autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Αισθητικά προσελκύει άμεσα το ενδιαφέρον, με την κομψή και ταυτόχρονα δυναμική πολυτελή της εικόνα, ενώ ξεχωρίζει εμφανώς από τη σεντάν έκδοση.

Για τα 0-100 χλμ./ώρα το μοντέλο χρειάζεται 7.4 δλ. με τελική ταχύτητα τα 250 χλμ./ώρα.

Ποιοτικά, τα στάνταρ και σε αυτή τη Mercedes είναι υψηλά, αφού έχει γίνει ευρεία χρήση μαλακών πλαστικών στο ταμπλό, στην κονσόλα και στις πόρτες, τα οποία παράλληλα είναι συμπαγή και με άρτιο φινίρισμα.

Στο εμπρός μέρος, η BMW δε διαφέρει αισθητικά από τις απλές εκδόσεις της σειράς 3, παραμένοντας το ίδιο σύγχρονη και δυναμική.

Ο 3λιτρος κινητήρας αποδίδει 272 ίππους στις 6.700 στρ./λεπτό και ροπή 320 Nm στις 2.750 στρ./λεπτό. Για τα 0-100 χλμ/ώρα το μοντέλο χρειάζεται 6.1 δλ. με τελική ταχύτητα τα 250 χλμ/ώρα.

Το εσωτερικό της 330 είναι ποιοτικό και ευχάριστο. Βέβαια η σχεδίαση παραμένει λιτή ακολουθώντας πιστά την πεπατημένη των υπόλοιπων εκδόσεων της σειράς 3, αλλά και γενικότερα των αυτοκινήτων της εταιρείας.

Γερμανικό el classico BMW vs MERCEDES

Διαβάστηκε από 7733 αναγνώστες - 15/6/2017

Είναι και τα δύο γρήγορα και πολυτελή αλλά η Mercedes, όντας και αποκλειστικά αυτόματη, να σε πηγαίνει ατσαλάκωτο ενώ η BMW είναι πιο σπορτίφ, πιο σύγχρονη και με μεγαλύτερη τελική.

Πρόκειται για δύο ταχύτατα premium sedan που πλέον είναι αρκετά εύκολο να τα αποκτήσεις.
 
Η Mercedes με την E-Class Coupe είχε κάνει μια δυναμική επαναφορά στην κατηγορία η οποία όμως βρήκε απέναντί της ένα δύσκολο αντίπαλο, τη «συμπατριώτισσα» 330 Coupe. Θέτουμε τα δύο Γερμανικά μοντέλα αντιμέτωπα για να βρούμε πού κερδίζει το κάθε ένα.
 
 
«Αρχοντική» και αεροδυναμική η Mercedes, δυναμική και σύγχρονη η BMW.
 
Το αμάξωμα της κουπέ Mercedes διακρίνεται, εκτός από την ελκυστική του σχεδίαση, και για τον πολύ χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd: 0,24), αποτελώντας ένα από τα πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο παραγωγής που έχουν βγει. Αισθητικά προσελκύει άμεσα το ενδιαφέρον, με την κομψή και ταυτόχρονα δυναμική πολυτελή της εικόνα, ενώ ξεχωρίζει εμφανώς από τη σεντάν έκδοση. Το μήκος της ανέρχεται σε 4,698 μέτρα., πλάτος 1,786 μ., το ύψος σε 1,397 μ. και το μεταξόνιο σε 2,760 μ.(ίδιο με της C-Class).
 
Στο εμπρός μέρος, η BMW δε διαφέρει αισθητικά από τις απλές εκδόσεις της σειράς 3, παραμένοντας το ίδιο σύγχρονη και δυναμική. Στο πίσω μέρος έχει έντονα μυώδη σχεδίαση, ενώ με την πρώτη ματιά μπορεί να παρατηρήσει κανείς το τελείωμα του όγκου και το μέρος των φωτιστικών, που βρίσκεται στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Κυρίαρχο χαρακτηριστικό στο πλαϊνό μέρος της σειράς 3 Coupe αποτελεί το έντονο τόξο, που τη διαπερνά κατά μήκος.
 
 
Πολυτελές εσωτερικό για τη Mercedes, σπορ προσανατολισμός για την BMW.
 
Οι ομοιότητες στο θάλαμο των επιβατών της E-Class Coupe σε σχέση με του ομώνυμου σεντάν μοντέλου είναι ορατές, αν και ορισμένες αλλαγές που έχουν γίνει της χαρίζουν πιο «smart casual» εμφάνιση. Πιο συγκεκριμένα, όλες οι εκδόσεις περιλαμβάνουν τριάκτινο τιμόνι, το ταμπλό από τη δεξιά πλευρά είναι πιο καμπύλο, τα μεταλλικά ή ξύλινα φιλέτα είναι πιο λεπτά και οι αεραγωγοί στην κεντρική κονσόλα μοιάζουν ως ανεστραμμένοι. Ποιοτικά, τα στάνταρ και σε αυτή τη Mercedes είναι υψηλά, αφού έχει γίνει ευρεία χρήση μαλακών πλαστικών στο ταμπλό, στην κονσόλα και στις πόρτες, τα οποία παράλληλα είναι συμπαγή και με άρτιο φινίρισμα. Όσον αφορά στη θέση οδήγησης, είναι πολύ καλή και δε θα προβληματίσει ανεξαρτήτως ύψους, ενώ τα εμπρός καθίσματα επανέρχονται στην αρχική τους θέση, όταν μετακινηθούν μπροστά για την είσοδο και έξοδο των πίσω επιβατών.
 
Το εσωτερικό της 330 είναι ποιοτικό και ευχάριστο. Βέβαια η σχεδίαση παραμένει λιτή ακολουθώντας πιστά την πεπατημένη των υπόλοιπων εκδόσεων της σειράς 3, αλλά και γενικότερα των αυτοκινήτων της εταιρείας. Η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία -ως είθισται- , η θέση οδήγησης εκφράζει σπορ χαρακτήρα και η εργονομία κυμαίνεται σε καλά επίπεδα.
 
Ο χώρος αποσκευών της E-Class Coupe ανέρχεται σε 450 λίτρα και είναι λίγο μεγαλύτερος από το μοντέλο της BMW το οποίο φτάνει τα 430 λτ.
 
 
Λίγο πιο ράθυμη και αποκλειστικά αυτόματη η Mercedes, ταχύτερη η χειροκίνητη BMW.
 
Η E-Class Coupe 350 CGI BlueEFFICIENCY κινείται από το V6 μηχανικό σύνολο 3.5 λτ. το οποίο αποδίδει, σύμφωνα με τη Mercedes, 292 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο - σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων 7G-TRONIC. Όσον αφορά στο 7άρι σασμάν, οι αλλαγές των ταχυτήτων πραγματοποιούνται είτε αυτόματα είτε χειροκίνητα, με τη μετακίνηση του επιλογέα δεξιά για ανέβασμα και αριστερά για κατέβασμα σχέσης, με ικανοποιητική αμεσότητα. Για τα 0-100 χλμ./ώρα το μοντέλο χρειάζεται 7.4 δλ. με τελική ταχύτητα τα 250 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται σε 8.5 λτ./100 χλμ.
 
Ο κινητήρας της 330 Coupe εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, όντας πολιτισμένος και αποδοτικός σε όλο το φάσμα στροφών. Ο 3λιτρος κινητήρας αποδίδει 272 ίππους στις 6.700 στρ./λεπτό και ροπή 320 Nm στις 2.750 στρ./λεπτό. Για τα 0-100 χλμ/ώρα το μοντέλο χρειάζεται 6.1 δλ. με τελική ταχύτητα τα 250 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται σε 8.8 λτ./100 χλμ.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις