autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Αυτή η γενιά του Leon καθιέρωσε νέα σχεδιαστικά δεδομένα όταν πρωτοπαρουσιάστηκε, με στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει ακόμα και σήμερα.

Εν τω μεταξύ το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 1.4 λτ. απόδοσης 125 ονομαστικών ίππων, αποτελεί ένα από τα δυνατά «χαρτιά» του αυτοκινήτου, καθώς συγκεντρώνει πολλά θετικά στοιχεία. Πρώτα απ` όλα, ο οδηγός θα εκτιμήσει το τράβηγμα και την ελαστικότητα που εμφανίζει από τις χαμηλές στροφές, λόγω της πολύ καλής ροπής των 200 Nm μόλις στις 1.500 στρ./λεπτό.

Οι χώροι είναι επαρκείς για 4 ή και 5 επιβάτες, με τους πίσω να έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για τα πόδια και τα κεφάλια τους.

Εκτός από το ελκυστικό του σχεδιαστικό προφίλ, το Golf τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας του και για το πολύ ποιοτικό εσωτερικό του.

Το TSI μηχανικό σύνολο των 1.4 λτ. άμεσου ψεκασμού απόδοσης 122 ονομαστικών ίππων, έχει αρκετά γραμμική απόδοση της ισχύος και ανεβάζει με ευκολία στροφές, αν και μετά τις 5.000 στρ./λεπτό χάνει την ισχύ του, ενώ η κατανάλωση είναι λογική για τα δεδομένα της κατηγορίας (6.2 λτ./100 χλμ.).

Οι χώροι για 4 ή και 5 ενήλικες είναι πολύ καλοί, ενώ ο χώρος αποσκευών με τα 350 λίτρα δεν είναι ο μεγαλύτερος, έχει όμως κανονικό σχήμα και άνοιγμα.

Το γερμανικό μοντέλο έχει ενδιαφέρουσα εμφάνιση, πολύ ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό του και εξαιρετικό φινίρισμα.

Το γερμανικό μοντέλο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10.2 δλ. με μέση κατανάλωση καυσίμου στα 5.8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 134 γρ./χλμ.

Από πλευράς χώρων, δεν δυσκολεύεται να φιλοξενήσει 4 ή και 5 ενήλικες, με το πορτ-παγκάζ να έχει διαθέσιμο όγκο 370 λτ.

Ίδια οικογένεια. Ίδια κυβικά. Εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα.

31/7/2017

Τρία μικρομεσαία του VW Group τα οποία μπορεί να «φοράνε» κινητήρες ίδιας χωρητικότητας αλλά έχουν το καθένα τη δική του ξεχωριστή προσωπικότητα.

Το SEAT Leon είναι καλοφτιαγμένο, ποιοτικό και με έντονα σπορτίφ χαρακτήρα.
 
Αυτή η γενιά του Leon καθιέρωσε νέα σχεδιαστικά δεδομένα όταν πρωτοπαρουσιάστηκε, με στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει ακόμα και σήμερα. Το εσωτερικό μπορεί να μην ενθουσιάζει με τη φινέτσα του, είναι όμως καλοσυναρμολογημένο και ποιοτικό. Στο πάνω μέρος του ταμπλό υπάρχει μαλακό πλαστικό, ενώ στο υπόλοιπο έχει γίνει χρήση σκληρών υλικών. Οι χώροι είναι επαρκείς για 4 ή και 5 επιβάτες, με τους πίσω να έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για τα πόδια και τα κεφάλια τους. Ο χώρος αποσκευών με όγκο 341 λτ. απέχει από το να χαρακτηριστεί κορυφαίος και διαθέτει αρκετά υψηλό κατώφλι φόρτωσης. Εν τω μεταξύ το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 1.4 λτ. απόδοσης 125 ονομαστικών ίππων, αποτελεί ένα από τα δυνατά «χαρτιά» του αυτοκινήτου, καθώς συγκεντρώνει πολλά θετικά στοιχεία. Πρώτα απ` όλα, ο οδηγός θα εκτιμήσει το τράβηγμα και την ελαστικότητα που εμφανίζει από τις χαμηλές στροφές, λόγω της πολύ καλής ροπής των 200 Nm μόλις στις 1.500 στρ./λεπτό. Ακόμα, η ισχύς αποδίδεται γραμμικά δίχως ξεσπάσματα και κενά, γεγονός που έχει και τα ανάλογα οφέλη σε οδική συμπεριφορά. Επιπλέον, το TSI μοτέρ είναι πρόθυμο στο πάτημα του γκαζιού, με αποτέλεσμα να επιταχύνει σε σβέλτους ρυθμούς το αμάξωμα των 1.318 κιλών, ανεξαρτήτως της επιλεγμένης σχέσης μετάδοσης στο 6άρι σασμάν με τον εύχρηστο και με θετική αίσθηση επιλογέα.



 
Το Golf έχει λογική κατανάλωση, είναι πολύ πρακτικό και πάρα πολλές θήκες για μικροαντικείμενα.
 
Το Golf, ήταν το πρώτο μικρομεσαίο που χρησιμοποίησε κινητήρα 1.4 λτ. με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό. Εκτός από το ελκυστικό του σχεδιαστικό προφίλ, το Golf τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας του και για το πολύ ποιοτικό εσωτερικό του. Αυτό μπορεί να μην αποτελεί αντικείμενο σπουδαίας σχεδιαστικής μελέτης, διαθέτει όμως υλικά πολύ καλής ποιότητας με κορυφαία συναρμογή. Εργονομικά λάθη δεν υπάρχουν, ενώ κάθισμα οδηγού και τιμόνι ρυθμίζονται ποικιλοτρόπως. Επίσης, την πρακτικότητα ενισχύουν με τη σειρά τους οι διάφορες θήκες για μικροαντικείμενα και ποτήρια που υπάρχουν στη βάση της κεντρικής κονσόλας, στις πόρτες και ανάμεσα από τα καθίσματα. Εν τω μεταξύ, οι χώροι για 4 ή και 5 ενήλικες είναι πολύ καλοί, ενώ ο χώρος αποσκευών με τα 350 λίτρα δεν είναι ο μεγαλύτερος, έχει όμως κανονικό σχήμα και άνοιγμα. Το TSI μηχανικό σύνολο των 1.4 λτ. άμεσου ψεκασμού απόδοσης 122 ονομαστικών ίππων, έχει αρκετά γραμμική απόδοση της ισχύος και ανεβάζει με ευκολία στροφές, αν και μετά τις 5.000 στρ./λεπτό χάνει την ισχύ του, ενώ η κατανάλωση είναι λογική για τα δεδομένα της κατηγορίας (6.2 λτ./100 χλμ.). Στα «συν» είναι και ο εύχρηστος και με θετική αίσθηση επιλογέας των 6 ταχυτήτων, με την τελευταία κυρίως σχέση να είναι «μακριά» (στα 160 χλμ./ώρα το στροφόμετρο δείχνει περίπου 3.400 στρ./λεπτό) προς όφελος της οικονομίας καυσίμου και του θορύβου που φτάνει στο εσωτερικό.



 
Το Audi A3 ανήκει στα premium μοντέλα, είναι άνετο στο δρόμο και δεν ακούγεται τίποτα μέσα.
 
Το A3 αποτελεί, ως γνωστόν, μια από τις πιο ολοκληρωμένες premium επιλογές στη μικρομεσαία κατηγορία. Το γερμανικό μοντέλο έχει ενδιαφέρουσα εμφάνιση, πολύ ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό του και εξαιρετικό φινίρισμα. Από πλευράς χώρων, δεν δυσκολεύεται να φιλοξενήσει 4 ή και 5 ενήλικες, με το πορτ-παγκάζ να έχει διαθέσιμο όγκο 370 λτ. Εν τω μεταξύ το TFSI μηχανικό σύνολο των 1.4 λτ. με τους 125 ονομαστικούς ίππους παρουσιάζει ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας του και εμφανίζει αποθέματα ισχύος, τόσο στις μεσαίες όσο και στις υψηλές στροφές, με βασικό του σύμμαχο το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που προσφέρει πολύ καλή αίσθηση. Το γερμανικό μοντέλο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10.2 δλ. με μέση κατανάλωση καυσίμου στα 5.8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 134 γρ./χλμ. Στο δρόμο, το Α3 κινείται σβέλτα όταν του ζητηθεί, παρουσιάζοντας ιδιαίτερα πολιτισμένο και άνετο χαρακτήρα. Μάλιστα, χάρη στο 6άρι κιβώτιο και την πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας, το Α3 1.4 ΤFSI ταξιδεύει και σε μεγαλύτερες ταχύτητες με χαρακτηριστικά χαμηλά επίπεδα θορύβου και περιορισμένη κατανάλωση.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις