autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το μοντέλα που εξετάζουμε είναι ακόμα σε ένα πάρα πολύ καλό επίπεδο αλλά η τιμή τους έχει πέσει σημαντικά και είναι πολύ πιο προσιτά πλέον.

Την επιθετικότερη εμφάνιση των τριών έχει η Alfa Romeo 159.

Οι 4πίστονες δαγκάνες της Brembo και το λογότυπο TBi στο πίσω μέρος αποτελούν τα διακριτικά της έκδοσης των 200 ίππων.

Αν εξαιρέσεις το δείκτη του τούρμπο, αλλαγές δεν υπάρχουν στο εσωτερικό της Alfa σε σχέση με την προηγούμενη γενιά.

Δυναμική η σχεδίαση του Audi A4, συνδυάζει σπορ με premium χαρακτηριστικά.

`Ανετο είναι το γερμανικό μοντέλο στο δρόμο, ενώ αν το θελήσεις μπορείς να κινηθείς αρκετά σβέλτα.

Ποιοτικό και με καλή συναρμογή είναι το εσωτερικό το Audi A4. Διαθέτει τους μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες.

Η οδική συμπεριφορά της C200Κ προσανατολίζεται περισσότερο στην άνεση, παρά στις σπορτίφ συγκινήσεις. Δεν σημαίνει ότι δεν θα κινηθείς εξίσου σβέλτα με αυτή.

Επιβλητική σε εμφάνιση και ταυτόχρονα δυναμική είναι η C200K, o όρος premium ταιριάζει απόλυτα σε αυτήν.

Κορυφαία είναι η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή στο εσωτερικό. Καλοί επίσης οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές.

Φτηνά, γρήγορα, όμορφα και premium

Διαβάστηκε από 14470 αναγνώστες - 7/6/2017

Ψάχνοντας για ένα premium μικρομεσαίο 6-9 ετών είναι πολύ πιθανό να βρεθείτε να κοιτάτε την Alfa Romeo 159 1.750 TBi, το Audi A4 1.8 TFSI και τη Mercedes-Benz C200K. Δείτε πού ξεχωρίζει το κάθε ένα και αποφασίστε ποιο σας ταιριάζει καλύτερα.

Alfa Romeo 159 1750 ΤΒi

Έχει φοβερή σχεδίαση που συνδυάζεται με εκρηκτικές επιδόσεις.

Η επιλογή της χωρητικότητας των 1.750 κ.εκ. στην Alfa Romeo 159 δεν είναι τυχαία, καθώς έχει ταυτιστεί με παλαιότερα πετυχημένα σεντάν της ιταλικής φίρμας. Στα τέλη της δεκαετίας του `60 για παράδειγμα παρουσιάστηκε η σεντάν 1.750, ακολουθούμενη από την GT Veloce 1.750. Και τα δύο μοντέλα είχαν κάτω από το καπό τους τον κινητήρα των 1.779 κ.εκ. με ισχύ 118 ίππων, απόδοση πολύ καλή για την κατηγορία και την εποχή τους.
Στη νέα του, λοιπόν, εκδοχή ο κινητήρας αυτός της Alfa Romeo ακολουθεί σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις και διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού, υπερτροφοδότηση και σύστημα μεταβλητού χρονισμού (VVT) στους εκκεντροφόρους εισαγωγής και εξαγωγής. Όλες οι παράμετροι λειτουργίας του κινητήρα ελέγχονται και ρυθμίζονται ηλεκτρονικά σε πραγματικό χρόνο μέσω της τεχνολογίας «Scavenging», ενώ χάρη στη χρήση προηγμένων υλικών, οι εσωτερικές τριβές του κινητήρα είναι μειωμένες κατά 65% (στις 2.000 σ.α.λ. σε σχέση με τον Twin Spark) και το συνολικό βάρος διατηρείται στα 1.430 κιλά.
Η απόδοση των 200 ίππων (στις 5.000 στρ./λεπτό) και η μέγιστη ροπή των 320 Nm που επιτυγχάνεται μόλις στις 1.400 στρ./λεπτό εξασφαλίζουν καλές επιδόσεις που μεταμορφώνουν την 159 σε σχέση με τα προηγούμενο σύνολο των 1.8 λίτρων, το οποίο είχε αρκετά χρόνια στην πλάτη… Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις τιμές του κατασκευαστή, για την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα χρειάζονται 7.7 δευτερόλεπτα (10.2 δλ. χρειάζεται για την ίδια δοκιμασία η 1.8 των 140 ίππων), η επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα με 5η ολοκληρώνεται σε 6.5 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 235 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση τέλος του μοντέλου είναι 8.1 λτ./100 χλμ. (7.7 είναι αυτή της 1.8), ενώ πληρούνται οι προδιαγραφές Euro5.
Αναφορικά με την εμφάνιση αυτής της έκδοσης, δεν υπήρξαν αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, παρά μόνο αν εξαιρέσεις τις 4πίστονες δαγκάνες της Brembo πίσω από τους 17άρηδες τροχούς, το λογότυπο TBi στο πίσω μέρος και το αναλογικό όργανο μέτρησης της πίεσης υπερτροφοδότησης στην κεντρική κονσόλα ενώ ο χώρος των αποσκευών παρέμεινε στα 405 λτ.
 
 

Audi A4 1.8 TFSI

Είναι για εσένα που θες και επιδόσεις και άνεση.
Το Audi A4 από την άλλη εμφανίζει μια δυναμική και σύγχρονη εμφάνιση (όχι τόσο επιθετική και αιχμηρή να είμαστε ειλικρινείς όσο της Alfa), χωρίς να ξεφεύγει από τη σχεδιαστική ταυτότητα της Audi. Η μεγάλη εμπρός τραπεζοειδής μάσκα αποτελεί σήμα κατατεθέν, ενώ κοιτάζοντας το αυτοκίνητο κανείς από μπροστά ή το πλάι, δύσκολα αντιλαμβάνεται τα 4.7 μέτρα του μήκους του, αλλά και το μεγάλο μεταξόνιο των 2.8 μέτρων. Χάρη σε αυτό, οι πίσω επιβάτες θα κάτσουν αρκετά άνετα, συγκριτικά μάλιστα με τα υπόλοιπα δύο μοντέλα έχουν το μεγαλύτερο χώρο στη διάθεσή τους τόσο για το κεφάλι, όσο και τα πόδια.
Το Audi A4 υιοθετεί μια σειρά από αλλαγές στο σύστημα αναρτήσεων και στα μηχανικά της μέρη, με στόχο το γερμανικό μεσαίο να προσφέρει μια όσο το δυνατόν πιο ασφαλή οδική συμπεριφορά, χωρίς παράλληλα να μετριάζει υπό καμία συνθήκη την άνεση που απολαμβάνουν οι επιβάτες του. Έτσι εμφανίζεται άνετο οδηγικά, κάτι που αντιλαμβάνονται οι επιβάτες από τα πρώτα χιλιόμετρα. Οι εγκάρσιες ανωμαλίες δε γίνονται αισθητές στο εσωτερικό, αφού η ανάρτηση φροντίζει να τις απορροφήσει πολύ αποτελεσματικά. Και αυτό συμβαίνει, χωρίς το αυτοκίνητο να είναι “μαλακό” και χωρίς να το αμάξωμα να εμφανίζει κλίσεις στις στροφές.
Το μηχανικά υπερτροφοδοτούμενο σύνολο των 1.8 λίτρων του A4 αποδίδει 160 ίππους στις 4.500 στρ./λεπτό και 250 Nm ροπής στις 1.500 στρ./λεπτό Τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε μόλις 8.6 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 225 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση είναι της τάξης των 7.1 λτ./100 χλμ. (ελάχιστα πιο χαμηλή από αυτήν της Alfa Romeo 159), ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 ανέρχονται στα 169 γρ./χλμ.
 
 

Mercedes C200Κ

Είναι ό,τι πιο κοντινό σε λιμουζίνα με κάτω από 2.000 κυβικά.
Αν η εμφάνιση της Alfa Romeo 159 χαρακτηρίζεται σπορ και επιθετική, αυτή του Audi A4 δυναμική και ταυτόχρονα σοβαρή, η εκπρόσωπος της Mercedes στη μεσαία κατηγορία έχει συγκριτικά πιο «συγκρατημένο» προσανατολισμό, τοποθετείται περισσότερο στα πολυτελή μοντέλα. `Αλλωστε, μπορείς να πεις ότι δανείζεται αρκετά στοιχεία από τα μεγαλύτερα μοντέλα της φίρμας. Το πίσω τμήμα της είναι πιο συμβατικό σε σχέση με το μπροστά, η συνολική σχεδίαση όμως μπορεί να χαρακτηριστεί όμορφη και επιβλητική, σε βαθμό που είναι ικανή να τραβήξει τα βλέμματα των περαστικών.
Το εσωτερικό της είναι εντελώς νέο τόσο σε σχεδίαση σε σύγκριση με το παρελθόν, όσο και αναβαθμισμένο σε ποιότητα. Σε σχέση μάλιστα με τα υπόλοιπα δύο μοντέλα, κρίνεται ως το πιο προσεγμένο στη λεπτομέρεια. Το ταμπλό είναι εργονομικό και ακολουθεί μια λογική δύο επιπέδων, με χρωματικό μάλιστα διαχωρισμό στις εκδόσεις Avantgarde. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα με τη στιβαρότητα και το εξαιρετικό φινίρισμα να κάνουν αισθητή την παρουσία τους.
Οι εσωτερικοί χώροι είναι σχεδόν ίδιοι σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, με τους πίσω επιβάτες να διαθέτουν αρκετό χώρο για τα γόνατα και τους ώμους, αλλά λιγότερο για τα κεφάλια τους. Σε σχέση με τα υπόλοιπα δύο βρίσκεται στη μέση. Στο εμπρόσθιο τμήμα τέλος, παρόλο που οι επιβάτες κάθονται πιο ψηλά από το παρελθόν, ο χώρος είναι αρκετός. Όσον αφορά, τώρα, στο χώρο αποσκευών, αυτός ανέρχεται στα 475 λτ. είναι δηλαδή πέντε λίτρα πιο μικρός από αυτό του Α4.
Ο 1.800άρης κινητήρας με τον μηχανικό υπερσυμπιεστή αποδίδει 184 ονομαστικούς ίππους. Διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία και την ελαστικότητα που εμφανίζει, προσδίδοντας παράλληλα στο αυτοκίνητο παραπάνω από ικανοποιητικές επιδόσεις, ενώ η μακριά κλιμάκωση του αυτόματου κιβωτίου 5 σχέσεων διατηρεί την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα. Συγκεκριμένα, τα πρώτα 100χλμ./ώρα έρχονται σε 8.6 δλ., η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 235 χλμ./ώρα ενώ η μέση κατανάλωση είναι 7.9 λτ./100 χλμ.
Σε δρόμο με στροφές, η Mercedes C 200 Κ παρουσιάζει μια ουδέτερη οδική συμπεριφορά, εμφανίζοντας υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Οι κλίσεις του αμαξώματος δε λείπουν, αλλά δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου. Παράλληλα διακρίνεται για τα επίπεδα της άνεσης που προσφέρει, εκμηδενίζοντας στην ουσία τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ο προσανατολισμός της δηλαδή διαφέρει συγκριτικά με αυτόν του ιταλικού μοντέλου, το οποίο είναι ελάχιστα πιο σπορτίφ οδηγικά.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις