Όποιος θέλει το απόλυτο όπλο εκτός δρόμου, αλλά κάνει και πολλά χιλιόμετρα αλλά τότε αυτό εδώ είναι το αυτοκίνητό του. Δείτε αυτό το εξαιρετικό, μεταχειρισμένο Jeep Wrangler.
Το Jeep Wrangler είναι ένα αυτοκίνητο που έχει φτιαχτεί ως επί το πλείστον για εκτός δρόμου διαδρομές και είναι σίγουρο ότι, όσο κι αν η συμπεριφορά του στο δρόμο έχει εκπολιτιστεί, οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, το εκτός δρόμου set-up της ανάρτησης και το επιεικώς μέτριο σε πληροφόρηση σύστημα διεύθυνσης, απαιτούν κάποιους περιορισμούς κατά την κίνηση στην εθνική ή σε έναν επαρχιακό δρόμο. Εκτός δρόμου βέβαια, το Wrangler βρίσκεται στο στοιχείο του, δείχνοντας σα να μην έχει όρια στις δυνατότητές του και σταματώντας μόνο εκεί όπου δεν του το επιτρέπουν, το -έτσι κι αλλιώς- αυξημένο του ύψος από το έδαφος και τα ελαστικά του. Η τετρακίνηση από την πλευρά της είναι το σύστημα μετάδοσης Command-Trac δεύτερης γενιάς της Jeep, με δύο διαφορικά και κατ επιλογή εμπλοκή (50:50).
Φυσικά, ως γνήσιο εκτός δρόμου μοντέλο, το Wrangler προσφέρει και την επιλογή «κοντών» σχέσεων για πιο δύσκολες καταστάσεις.
Στο εσωτερικό του Wrangler, η Jeep έχει προχωρήσει σε μια πιο πολιτισμένη και σύγχρονη ατμόσφαιρα στο συγκεκριμένο μοντέλο, έναντι της λιτότητας του παρελθόντος. Έτσι λοιπόν, η κεντρική κονσόλα έχει πλέον πλατύνει, φέρει νέα στρογγυλά χειριστήρια για τον κλιματισμό, νέους αεραγωγούς, αλλά και ένα καινούργιο ηχοσύστημα πλήρες λειτουργιών. Στο χώρο μπροστά από τον οδηγό, ο πίνακας οργάνων είναι επίσης ολοκαίνουργιος και ενσωματώνει μεγαλύτερες ψηφιακές οθόνες με πλήρεις ενδείξεις για το trip computer. Νέο είναι και το τιμόνι, με τρεις ακτίνες, αλλά και τα ενσωματωμένα χειριστήρια για το ηχοσύστημα, το trip computer και το cruise control. Στον ποιοτικό τομέα, τα πλαστικά παραμένουν σκληρά, όμως η συναρμογή και το φινίρισμά τους είναι πλέον ανώτερα του παρελθόντος.
Ο πετρελαιοκινητήρας που κινεί το Wrangler CRD είναι χωρητικότητας 2,8 λίτρων και με τη βοήθεια υπερτροφοδότη αποδίδει 200 ίππους και 460 Nm ροπής. Η τιμή της ροπής, του χαρίζει ζωντάνια και αναδεικνύει την εικόνα του σε σκληροτράχηλα σημεία, ενώ η λειτουργία του είναι πολιτισμένη και παρουσιάζει ελαστικότητα σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Τα γνωστά ακουστικά συμπτώματα των πετρελαιοκινητήρων δεν απουσιάζουν, ωστόσο δεν ενοχλούν. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με ένα 5τάχυτο αυτόματο/σειριακό κιβώτιο (στάνταρ 6άρι μηχανικό) που ευχαριστεί με τη λειτουργία του, αφού είναι αρκούντως άμεσο και στα δύο mode του.
Το συγκεκριμένο μοντέλο που σας παρουσιάζουμε εδώ έχει πολύ λίγα χιλιόμετρα, είναι φυσικά ατρακάριστο, συνοδεύεται από book service και έχει μία σειρά από εξτρά που το καθιστούν το απόλυτο όπλο εκτός δρόμου (σιδερένιοι προφυλακτήρες εμπρός πίσω, κιτ μόνωσης οροφής, αναπνευστήρας, κλείδωμα ανάρτησης).