Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Honda Civic Type-R του 2009

Διαβάστηκε από 5339 αναγνώστες - 20/6/2017

Η εμφάνιση του Type R υποδηλώνει αμέσως πως μπροστά μας δεν βρίσκεται ένα απλό Civic.

Η εμφάνιση του Type R υποδηλώνει αμέσως πως μπροστά μας δεν βρίσκεται ένα απλό Civic. Η απουσία των πίσω θυρών έχει δώσει έναν πιο σπορτίφ χαρακτήρα στο προφίλ του αυτοκινήτου που το κάνει να δείχνει ακόμη πιο συμπαγές σε σχέση με τις 5πορτες εκδόσεις.
Σε αυτό συνεισφέρει και το σχήμα των πίσω παραθύρων που έχει γίνει πιο σφηνοειδές αλλά και η μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος που έχει τοποθετηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μειώνει οπτικά την γυάλινη επιφάνεια της πίσω πόρτας και να κάνει το αμάξωμα να φαίνεται πλατύτερο και πιο «γεροδεμένο».
Τα δύο εμπρόσθια φωτιστικά σώματα είναι πλέον ξεχωριστά και στη μέση βρίσκεται μία κανονική μάσκα, ενώ η εισαγωγή του προφυλακτήρα έχει μεγαλώσει.
Οι πλαϊνές ποδιές και τα έντονα προτεταμένα σπόιλερ (ειδικά μπροστά) των ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων εμπρός-πίσω και το λογότυπο Type R στις δαγκάνες των εμπρός δισκόφρενων, τονίζουν ακόμη περισσότερο τον σχεδιασμό του Civic και δεν κάνουν καμία προσπάθεια για να κρύψουν τις… άγριες διαθέσεις του.
 
Το εσωτερικό του νέου Type R δεν ξεφεύγει από τα πρότυπα των 5θυρων Civic, ωστόσο έχει δεχτεί τις απαραίτητες πινελιές για την δημιουργία μίας… πολεμικής ατμόσφαιρας.
Το οδηγοκεντρικό ταμπλό, εκτός από αλουμινένιες επενδύσεις, έχει πλέον κόκκινο φωτισμό, ενώ κόκκινες είναι και οι επενδύσεις τόσο στις πόρτες όσο και στα καθίσματα με τα μπροστινά μπάκετ να φέρουν και το λογότυπο Type R.
Οι λεπτομέρειες του εσωτερικού συμπληρώνονται από τα αλουμινένια πεντάλ, το δερμάτινο τιμόνι με τις κόκκινες ραφές και το «σωστό» σήμα της εταιρείας, τον σφαιρικό επιλογέα ταχυτήτων από αλουμίνιο και το ταμπελάκι με τον αύξοντα αριθμό του μοντέλου στο ταμπλό.
 
Ο ατμοσφαιρικός 2λιτρος κινητήρας με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και το σύστημα μεταβλητού χρονισμού i-VTEC έχει υποστεί αρκετές αλλαγές (νέα ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου του γκαζιού και ένας επιπλέον άξονας εξισορρόπησης). Οι αλλαγές είχαν ως στόχο την καλύτερη απόκρισή σε ολόκληρο το φάσμα αλλά και την ομαλότερη λειτουργία.
 
Η ιπποδύναμη έχει παραμείνει στα ίδια επίπεδα (201 ίπποι στις 7.800σ.α.λ.) με του προηγούμενου μοντέλου, όμως η αλλαγή (που τώρα μπορεί να γίνει και οπτικά αντιληπτή από μία ένδειξη στο στροφόμετρο) στον χρονισμό γίνεται πλέον από χαμηλότερες στροφές (5.400 σ.α.λ.) με αποτέλεσμα να έχει διευρυνθεί το εύρος της ωφέλιμης περιοχής του I-VTEC. H ροπή του συνόλου ανέρχεται στα 193 Nm στις 5.600 σ.α.λ.
Σε συνδυασμό με τη νέα πιο σφιχτή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου (προς αντιστάθμιση και του επιπλέον βάρους), τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 6,6 δεύτερα και η τελική αγγίζει τα 235χλμ./ώρα (ίδια με του προηγούμενου).
 
Για την σωστή διαχείριση της δύναμης του κινητήρα το πλαίσιο έχει δεχτεί ενισχύσεις, (ειδικά στο εμπρόσθιο μέρος και τη στήριξη της ανάρτησης) και το set up των αναρτήσεων είναι διαφορετικό.
Τα ελατήρια και τα αμορτισέρ φέρουν πιο σφιχτές ρυθμίσεις και το αμάξωμα κάθεται πλέον 1,5 εκατοστά πιο κοντά στο έδαφος.
Το πίσω μετατρόχιο έχει αυξηθεί κατά 2 εκατοστά και οι 18άρες ζάντες του νέου Type R φέρουν ελαστικά διάστασης 225/40. Για την επιβράδυνση φροντίζουν δύο αεριζόμενοι δίσκοι 300 χιλιοστών εμπρός και 260 πίσω.
 
 
 
Ταυτότητα Αυτοκινήτου

Τιμή: 11.650 ευρώ
Χρονολογία: 7/2009
Κυβισμός: 2.000 κ.εκ.
Ισχύς: 200 ίπποι
Καύσιμο: Βενζίνη
Χρώμα: Ασημί
 



Εξοπλισμός

ABS, Book service, Bucket Καθίσματα, CD Player, ESP, Immobilizer, Ελληνικής Αντιπροσωπείας, Ηλεκτρικοί Καθρέφτες, Κλιματισμός, Προβολείς ομίχλης, τιμόνι πολλαπλών χρήσεων, Υδραυλικό τιμόνι, Υπολογιστής Ταξιδιού.



Επικοινωνία

NTOUNIS CAR SOLUTION
Διεύθυνση: ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 310[ΘΗΣΕΩΣ]
ΚΑΛΛΙΘΕΑ  T.K. 17675
Τηλ.: 210 9411194
Φαξ: 210 9411104
E-mail: [email protected]
Site: www.ntouniscars.gr

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις