autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Στο δρόμο, το Α3 Cabriolet είναι εξαιρετικά σταθερό και προσφέρει άνεση και πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό του, ενώ οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι για τα χαρακτηριστικά του (υφασμάτινη οροφή)

Σαφέστατα τις περισσότερες διαφορές σε σχέση με την κλειστή έκδοση εντοπίζει κανείς κοιτώντας το Α3 Cabriolet στο πίσω μέρος, εκεί όπου η σχεδίαση είναι πλήρως διαφοροποιημένη και δεν παραπέμπει σε άλλο μοντέλο της εταιρείας, ενώ όταν είναι κλειστή η οροφή, παρουσιάζει κουπέ στοιχεία.

Tα επίπεδα άνεσης είναι καλά, ενώ η πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει στο πλαίσιο, φαίνεται σε κάθε πέρασμα από ανωμαλία.

Οδηγώντας την 120i Cabrio, το πρώτο χαρακτηριστικό που αντιλαμβάνεται κανείς, είναι η στιβαρότητα του πλαισίου και η συμπαγής αίσθηση που αποπνέει συνολικά το αυτοκίνητο.

Το αμάξωμά της 120i Cabrio μοιάζει σαν ένα «λαξευμένο» γλυπτό, αποπνέοντας δυναμισμό και πολυτέλεια, ειδικά με την οροφή στη «φυσική» της θέση, στο… χώρο αποσκευών.

Ο θάλαμος επιβατών της Σειράς 1 Cabrio αποπνέει πολυτέλεια, την οποία συνδυάζει με διακριτικό δυναμισμό, ενώ κυρίαρχο στοιχείο αποτελεί η υψηλή ποιότητα κατασκευής.

Μουράτες βόλτες κι ο αέρας να ανεμίζει

12/6/2017

Πρόκειται για δύο από τα καλύτερα ανοικτά της μικρομεσαίας κατηγορίας, γεγονός που φαίνεται και από την τιμή τους. Και τα δύο έχουν κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά όμως ακολουθούν αρκετά διαφορετική φιλοσοφία, αφού το Audi είναι προσθιοκίνητο και η BMW πισωκίνητη.

Audi A3 Cabriolet
 
Στρίβει με άνεση και έχει χώρους για τέσσερα άτομα.
Αισθητικά, το Α3 Cabriolet, αν και διαθέτει τα κύρια χαρακτηριστικά της φίρμας -και ιδιαίτερα των υπολοίπων εκδόσεων του Α3- καταφέρνει και δείχνει αρκετά διαφορετικό. Ακόμη και στο εμπρός μέρος, όπου η ευμεγέθης μάσκα της εταιρείας δεν αφήνει περιθώρια για διαφοροποίηση, τα φωτιστικά σώματα και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας σε σχέση με το παρελθόν αρκούν για να τα καταφέρουν. Συγκεκριμένα, τα φωτιστικά σώματα περιλαμβάνουν διαφορετικά κάτοπτρα, που παραπέμπουν σε εκείνα των νέων (τότε) Α4 και Α5, ενώ ο προφυλακτήρας, στο σημείο που εφάπτεται με τη μάσκα, είναι περισσότερο τονισμένος, δημιουργώντας ένα μυώδες πλαίσιο.
Σαφέστατα τις περισσότερες διαφορές σε σχέση με την κλειστή έκδοση εντοπίζει κανείς κοιτώντας το Α3 Cabriolet στο πίσω μέρος, εκεί όπου η σχεδίαση είναι πλήρως διαφοροποιημένη και δεν παραπέμπει σε άλλο μοντέλο της εταιρείας, ενώ όταν είναι κλειστή η οροφή, παρουσιάζει κουπέ στοιχεία.
Το ανοιχτό Α3 δεν εφάρμοζε διαφορετική δομή αναρτήσεων σε σχέση με τις κλειστές εκδόσεις, με τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω να αποτελεί για άλλη μια φορά τον κύριο υπεύθυνο της σταθερότητας και της ουδετερότητάς του. Tα επίπεδα άνεσης είναι καλά, ενώ η πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει στο πλαίσιο, φαίνεται σε κάθε πέρασμα από ανωμαλία. Στο δρόμο, λοιπόν, το Α3 Cabriolet είναι εξαιρετικά σταθερό και προσφέρει άνεση και πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό του, ενώ οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι για τα χαρακτηριστικά του (υφασμάτινη οροφή). Στις στροφές, κινητήρας - πλαίσιο και ανάρτηση συνεργάζονται άψογα και ορίζουν πολύ υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, δίδοντας παράλληλα στον οδηγό την αίσθηση της ασφάλειας, ακόμη και σε εξαιρετικά γρήγορη κίνηση.
Στο πίσω κάθισμα του A3 Cabriolet μπορούν να φιλοξενηθούν αποκλειστικά δύο επιβάτες, οι οποίοι δε θα συναντήσουν προβλήματα με το διαθέσιμο για τα κεφάλια και τα πόδια τους χώρο. Παραχωρήσεις επιφέρουν η μη δυνατότητα ρύθμισης των προσκέφαλων, με αποτέλεσμα τα κεφάλια τους να βρίσκονται στο ίδιο ύψος με το ρολ-μπαρ και το περιορισμένο εσωτερικό πλάτος του πίσω καθίσματος. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 260 λίτρων και ικανοποιεί τόσο με το σχήμα, όσο και με το άνοιγμά του, ενώ με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος αυξάνεται στα 674 λίτρα.

Παίρνεις premium κάμπριο κάτω από 2.000 κυβικά και με 180 ίππους.
Η βασική έκδοση του Α3 Cabriolet εφοδιαζόταν με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.8 λίτρων, με απόδοση 179 δυναμομετρημένων ίππων. Εκείνος αρκεί για τη γρήγορη κίνηση του -κατά 147 κιλά βαρύτερου από το 3θυρο Α3- αμαξώματος, επιδεικνύοντας και πολύ καλά λειτουργικά χαρακτηριστικά. Είναι γραμμικός σε όλο το φάσμα περιστροφής του και ελαστικός από χαμηλά και συνδυαζόταν με ένα πολύ θετικό σε κούμπωμα -και σφιχτής κλιμάκωσης- 6τάχυτο κιβώτιο. Στην πράξη οι πολύ καλές επιδόσεις αποδεικνύουν, ότι αυτός ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος για να προσφέρει γρήγορες μετακινήσεις και τα καταφέρνει χωρίς ξεσπάσματα ισχύος και λοιπά «κουσούρια» υπερτροφοδοτούμενων συνόλων.
O υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1.8 λίτρων αποδίδει 179 ίππους στις 5.010 στρ./λεπτό και 270 Nm ροπής στις 3.320 στρ./λεπτό. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8.2 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 218 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση ανέρχεται σε 6.8 λτ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 φτάνουν τα 159 γρ./χλμ.
 
 
 
BMW 120i Cabrio
 
Απολαμβάνεις ποιότητα BMW και ανοιχτή οροφή.
Ο τομέας της σχεδίασης στα κάμπριο αυτοκίνητα είτε αυτά εφοδιάζονται με μαλακή οροφή (soft top), είτε με σκληρή αναδιπλούμενη (Coupe Cabrio), είναι πρωταρχικής σημασίας, αφού, για παράδειγμα, οι ανέσεις και οι χώροι μάλλον μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα. Στην περίπτωση της Σειράς 1 Cabrio με τις σχετικά κόμπακτ διαστάσεις (μήκος: 4.360 χλστ., πλάτος: 1.748 χλστ., ύψος: 1.411 χλστ. και μεταξόνιο: 2.660 χλστ.), σε σχέση με άλλα μικρομεσαία κάμπριο, το αμάξωμά της μοιάζει σαν ένα «λαξευμένο» γλυπτό, αποπνέοντας δυναμισμό και πολυτέλεια, ειδικά με την οροφή στη «φυσική» της θέση, στο… χώρο αποσκευών.
Ο θάλαμος επιβατών της Σειράς 1 Cabrio προέρχεται από τα υπόλοιπα μικρομεσαία μοντέλα της γκάμας. Αισθητικά αποπνέει πολυτέλεια, την οποία συνδυάζει με διακριτικό δυναμισμό, ενώ κυρίαρχο στοιχείο αποτελεί η υψηλή ποιότητα κατασκευής. Στον τομέα όμως των χώρων, ειδικά για τους πίσω επιβάτες, δεν δείχνει τον καλό της εαυτό καθώς το διαθέσιμο ύψος και ο αέρας για τα γόνατα είναι περιορισμένα, ενώ το ψηλό τούνελ μετάδοσης και η κάθετη κλίση της πλάτης του καθίσματος θα κουράσουν τους πίσω φιλοξενούμενους σε περίπτωση πολύωρων μετακινήσεων. Για τις αποσκευές ο αντίστοιχος χώρος έχει χωρητικότητα από 240 λτ. όταν η οροφή είναι ανοιχτή και αυξάνεται κατά 40 λτ. όταν κλείνει.

Είναι κάμπριο και στρίβει σαν hatchback.
Οδηγώντας την 120i Cabrio, το πρώτο χαρακτηριστικό που αντιλαμβάνεται κανείς, είναι η στιβαρότητα του πλαισίου και η συμπαγής αίσθηση που αποπνέει συνολικά το αυτοκίνητο. Οι δονήσεις που μεταφέρονται στο εσωτερικό του γερμανικού κάμπριο, λόγω έλλειψης της μεταλλικής οροφής, κάνουν σχεδόν ανεπαίσθητα την παρουσία τους στο τιμόνι και στο πλαίσιο του παρμπρίζ μόνο κατά τη διέλευση του αυτοκινήτου από έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Πολύ καλή δουλειά έχουν κάνει οι μηχανικοί της BMW και στο στήσιμο της ανάρτησης, η οποία είναι σφιχτή, χωρίς να περιορίζει την άνεση, ενώ συνάδει με τη σειρά της στην υποδειγματική σταθερότητα.
Ο εν λόγω κινητήρας εμφανίζει μέτριο τράβηγμα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ωστόσο η ελαστικότητά του ικανοποιεί, αφού δε χρειάζονται συχνές εναλλαγές των σχέσεων σε αστικούς ρυθμούς κίνησης. Παράλληλα, εμφανίζεται πρόθυμος στο να ανεβάζει στροφές μέχρι την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου (κόφτης στις 7.000 σ.α.λ.), προσφέροντας σβέλτες επιταχύνσεις.
O ατμοσφαιρικός δίλιτρος κινητήρας αποδίδει 163 ίππους στις 6.600 στρ./λεπτό και 209 Nm ροπής στις 4.430 στρ./λεπτό. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9.5 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 220 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση είναι τα 6.6 λτ./100 χλμ. ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 φτάνουν τα 158 γρ./χλμ.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις