autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Οι καλύτερες περιπτώσεις μεταχειρισμένων

20/10/2017

Πετρελαιοκίνητα, με επιδόσεις και όμορφο σχεδιασμό. Έχοντας κλείσει 4 χρόνια παρουσίας, γίνονται επάξια δύο άριστες περιπτώσεις μεταχειρισμένων για αυτούς που ξέρουν τι θέλουν.

Το Renault Clio 1,5 dCi, από τη μικρή κατηγορία, διαθέτει μία πολύ φρέσκια και μοντέρνα σχεδίαση, που μαγνητίζει αρκετά βλέμματα στο πέρασμά του.
Η hot εμφάνισή του συνδυάζεται με τον οικονομικό πετρελαιοκινητήρα των 1.500 κ.εκ dCi, ο οποίος αποδίδει 90 ίππους και 220 Nm ροπής, ενώ η κατανάλωση περιορίζεται στα 3,4 λτ./100 χλμ. Οι εκπομπές είναι χαμηλότερα από 100 γρ./χλμ CO2, κάτι που σημαίνει ότι απαλλάσσεται από τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας.

Από την άλλη, στην κατηγορία των μικρομεσαίων, το Ford Focus 1,6 TDCi ECOnetic 105 PS κρατάει τα «σκήπτρα» του οικονομικότερου οικογενειακού μοντέλου σχετικά με την κατανάλωση, μιας και η τεχνολογία ECOnetic είναι το κλειδί της επιτυχίας, αφού χρειάζεται μόλις 3,4 λτ. για να διανύσει μία απόσταση 100 χλμ. O εν λόγω κινητήρας αποδίδει 105 ίππους, ενώ η ροπή του φτάνει τα 270 Nm με αποτέλεσμα να κινείται άνετα τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Επίσης, στα συν του μοντέλου φυσικά είναι και η απαλλαγή του από τα τέλη κυκλοφορίας.
 

Ford Focus 1,6 TDCi ECOnetic 105 PS
 
Η έκδοση 1,6 TDCi ECOnetic αποδίδει 105 ίππους και διαθέτει τη χαμηλότερη κατανάλωση (3,4 λτ./ 100 χλμ.). Επίσης, απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας (εκπομπές CO2 88 γρ./χλμ.).

Ο κινητήρας του συγκεκριμένου μοντέλου είναι ο 1,6 Duratorque που χρησιμοποιεί και η έκδοση των 115 ίππων. Ωστόσο, οι μηχανικοί της Ford έχουν κάνει επεμβάσεις στο σύστημα τροφοδοσίαςρίχνοντας παράλληλα την ιπποδύναμη στους 105 ίππους. Η ροπή διατηρήθηκε ίδια. Σε συνδυασμό με τη μακρύτερη τελική σχέση μετάδοσης και το σύστημα Start/Stop, έγινε εφικτή η μείωση της κατανάλωσης στα 3,4 λτ./100 χλμ. και των εκπομπών CO2 κάτω από τα 100 γρ. Επίσης, στην χαμηλή κατανάλωση οφείλεται και η χαμηλή αεροδυναμική αντίσταση με τον συντελεστή Cd να είναι στα 0,27.

Αν περάσουμε στην καμπίνα του Focus, θα παρατηρήσουμε ότι ξεχωρίζει για τη μοντέρνα αισθητική και την προσεγμένη ποιότητα, τη στιγμή που η σχεδίαση του ταμπλό ενισχύεται από τα μαλακά πλαστικά που το καλύπτουν, ενώ η κεντρική κονσόλα κερδίζει αμέσως τους φίλους της τεχνολογίας.
 
Το μικρομεσαίο μοντέλο μπορεί να ταξιδεύει μέχρι και 136 χλμ./ώρα και να καταναλώνει 5 λτ./100 χλμ. Όσον αφορά στην οδική του συμπεριφορά του μοντέλου στην εθνική, χάρη στο μακρύ μεταξόνιο αλλά και την καλή σε λειτουργία ανάρτηση που απορροφά τις ανωμαλίες χωρίς να επιτρέπει στο αμάξωμα να παίρνει κλίσεις, το Ford Focus 1,6 TDCi είναι άνετο για τους επιβάτες και εμπνέει εμπιστοσύνη στον οδηγό. 
 

Renault Clio 1,5 dCi 90 PS
Μοντέρνο, δυναμικό και τεχνολογικά προηγμένο, κλέβει  καρδιές τόσο για την εμφάνιση, όσο και για την χαμηλή κατανάλωση του πετρελαιοκινητήρα.
 
Η πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,5 dCi αποδίδει 90 ίππους. Στον τομέα της εμφάνισης διακρίνεται από τη δυναμική και εντελώς μοντέρνα σχεδίαση, τη στιγμή που τα κρυμμένα στην κολόνα χερούλια της πίσω πόρτας δίνουν την αίσθηση του κουπέ. Το αποκλειστικά πεντάθυρο Renault Clio είναι πλέον από τα μεγαλύτερα μοντέλα της μικρής κατηγορίας, αφού το μήκος του ξεπερνά τα 4 μ.

Το Clio «φοράει» τον 8 βάλβιδο 1,5 dCi με άμεσο ψεκασμό, 90 ίππους και 220 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Διαθέτει φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων και τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας. Το τελευταίο εξασφαλίζει αρκετά γραμμική λειτουργία, χωρίς σοβαρή υστέρηση απόκρισης στις χαμηλές στροφές. Ο θόρυβος είναι φιλτραρισμένος στην καμπίνα του Clio, που χάρη και στο start/stop είναι πολύ οικονομικό (3,4 λτ./100 χλμ.) και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Στο θέμα των επιδόσεων και παρά τον οικονομικό του χαρακτήρα, το Clio 1,5 dCi 90 PS είναι σβέλτο και το 5τάχυτο κιβώτιο του διαθέτει αρκετά καλό σε αίσθηση επιλογέα.

Αξίζει να σημειωθεί πως στα 120 χλμ./ώρα καίει μόλις 4 λτ. Στο δρόμο και στις παραπάνω ταχύτητες, το Clio είναι ιδιαίτερα σταθερό, ενώ ο αεροδυναμικός θόρυβος γίνεται αισθητός σε ταχύτητες άνω των 130 χλμ./ώρα.
 
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις