο

Αν και θεωρούμε ότι το αυτοκίνητο με τα περισσότερα άλογα έχει και τις καλύτερες επιδόσεις εδώ αυτό δεν ισχύει. Το μικρό των Γάλλων, αν και υπολείπεται 5 ίππους σε σχέση με το Fiesta (90 ίππους το Clio και 95 το Fiesta) καταφέρνει να είναι σημαντικά πιο γρήγορο στη διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα. Σε αυτό παίζει βασικό ρόλο και η ροπή η οποία είναι 220 Nm στο Clio έναντι 200 Nm στο Fiesta. Έτσι, το Clio χρειάζεται 10.5 δλ. από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ενώ το Fiesta απαιτεί 12 δλ. μέχρι το κοντέρ να δείξει 100 χλμ./ώρα.
 

Το Clio φρενάρει καλύτερα και προσπερνάει γρηγορότερα

Το Clio εμφανίζεται να έχει καλύτερο φρενάρισμα καθώς η επίδοσή του σε αυτή τη μέτρηση είναι 37.4 μ. έναντι των 39.8 μ. που χρειάζεται το Fiesta για να σταματήσει από τα 100 χλμ./ώρα. Στην προσπέραση το Γαλλικό μικρό κερδίζει, επίσης, τη μάχη μεταξύ των δύο μοντέλων καθώς η μεγαλύτερη ροπή του κινητήρα του (220 Nm έναντι 200 Nm) σε συνδυασμό με το χαμηλότερο βάρος του τού επιτρέπουν να πραγματοποιεί τόσο τη διαδικασία του 60-100 χλμ./ώρα όσο και του 80-120 χλμ./ώρα σε χρόνους μικρότερους από του Fiesta. Τα αποτελέσματα των δύο μοντέλων είναι 7.7 δλ. για το Clio έναντι 10 δλ. για το Fiesta στο 60-100 χλμ./ώρα και 12.9 δλ. έναντι 16.3 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις