autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Δύο μικρά μεταχειρισμένα αλλά.. Turbo!

Διαβάστηκε από 6708 αναγνώστες - 18/8/2017

Μάθε τα πάντα για δύο κορυφαίες επιλογές στην αγορά των μικρών Turbo μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Alfa Romeo ΜiTo 1,4 ΜultiAir 135 PS και Renault Clio 0,9 Tce στο «πιάτο» σου.

Για αυτούς που ψάχνουν μικρό αυτοκίνητο με πολλά γκάζια, ωστόσο δεν διαθέτουν τα χρήματα να προβούν στην αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου, η λύση δεν είναι μία αλλά δύο. Μεταχειρισμένο Alfa Romeo ΜiTo 1,4 ΜultiAir 135 PS ή Renault Clio 0,9 Tce;

Σχεδίαση: Δυναμική η MiTo, πιο μεγάλο και εντυπωσιακό το Clio
Η MiTo διαθέτει δυναμικό εμπρόσθιο τμήμα, ενώ συνολικά δείχνει να «ακροβατεί» μεταξύ του ρετρό και του μοντέρνου. Το Clio είναι μεγαλόσωμο και εντυπωσιακό σε σχεδίαση. Μπροστά εντυπωσιάζουν τα μεγάλα φωτιστικά που συμπληρώνονται από τα φώτα ημέρας με LED, ενώ το μάτι τραβάει η λύση με τις ενσωματωμένες χειρολαβές στις πίσω πόρτες που κάνουν το Clio να θυμίζει 2πορτο κουπέ. Ωστόσο, το πιο καλοσμιλεμένο μέρος του αυτοκινήτου είναι το πίσω, με το στενό παρμπρίζ, τα ανάγλυφα φωτιστικά και τον προφυλακτήρα που θυμίζει διαχύτη.

Εσωτερικό : Ποιοτικότερο το Clio, πιο φαντεζί η MiTo
Στη ΜiTo, το περιβάλλον είναι μοντέρνο, με πολλές σπορτίφ λεπτομέρειες (π.χ. η αναγραφή ορισμένων ενδείξεων στα ιταλικά ή ο κόκκινος φωτισμός των οργάνων κ.λπ.). Υπάρχουν επίσης επιφάνειες «ντυμένες» με μαλακό υλικό καλής ποιότητας ενώ από εκεί και πέρα, συναντούμε σκληρά στην αφή πλαστικά με προσεγμένη συναρμογή.

Στο ποιοτικό εσωτερικό του Clio ξεχωρίζει η κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί την οθόνη του συστήματος infotainment Media Nav, αλλά και ο ιδιόμορφος πίνακας οργάνων με τα επιχρωμιωμένα οβάλ μοτίβα. Η ποιότητα των υλικών κυμαίνεται σε πολύ καλά επίπεδα, με πλαστικό μαλακής υφής στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό, ενώ η συναρμογή είναι ιδιαίτερα προσεγμένη.

Κινητήρες: Δυνατός της MiTo, οικονομικός του Clio
Τη στιγμή, που η Alfa Romeo MiTo επωφελείται από την τεχνολογία MultiAir (δεν έχει εκκεντροφόρο εισαγωγής και οι αντίστοιχες βαλβίδες είναι ηλεκτρομαγνητικές) για να αποδώσει 135 ίππους με 206 Nm στις 1.750 σ.α.λ., καταναλώνοντας 5,6 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα, το Clio αποτελεί την αποθέωση του downsizing, αφού από μόλις 898 κ.εκ και με 3 κυλίνδρους καταφέρνει χάρη στο τούρμπο και τον άμεσο ψεκασμό να αποδίδει 90 ίππους με 135 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ. με κατανάλωση 4,3 λτ. στα 100 χλμ.

To Clio επωφελείται τα μέγιστα από τον κινητήρα του και έτσι είναι το πιο οικονομικό σε κατανάλωση, χωρίς ωστόσο να έχει κανείς ιδιαίτερες απαιτήσεις σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, όσο και αν η λειτουργία του κινητήρα είναι ικανοποιητική και με καλό τράβηγμα από χαμηλά.

Η Alfa Romeo MiTo εμφανίζεται με ζωντανές επιδόσεις, που αν μη τι άλλο τονίζουν τον fun χαρακτήρα της. Στις χαμηλές στροφές δεν  «πετάει», αλλά μόλις ξυπνήσει το τούρμπο, κρατάει ζωηρό το ενδιαφέρον του οδηγού. Να σημειωθεί πως, είναι διαθέσιμη σε αυτή την έκδοση κινητήρα και με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Οδική συμπεριφορά: ¶νετα και σταθερά  
Η Alfa Romeo MiTo είναι ένα από τα σπορτίφ μικρά μοντέλα της κατηγορίας, εκμεταλλευόμενη από τη μια την πολύ καλή ρύθμιση της ανάρτησης, αλλά και από την άλλη την ύπαρξη του συστήματος D.N.A. (περιλαμβάνει τρεις ρυθμίσεις, Normal, Sport και All Weather, για γκάζι, τιμόνι, λειτουργία του ESP και την εμπλοκή ή μη του εμπρόσθιου ηλεκτρονικού διαφορικού e-Q2). Έτσι, η MiTo δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να διαγράψει σβέλτα μια διαδρομή με συνεχείς κλειστές στροφές, χωρίς να εμφανίσει "ενοχλητικές" υποστροφικές τάσεις. Τα φρένα έχουν πολύ καλή αίσθηση και το τιμόνι είναι αρκετά ακριβές και άμεσο. Μέσα στην πόλη πάντως, ο μεγάλος κύκλος στροφής περιορίζει την ευελιξία.

Στο Clio το πρώτο πράγμα που σε κερδίζει είναι η πολύ καλή ποιότητα. Το αυτοκίνητο δείχνει παντού συμπαγές και καλοστημένο, με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και ακρίβεια ελιγμών. Σε αυτό βοηθάει και το στάνταρ ESP που «μαζεύει» διακριτικά και αποτελεσματικά τις όποιες υποστροφικές τάσεις. Έχει πολύ καλό σε αίσθηση και ακρίβεια τιμόνι, ενώ τα φρένα του είναι αποδοτικά. Στον ανοιχτό δρόμο είναι άνετο, ευθύβολο και σταθερό, αλλά την εικόνα χαλάει λίγο ο αεροδυναμικός θόρυβος από τους καθρέπτες σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 120 χλμ. /ώρα. 

Παθητική ασφάλεια: Πεντάστερα και τα δύο
Το Renault Clio έχει κερδίσει 5 αστέρια στα crash tests παθητικής ασφαλείας. Με τελικό βαθμό 85%, το Clio τοποθετείται στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας. Πεντάστερη είναι και η Alfa Romeo MiTo, αλλά με τα προ του 2009 δεδομένα βαθμολόγησης. 
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις